RSS

Column: Complotdenker of tijdreiziger?

05 Okt
engelse vlag

ENGLISH

Boudewijn kwam vanochtend even langs. Hij wilde weten hoe sterk de eenzame fietser is die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind, zichzelf een weg baant. Ik heb geen fiets. En de afgelopen maanden had ik ook geen auto. Dit had te maken met een APK-tje van zo’n dertienhonderd euro. Een beetje Zelfstandig individu Zonder Personeel heeft ook die eurootjes niet want die zit het kabinet dit keer op te souperen in de bommenindustrie die de F-16’s gaan neerpleuren in de strijd tegen de geografisch wat verdwaalde Israeli Secret Intelligence Service, ook wel bekend onder de afkorting ISIS.

Maar verder ging dit liedje wel over mij. Hoe sterk ik ben terwijl ik me kromgebogen met flinke tegenwind eenzaam probeer een weg te banen door dit illusoire landschap vraag ik me namelijk zelf ook iedere dag weer af. Ik voel me net als die tijdreiziger die in 2005 een bezoekje aan ons gebracht schijnt te hebben, maar dan als eentje die per ongeluk in 1962 in de verkeerde tijdmachine is gestapt omdat het achteraf de baarmoeder van wijlen mijn moeder bleek te zijn. En toen ik daar uitstapte was het al te laat. Dus daar sta je dan, met een ‘mindfull’-brein in een wereld die met totaal andere, vooral zinloze, egocentrische en materiële zaken bezig is die in wezen niet bestaan buiten de dampkring.

Die omvangrijke database die ergens in mijn schedel is opgeslagen en is meegereisd in die ‘uterus-tijdmachine’ vertelt mij dat niemand voor Jan Joker in deze tijd en ruimte terecht is gekomen. Dus ik ben al mijn hele leven op zoek naar Jan Joker want het kwartje wil maar niet vallen. En de omgeving is daarbij ook al niet echt behulpzaam want ik word bekeken als een alien, afgezeken als een paranoïde complotdenker, genegeerd door betamensen die alleen hun linkershersenhelft aandacht willen schenken, of erger, gepromoveerd tot spionne van de New World Order omdat ik me ook bezig kan houden met mystieke en spirituele zaken.

Tja Boudewijn, hoe sterk…? I don’t know. Ook ik verbaas me regelmatig over de informatie die uit die database tevoorschijn komt in de vorm van schilderijen die ineens gaan leven, verhalen die ik schrijf, consulten die ik geef tijdens mijn werk, en columns die geheel geïnspireerd uit mijn toetsenbord blijken te rollen.

Zo werd ik zelf afgelopen week weer aardig wakker geschud door ‘Mister Database’ toen ik hoorde dat Rusland een grote order had geplaatst bij DAF Nederland in Eindhoven. Op 4 mei van dit jaar schreef ik namelijk een column met de titel ‘Het politieke kindercircus’ omdat ik mij toen weer flink zat op te winden over het kinderlijke poppenspel van ons kabinet en de andere grootmachten. circusTer illustratie plaatste ik daar een foto bij die ik had zitten bewerken tot een persiflage. Zoals we weten was op 4 mei de MH17 nog niet naar beneden gehaald, dus daar had ik in mijn zogeheten ‘aardse bewustzijn’ nog geen weet van. Ondertussen begon toch die illustratie, evenals mijn schilderijen, later tot leven te komen. Het vliegtuig dat Obama, zittend op die Bilderberg, dreigend boven de aarde liet cirkelen (dat op de foto zojuist een raket heeft afgevuurd boven Putin) omdat hij een oorlog probeert uit te lokken met Rusland terwijl het ‘rugdekking’ geeft aan Edward Snowden, heeft inmiddels zijn sporen wel achtergelaten. Wat ik nog niet thuis kon brengen was het ‘monopoly’ spel met de lachende Rutte op de voorgrond. Het was er ineens. Toen ik afgelopen week las dat de order uit Rusland afkomstig is van het bedrijf ‘Monopoly’ ging ik toch maar even een ommetje met de hond. Zonder fiets! En ik probeerde Mr. Database voor dat moment even uit te schakelen, maar die stalker kan blijkbaar niet alleen thuis zijn. Bovendien werd ik buiten weer fysiek aangevallen door een scala aan chemtrails (de lucht was weer strak blauw en dan wordt er meteen weer volop gevlogen en gesproeid) dus dat ommetje was van korte duur.

Ondertussen wordt agenda 21 die in Georgia in de VS in een monument staat gebeiteld dagelijks meer en meer uitgerold over de mensheid en vraag ik me af of ik toch ook niet een tijdreiziger ben, denkend aan tijdreiziger Scott uit 2063 (ja, je leest het goed) die zich tussen 8 en 22 september 2005 in ons tijdperk zou hebben opgehouden en ‘boodschappen’ voor de mensheid achter liet op dit blog. Mijn eerste reactie was een nieuwsgierige, maar zeer sceptische terwijl ik met mijn open mind-houding dit bericht toch ben gaan lezen.

Mijn scepsis verdween toch wel enigszins toen ik zag wat hij allemaal deelde met ons. Dingen die inmiddels allemaal zijn uitgekomen en waar ik ook zo vaak over schrijf en voor waarschuw. Ik vrees dat de rest ook gaat kloppen want het dagelijkse nieuws lijkt daar wel op aan te sturen. Wat mij opviel is dat deze Scott, die zich overigens Chronos1 noemt, zich in de post van 19 september 2005 opwindt en gefrustreerd uitlaat over de apathie en de flegmatische houding van de mensheid. Hij voelt zich niet serieus genomen en ik herken dat gevoel als geen ander. Hij voorziet op dat moment (in 2005) dat de Bush administratie dringend door ons in de gaten gehouden moet worden  (oh ja jôh?) omdat ze de mensheid in de bittere ellende gaan storten, maar niemand luistert…

Hoe hij hier terechtgekomen is (denk aan Einstein, de tijdmachine en de relativiteitstheorie) weet ik niet ook al beweert hij dat wij dat in ‘zijn tijd’ wel allemaal weten. Hij heeft in ieder geval niet de baarmoeder van mijn moeder uitgekozen als transportmiddel. Hij lijkt namelijk in niets op mijn broer, maar zijn uitspraken voelen voor mij wel ‘familiair’ aan. In april schreef ik meerdere blogs met voorspellingen die zich inmiddels ook aan het manifesteren zijn terwijl ook een aantal columns uit mijn boek uit 2011 nu meer hout snijden dan ooit. Bovendien, Copernicus werd immers ook verguisd met zijn theorie over het geocentrisch en het heliocentrisch wereldbeeld. Dit hield in dat niet de aarde (Geo) centraal stond in het universum, maar dat de zon (Helios) het centrum van het universum was. Pythagoras en Aristoteles werden ook niet populair door te gaan roepen dat de aarde rond was en niet plat. En Socrates moest een gifbeker drinken vanwege zijn openbaringen zoals deze door Plato zijn neergelegd in ‘Politeia‘. Die drink ik al jaren, ik ben alleen nog niet dood geloof ik. Wel begint het voor mij duidelijk te worden dat er een specifieke reden moet zijn voor het verbod vanuit de Europese Unie met betrekking tot de humoristische maar ook educatieve film The Green Beautiful uit 1996. Daarin wordt er ook in de tijd gereisd en wordt er een appèl gedaan op het bewustzijn van de mensheid om een verandering tot stand te brengen. Dat mag blijkbaar niet!

Rutte pinokkio

MH17: ‘de onderste steen zal bovenkomen!’

De mensheid houdt niet van veranderingen. En daarom staan we er niet voor open. En als je er wel voor open staat omdat je verder wilt kijken dan je neus lang is (daar is Pinoccio uit ‘het politieke kindercircus‘ weer) ben je dus een alien, je wordt afgezeken als een paranoïde complotdenker, genegeerd door betamensen die alleen hun linkershersenhelft aandacht willen schenken, of erger, gepromoveerd tot spionne van de New World Order.

Weet je, ik doe het ervoor! Alles went tenslotte. Iedereen mag vinden wat ie vindt en zich daaraan vast houden uit veiligheid. Ik doe mijn best om iedereen wakker te schudden door de ‘gegevens’ van Mr. Database te delen, want het is echt één voor twaalf! En ik wil wel naar 2063 verkassen, al was het alleen maar om die Guidestones om te kunnen leggen met nanotechnologie. Ach, wie weet ben ik dus toch sterk, als eenzame reiziger die kromgebogen over het stuur tegen de wind zichzelf een weg baant.

Maar liever dat nog, dan een ‘bord voor je kop’ van de zakenman, want daar word ‘je’  alleen maar slechter van’, nietwaar Boudewijn? Misschien moet ik toch maar eens een fiets kopen. Een echte luchtfiets…!

 

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven voor ‘humanity’ en mogen in hun geheel worden overgenomen, mits voorzien van bronvermelding

 
19 reacties

Geplaatst door op oktober 5, 2014 in Bewustwording, Column, Opinie, Politiek, Wetenschap

 

Tags: , , , , , , , , ,

19 Reacties op “Column: Complotdenker of tijdreiziger?

  1. nestorcappaert

    oktober 5, 2014 at 5:59 pm

    Hallo Irma, dit artikel ga ik niet op mijn tijdlijn delen. Niet omdat ik het niet belangrijk vind, in tegendeel, maar omdat er slechts weinigen zijn die, zoals jij en ikzelf, krankzinnige zaken als voor mogelijk in het achterhoofd houden, met zelfs een zeer sterke waarschijnlijkheid; maar zonder echte zekerheid. Voor mezelf is dit een belangrijke link, omwille van het feit dat ik niet in toeval geloof en wanneer iets déja vue-achtig voorvalt, dit intuïtief voor mij een aanduiding is, dat het van belang is. Voor anderen kan dit krankzinnig klinken, maar ik weet dat jij niet van dat oordeel zult zijn. In dit geval is “De eenzame fietser” van Boudewijn De Groot de toevalstreffer die mijn aandacht scherpt. Toen ik in 2007 de dictatoriale machtsmisbruiken van de prof boven mij beu was en een uitweg zocht via allerlei instanties en politici om zonder ontslag uit zijn greep te raken (wat uiteindelijk mislukte in 2010), was de laatste politica die ik aanschreef de toenmalige minister van onder meer gelijke kansen beleid, Kathleen van Brempt, een dochter van een dokwerker. Op haar website begon haar schrijven met “de eenzame fietser” en daar pikte ik op in, in mijn mail naar haar. Ze was toen aangenaam verrast, want ze was minister sinds 2004 en nog nooit had iemand op haar tekst gereageerd. Mij helpen kon ze niet, maar ze was wel de enige politica van de hele reeks die me niet negeerde of hooghartig behandelde. Jij bent van ’62, zij van ’69 en het lied van 1973. Beiden opgegroeid met ouders van de mei ’68 tijd, wat voor mij van belang is.
    Nu over je link van die tijdreiziger. Behalve mijn intuïtie heb ik ook de link van naaldje tot draadje gelezen en sommige stukken nog eens nagekeken en zoals ik vaak doe ook alle reacties bekeken. Naar mijn gevoel is het niet fake. Meer nog, ik heb het gevoel dat ook in de reacties nog tijdreizigers voorkomen. Meer bepaald in de reacties na de eerste dag van zijn blog en in de reacties na de laatste dag. Ik weet niet of je de reacties ook allemaal gelezen hebt. Ook in de manier waarop hij schrijft, heb ik het gevoel dat het echt is. Hij focust wel voornamelijk op Amerikaanse (voor hem) geschiedenis en met onbegrip en ongeloof dat het daar zo slecht is afgelopen “in my world 2063”. Dus hij laat de mogelijkheid open dat in andere wereld van 2063 het mogelijk beter afgelopen: “As I have stated before some are fighting now.It is because of their fight things are not as bad as they could be.In my world of 2063 they loose.” Ik vind dit een belangrijke zin. Als dit fake is, dan moet hij een bijzonder verstandig iemand zijn, maar uit de manier waarop hij schrijft, heb ik niet de indruk dat hij zo’n hoog IQ heeft.
    Hij heeft dus weet van parallelle universa en dat is de reden dat hij wil ingrijpen; maar blijkbaar zijn er beperkingen in de mate waarin men mag of kan ingrijpen tijdens tijdreizen. Nu geloof ik in parallelle universa en er zijn heel wat quantumfysici die er ook in geloven. Ik geloof zelfs dat die universa af en toe door elkaar lopen. Het zou vele verhalen en soms bewezen voorvallen verklaren, van mensen die opeens vaststellen dat er geen verkeer meer is, op de weg waar ze rijden en dan ergens honderden kilometer verderop terug in de gewone wereld belanden binnen een tijdspanne dat ze onmogelijk die afstand kunnen afgelegd hebben. Dat wijst op het bestaan van “wormholes” en dus kan men ook tijdreizen binnen parallelle universa.
    Een laatste reden om dit voor mij persoonlijk interessant te vinden, is dat ik louter intuïtief (zonder enige onderbouwing) het gevoel heb dat het in de USA op geweld en oorlog zal uitdraaien, maar dat dit in de lage landen (en dan bedoel ik Nederland + Vlaanderen) toch op een andere wijze kan. En als ik de reacties op de tijdreiziger overschouw, stel ik vast dat het meestal of Amerikanen, of Nederlanders zijn die gereageerd hebben. Met uitzondering van het meisje dat ergens in Zweden vertoefd (maar zelf niet weet waar) tussen 2040 en 2050 (maar het niet juist weet). Een absurde reactie, tenzij ook zij een tijdreizigster is, of beter gezegd iemand die reageert op een bericht dat zij ziet in haar eigen tijd en om hulp roept.
    Zo Irma, mijn reactie is bijna zo lang als je artikel. Dus ik ga stoppen. Er zijn nog zaken te zeggen over jouw link en ook over andere toevalligheden die ik tegen gekomen ben, maar dat is voor later, als we samen in de nor zitten. :D <3 Voorlopig wordt ik door de hackers die nu al jaren op mijn PC zitten, verhinderd om fysiek met Nederlandse vrienden in contact te komen. Ze zijn telkens opeens spoorloos geworden. En ik wil jouw pennevruchten wel kunnen blijven volgen. Ze zijn uitermate boeiend. :)

     
  2. irma2014

    oktober 5, 2014 at 6:58 pm

    Hi Nestor, je lange en uitgebreide reacties zijn ook zinvolle pennenvruchten dus schroom niet, daarom is er de mogelijkheid tot reageren :-) Tja, ik heb weinig in te brengen tegen wat je schrijft. Ik heb ook iedere letter gespeld op dat blog en weet je, als ik iets lees of voel/zie/hoor, etc dan gebeuren er dingen in mijn hoofd c.q. fysiek die mij laten zien/weten/horen/voelen/ruiken dat het klopt of niet klopt. Net als bij jou. Het is alsof die ‘ingebouwde database’ c.q. supercomputer (zijn het de akasha kronieken die wij tot onze beschikking hebben?) alles doorgeeft op het juiste moment. Wat je schrijft over je werk. Hoe herkenbaar. Ik ben om die reden ‘al’ mijn banen kwijtgeraakt en kan alleen nog maar zelfstandig werk ontplooien. (De eenzame fietser). Ik ga alleen veel dingen niet lopen roepen of zeggen, zo ook niet tegen klanten die me bellen. Ik besef namelijk dat ik een grote verantwoordelijkheid draag met bepaalde kennis, dat zul jij zeker ook herkennen. Daar komt bij dat wij blijkbaar ‘geestelijk; kunnen tijdreizen (meditatie, trance beheers ik vrij goed) maar dat voor ons, althans zo werkt het bij mij, ook niet alles ontsluierd wordt. Gelukkig maar, we worden afgeschermd om niet door te draaien, zoals velen die zich ermee bezig gaan houden zonder te weten wat ze doen. Dus ik krijg vaak flarden, kan wel iets verder gaan door te vragen, maar ergens gaat de sluier er weer voor. Dat is van een genialiteit die wij niet eens kunnen begrijpen als aardlingen. Wel voelen… Lastig is het, dat zeker! Om reden dat je verstoten wordt (nog net niet opgesloten, al zouden ze dat wel willen) :-) en totaal onbegrepen rondloopt hier, terwijl -en dat geldt voor jou ook- je het allerbeste met de mensheid, dierheid en natuur voor hebt. De liefde die je voelt voor alles om je heen is namelijk net zo overweldigend, toch? Alleen het kan niet ontvangen worden door velen. Voordat je de nor ingaat (hahaha) nodig ik je toch van harte uit om te schrijven wat je wilt. Niet op je tijdlijn, maar hier. En als je bepaalde dingen wilt delen maar niet kwijt wilt hier, dan hebben we nog mail, toch?

     
  3. irma2014

    oktober 5, 2014 at 7:14 pm

    Oh en by the way: muziek (teksten) zijn veelal ‘boodschappen’ die je aansporen er iets mee te doen. Synchroniciteit, dus als je daar op de juiste manier mee omgaat en het herkent zie je verbanden tussen zaken, dus dat is herkenbaar ook voor mij (In dit geval ‘de eenzame fietser’ als signaal voor jou!)

     
  4. Lakeside Chap

    oktober 5, 2014 at 8:33 pm

    “Gelukkig maar, we worden afgeschermd om niet door te draaien”

    Irma, Zoals je ziet lees ik je publicatie maar altijd met het nodige voorbehoud. De bovenaangehaalde opmerking verwoord iets waar ik mee worstel. Jij legt het in dit geval neer bij een externe bron, terwijl ik het probeer te vinden in mijzelf. Heb mij de afgelopen jaren in heel veel verdiept en alhoewel het veel innerlijke rijkdom heeft gebracht moet ik ook tot de conclusie komen dat er een groot risico bestaat voor het vaak en lang uit balans raken en met uiteindelijk inderdaad een kans om door te draaien. In het leven van ieder mens is de Soul waar het allemaal om draait en alleen als die Soul zijn ontwikkelingspad kan blijven volgen kan de omgeving – zo beperkt als die ook soms mag zijn – ervan profiteren. Omdat ik astrologie bij veel vraagstukken gebruik, ben ik het dus heel erg belangrijk gaan vinden dat alles wat ik ‘binnen laat’ zwaar gefilterd wordt door mijn (Libra) nascendant. Het zelfde geldt ook voor wat er uit mij voorkomt; ik probeer altijd er de toon van mijn ascendant aan te geven. Ik ben dus ook gaan leren om heel veel langs mij heen te laten glijden als ik niet zie hoe ik dit kan vertalen naar informatie die een hoge nutritional waarde heeft. Na het lezen van je laatste twee blog verslagen bekroop mij een beetje de zorg dat de inwerking van de externe omgeving je innerlijke balans aan het verstoren is. Wellicht dus niet het geval als jij inderdaad de beschermende werking van externe krachten ervaart. En mochten we met z’n allen toch doordraaien dan geldt eigenlijk eenzelfde conclusie die Boudewijn trok; “maar liever dat nog dan het bord voor zijn kop van de zakenman, want daar wordt hij alleen maar slechter van”. Paulus

     
    • irma2014

      oktober 5, 2014 at 8:49 pm

      Hi Paulus, ja het risico van doordraaien zit erin en door mijn jarenlange ervaring met anderen die mijn hulp vragen (en mijn Jungiaanse opleiding), aangevuld met het innerlijk weten en ‘doorkrijgen’ van zaken, voel ik dat je niet moet gaan zoeken naar dingen waar je in eerste instantie het antwoord niet op krijgt. Dan ligt doordraaien op de loer. Als ik ‘ontvang’ wat ik mag ontvangen in de juiste dosering, gebeurt er niets wat de balans verstoort. Maar wanneer je dan op zoek gaat, en door gaat ‘vragen’ of dieper duiken door bijv, trance, loop je het risico de verbinding met je ratio (linkerhersenhelft) kwijt te raken en dan spreken we over ‘psychose’. Zolang je dat ‘beheerst’ en info krijgt die ons aardse verstand te buiten gaat, is het een prachtig instrument om naar een hoger level te gaan van existeren. Iets waar de mensheid zeker naar toe moet (evolutieproces). En iedereen draagt daar op zijn/haar manier aan bij. Ik voel zeker geen disbalans. Integendeel, Ik merk dat het mij beschermt op een ongelooflijk mooie manier. Als er al sprake is van disbalans in mijn leven, dan ligt dat op het persoonlijke, aardse vlak. Namelijk die verdomde eenzaamheid en het met niemand kunnen delen omdat maar weinigen je kunnen volgen. Maar dat is mijn gevecht, iets dat ik moet uitzoeken. In mijn persoonlijke horoscoop (ik schreef je al eens over het eerste huis en al die planeten in waterman) zit namelijk de noordknoop in het zevende huis. (van relaties). Dus de tocht is ook het vinden van die ene juiste partner die zelf ook in staat is om buiten het kader te durven denken, op basis van gelijkwaardigheid en respect.
      Soms denkt men dat men doordraait omdat bepaalde ervaringen (uittredingen, trance etc.) niet kan plaatsen binnen het dogmatische wetenschappelijke kader en dat is verdomd lastig als je ‘alleen’ bent en dat met niemand kan delen. Ik krijg aan de telefoon verrassend veel artsen en wetenschappelijk opgeleiden die mij raadplegen, en dat moet dan ook blijkbaar zo zijn. Juist die mensen verzanden vaak in een gevoel van ‘vrije val’ terwijl ze, door het te delen, er hele mooie constructieve en vooruitstrevende dingen mee kunnen doen die de evolutie in deze tijd gaan dienen. Snijdt dit hout voor je?
      En inderdaad, het bord voor de kop van de zakenman… Laten we blij zijn dat we dat niet hebben. Dat bord staat nu symbolisch als een paar stenen in Georgia. Goh goh, wat zijn ze gelukkig met al die miljarden… Maar daar komen ze nog wel achter!

       
    • Lakeside Chap

      oktober 5, 2014 at 11:26 pm

      Ja hoor dat snijdt best wat planken met hout! Een ieder weldenkend mens moet zijn/haar formule zien te vinden om de innerlijke balans in evenwicht te houden en met name in deze tijden is dat heel erg belangrijk. Triest is het dan ook dat eenzaamheid zo’n ontzettend veelvoorkomende emotionele staat van zijn is geworden. Een thema door mijn leven, maar zeker nu ik duizenden kilometers van nederland in een behoorlijk remote gedeelte van de wereld woon. We hebben allemaal de Aries/Libra polarity in onze horoscope dus we zullen allemaal een balans tussen ik en de ‘niet-ik’ zien te vinden. Internet lijkt een belangrijk medium hiervoor te zijn en zeker als je leeft zoals ik is dat in de praktijk ook het geval, maar brengt toch heel weinig gewicht in het zevende huis. Grappig vlak voordat ik deze pagina opende kwam ik deze korte video tegen die aardig aangeeft dat bij velen kennelijk dat gevoel bestaat van het niet meer in contact zijn met onze medemens. Misschien kan Boudewijn een 21e eeuwse variant op de eenzame fietser van maken……….

       
      • irma2014

        oktober 6, 2014 at 2:16 am

        Paulus, dit is inderdaad een hele mooie video met een prachtige boodschap. Deze man weet ook waar het over gaat en weet het op een goede manier te brengen. Maar omdat ook jij met astrologie bezig bent (net als ik) weet je ook dat we juist nu (en ook deze maand oktober) in een fase zitten waarin mensen tot het echte diepe werk aangezet worden en zeker met betrekking tot (nieuwe) relaties. Juist die moeten de wereld terug gaan leiden naar de bron van ‘humanity’. We hebben de afgelopen jaren allemaal aardig confronterende dingen gevoeld met betrekking tot religie, oude normen en waarden en relaties die karmisch gezien klaar zijn. Die eenzaamheid was nodig (al dan niet single, gehuwd of samenwonend) om ons te doen beseffen wie we werkelijk zijn en dat we dat niet kunnen leven in de wereld zoals ie nu is. Relatie-issues zijn orde aan de dag, overal en wat ik heb ervaren is dat mensen daardoor de eenzaamheid dermate vrezen dat ze de juiste stappen nog niet durfden te zetten. Dat lijkt nu allemaal in een stroomversnelling te gaan want hoe krijgen we de wereld naar een hoger level als we ons eenzaam, gedeprimeerd of ontkend voelen, terwijl we ook nog ‘denken’ dat op zoek gaan naar je werkelijke vervulling zinloos zou zijn. Wat dat betreft komt er door alles wat er nu speelt wel bij een groot aantal ‘weldenkende- en voelende mensen een inzicht in one tiny little moment, als een quatumsprong en dan gaat men ook handelen (dat doet uranus, as you know :-) ) Je zult dit allemaal weten en daarom denk ik dat we ons daarover geen zorgen hoeven maken./ De grootste zorg ligt wat mij betreft bij de ‘leiders’ van de wereld die wel heel erg ver van het padje af zijn. En dan met name bij die ‘relatief kleine club’ die we elite noemen. Ze heten ook wel ‘reptilians’. refererend aan dat deel van onze hersenen dat we het reptielenbrein noemen. En dat is niet best voor de mensheid, juist omdat daar de macht zit. (Zolang we de macht toekennen aan ‘geld’)
        Dank voor de video, ik heb ‘m op mijn FB pagina geplaatst.

         
  5. nestorcappaert

    oktober 5, 2014 at 9:07 pm

    Hallo Irma, Ik zal vermoedelijk voor bepaalde zaken hier reageren, in plaats van op facebook. Mijn mail is een theoretische mail geworden. En ik weiger een nieuw adres te gebruiken. Mijn mail en paswoord functioneren wel om in te loggen en dergelijke. Maar zelf kan ik niet meer in mijn eigen mail geraken. Er wordt om veiligheidsredenen en bijkomende code van 4 tekens gevraagd, die ze me opgezonden hebben via mail. Ze hadden dat enkele dagen vooraf aangekondigd en ik keek elke dag, maar vond niets. De laatste dag heb ik zelfs mijn hele mail (ook van oudere datum) doorsnuffeld, maar niets. Sedert de maand mei heb ik dus geen toegang meer tot mijn eigen mail. :) Ik heb met al die eigenaardigheden op mijn PC leren leven. Ook met het feit dat ik regelmatig gratis eigen blogs kreeg aangeboden, maar wanneer ik mijn eigen blog wou bekijken, lukte dat niet. Na een aantal artikelen hield ik het dan ook voor bekeken en stopte er mee. Maar blijkbaar gaan die dingen een eigen leven leiden. In het verleden heb ik wel eens mijn eigen naam ingegeven en stelde vast dat al mijn reacties op artikelen te voorschijn kwamen en de vermelding dat ik een ex-werknemer van Google+ was. Zal dan net, als in het rusthuis, wel als gratis vrijwilliger zijn, op vrijwillige basis. Ik verwonder me nergens meer over. Ook niet als iemand, toen ik wel nog mailtoegang had, me melde dat hij me op mijn eigen kanaal op “you tube” als John Lennon had zien zingen en of ik zijn video ook positief zou willen evalueren. Ik kan amper op Facebook overweg met een deel van de mogelijkheden. Hoe ik een eigen kanaal zou moeten maken, heb ik geen idee van. Dus er gebeurd veel over mijn hoofd heen, al heb ik daar geen slecht gevoel bij. Maar sommige dingen vind ik heel vervelend, zoals vrienden die ineens niet meer bestaan voor mijn PC.
    Wat je tijdreiziger betreft, vind ik het positief dat het een bijkomend argument is tegen het fatalisme. Dat fatalisme dat bij veel mensen leeft, doet me denken aan de predestinatieleer. Ons lot ligt vast en we kunnen er toch niets aan veranderen. Krijg zo vaak reacties in die trant of spottende opmerkingen in eigen kring in de aard van: “Heb je de wereld al kunnen veranderen ?”. Die raken me niet, net zo min als in mijn kindertijd gesproken pesterijen me konden raken. En fysieke heb ik merkwaardig genoeg slechts zelden meegemaakt. Maar met parallelle universa is er helemaal geen vastliggend lot, dat we toch niet kunnen wijzigen. Dus het versterkt me enkel maar om verder te doen, al wordt je soms moedeloos van het tergend langzaam wijzigen van de mentaliteit. Maar ik stel vast dat ik meer en meer toegevoegd wordt aan allerlei groepen, maar de laatste tijd vooral groepen van jonge mensen, hoofdzakelijk twintigers en dertigers. Dat vind ik een positieve evolutie. Al vind ik mezelf vaak een vreemde eend in de bijt. Maar ze houden schijnbaar van een ouderdomsdeken in hun midden.
    Ook in de chatberichten krijg ik soms bevestiging van zaken die ik beweer, zonder 100 % zekerheid. Meestal in verband met zaken die ik zeg over kindermisbruik en aanverwanten. Ben soms verwonderd over de vertrouwelijkheid van de boodschappen, vanwege mensen die ik nog nooit gezien of gesproken heb.
    Ook hier heb ik een prachtig voorbeeld van toevallige toevalligheden en nog wel vanwege iemand die mijn bewering dat ook de genderproblematiek één van de gevolgen kan zijn, wou tegenspreken en me tot nog toe in feite de sterkste bevestiging van mijn vermoeden er van, heeft bezorgd. Ik kom er straks op terug, maar ga even een sigaretje roken buiten. Dan kan ik nadenken hoe ik het kan vertellen zonder de vertrouwelijkheid te schenden. :)

     
    • irma2014

      oktober 6, 2014 at 2:29 am

      Nestor, ik vrees dat je vooral veel last hebt van spam als ik lees wat je schrijft. Dat ze jou op You Tube als John Lennon hebben zien zingen :-D (wees er maar trots op! :-P ) is een vorm van spam. Ik krijg ook vaak dat soort zaken als reactie op iets dat ik nooit geschreven, gedaan, of gezegd heb. Ik druk altijd meteen op de verwijderknop. Jammer dat je in het buitenland woont, anders was ik graag eens bij je langsgekomen om daar even naar te kijken. Volgens mij is de helft van wat er in je PC gebeurt als ‘spam’ aan te merken. En ook die mail, daar zou iets aan te doen moeten zijn. Tegelijkertijd ben je er laconiek onder dus je gaat er nog niet dood aan :-) Ik hoor je zeggen ‘ik ben er al aan gewend, laat maar… ‘

       
  6. nestorcappaert

    oktober 5, 2014 at 9:53 pm

    Ik heb er al eens in een artikeltje op mijn tijdlijn naar verwezen, maar zonder in detail te gaan. En zonder te spreken over de intuïtieve gevolgtrekking die ik maakte door het feit dat ik niet in toeval geloof. Ik krijg vaak een vriendschapsverzoek naar aanleiding van een reactie of een woordspeling of dubbelzinnige opmerking die ik maak, in de aard van die ik gisteren naar jou toe maakte. Zo ook met een jongedame, die reageerde met een vriendschapsverzoek, waarop ik steeds in ga. Onmiddellijk na mijn bevestiging, volgde een pbtje, zoals jullie dat noemen of een chat zoals dat bij ons genoemd wordt. En de eerste woorden waren: “Indien je te dichtbij komt, zal ik je blokken” Een raar begin als start van een vriendschap, dus ik was op mijn hoede om behoedzaam te zijn in mijn bewoordingen, want de waarheid kwetst, als is dat niet mijn bedoeling. Het was de avond van het songfestival, maar aangezien ik nu enkel jaren nog bijna uitsluitend naar het VRT journaal van 19 u kijk, zat ik op facebook. De chat verliep keuvelend over een fysiek probleem dat ze had, iets dat in de familie zat want haar vader had er ook last van, iets waar ze op school al eens mee gepest werd. Ik gaf de raad om zo weinig mogelijk er op te reageren en niet te laten blijken dat het je raakte, dan verdween de genoegdoening van de pester en hield het vanzelf wel op. Na verdere koetjes en kalfjes bleek dat ze ook thuis psychisch gepest werd en nog een half uurtje later dat ze ook seksueel misbruik had meegemaakt. Het was toen al heel laat en ik werd moe. Ik stelde voor om de volgende avond (want ze was nog schoolgaand) verder te praten. En zo geschiedde. Maar ik liet haar zelf bepalen of ze hetzelfde onderwerp wou verderzetten of niet. Het begon met koetjes en kalfjes opnieuw, maar met steeds meer kritiek op andere mensen. Eerst op mannen, maar na een poos bleek dat vrouwen ook niet goed in de markt lagen en ook veel kritiek kregen. En toen dacht ik er aan wie de vorige nacht het songfestival gewonnen had en kreeg een intuïtieve ingeving. Ik zei dat ik in mijn kenniskring ook iemand kende die als man graag vrouwenkleding droeg. En toen kwam er een onverwachte reactie. Ja, ik ben transgender, maar het is niet zoals je beweert dat dit iets met mijn misbruik te maken heeft. Voor sommigen wel, maar niet in mijn geval. Ik probeerde het gesprek nog wat te rekken, maar op het moment dat ik verband legde met haar fysiek probleem en vroeg of dat dit dan ook erfelijk was, van vader op zoon, was de limiet bereikt. Ik heb er nu genoeg van, was de reactie en even later was ik geblokt en kon niet meer reageren.
    Zo, dat was dan even “off topic”, maar ik denk niet dat je me dat kwalijk neemt. :) <3
    Tot wederhoren, zonder twijfel.

     
    • irma2014

      oktober 6, 2014 at 2:43 am

      Je doet maar met dat ‘off-topic’en’ hoor! Alles mag hier, behalve negativiteit of schelden want dat knikker ik er af. Ik houd het graag menselijk. Dus daar hoef jij niet bang voor te zijn. Wat een verhaal, en ook heel herkenbaar weer. Natuurlijk kom je gauw te dichtbij wanneer je open staat zonder oordeel voor anderen. Maak het doorlopend mee. Jammer en soms pijnlijk omdat je geen enkele slechte bedoeling hebt, maar je geeft hier een prachtig voorbeeld van de ‘behoefte’ die er is, de angst en wantrouwen dat dan meteen om de hoek komt kijken door eerdere traumatische ervaringen en tegelijkertijd weer de behoefte om toch open te mogen/kunnen zijn. Toen ik het las kreeg ik meteen het gevoel inderdaad dat daar iets ernstigs (seksueel) aan de hand was. Ze haakte af, maar weet je, je hebt haar al enorm geholpen. Soms voel je dingen die je nog niet kunt benoemen omdat het proces van de ander daar nog niet toe reikt (in tijd). Wat ik dus heel mooi vindt is dat je een ‘seintje’ kreeg, zoals ik hierboven bedoelde door de muziek (songfestival). Zo werkt het namelijk altijd. Een boek, een regel, iemands naam tegenkomen, TV, muziek etc.geeft vaak een signaal dat je iets wegdrukt wat gezien wil worden. Als een duwtje om je over die drempel te drukken. Het enige wat je daarvoor moet doen (en dat doe jij) is open staan voor het zogenaamde ‘toeval’ dat niet bestaat. We gaan ‘denken’ dat we het ‘denken’ en doen er dan niets mee. Maar het is net als bij een freudiaanse verspreking. Het komt er ineens dwars doorheen omdat het onderbewuste je een signaal geeft. En zo werkte het dus ook weer bij jou en het was ‘bingo’. Je moet het maar uit durven spreken. In mijn artikel ‘hoe werkt helderziendheid’ beschrijf ik hoe ik dat gebruik in mijn werk, ik krijg soms zulke vreemde dingen te zien dat ik ga twijfelen of dat wel klopt. Nu weet ik dat het altijd klopt doordat ik het toch ben gaan zeggen en het altijd bevestigd wordt. Buiten mijn werk is ‘Freud’ als ‘Mr. Database’ (in deze column) ook vrij dominant aanwezig, waardoor ik (te) veel van de buitenwereld op pik. Dus heb ik moeten leren om soms wat eigenwijzer te zijn en dan roep ik gekscherend ‘hou je bek’ :-) waarop ik even puur en alleen met mezelf bezig kan zijn in plaats van met anderen en de wereld. En dan heb ik gelijk weer iets om over te lachen ook al ben ik in mijn eentje. Want ‘hij’ luistert wel en kan zowaar ff stil zijn! Mooi verhaal en dank voor je openheid. I love it, pure, honest and real authentic. That’s who we really are! :-)

       
  7. Woestijnroeper

    oktober 6, 2014 at 1:39 am

    Beste Nestor, het kan dan wel off topic zijn maar geeft wel aan hoe kort de spanningsboog al is geworden als het gaat om echte dingen delen. Treurig maar ik denk dat het nooit beter geweest is in die zin dat er voorheen natuurlijk nooit over gesproken werd en zeker niet met mensen die je zelfs niet ontmoet hebt. Ik weet zeker dat er iets aan de hand is met normale communicatie i.v.m. de komst van al die elektronische gadgets. Maar ik vind het in ieder geval een verademing dat het tenminste ergens over gaat hier: waar kom je dat nog tegen. Ik zou zeggen niets is nutteloos. Zeker na de prachtige column’ hier boven. Gelukkig is er ook nog humor mensen, ook al is het vijf voor twaalf, een waakzaam welterusten voor allen.

     
  8. nestorcappaert

    oktober 6, 2014 at 11:32 pm

    Beste Woestijnroeper, de naam zegt al veel, het probleem is dat veel misbruikte mensen het wel zouden kwijt willen, maar dat de indoctrinatie tijdens de kinderjaren om te zwijgen, zo diep zit, dat ze niet durven praten. En dat is erg, omdat ik weet wat het eindstadium is. Dat bemerk en hoor ik wekelijks als ik woensdagnamiddag ga zingen voor mijn vrienden met dementie in het rusthuis in de buurt. Die praten wel, maar zoals een kind het zou omschrijven. Ik geef een voorbeeld: “Ik ben altijd een braaf meisje en toch hebben ze me al twee maal meegenomen naar boven en dan doen ze me pijn”. Deze mensen zijn niet kinds geworden; ze zitten vast in hun onverwerkte jeugdtrauma’s. Ik zie regelmatig ook you tube video’s verschijnen, geplaatst door vrienden, waarin mensen toch naar buiten komen, maar dan omzeilen ze het ingeprent verbod om te praten, door hun verhaal op grote bladen papier te schrijven in stukken en brokken en die een voor een te tonen. Ik wou dat ik ze kon helpen, vooraleer ze in het eindstadium komen. Maar bij jongere mensen krijg ik vaak een antwoord als ik voorzichtige tracht te polsen, in het genre van “ik wil liever met mijn rugzak verder gaan”. Dat was dan iemand die ik leren kennen heb tijdens mijn ongewilde opname in de psychiatrie. Want dat risico loop je ook nog, Wanneer je in de familie een jongere tracht te helpen. Die is je dan wel dankbaar, maar durft evengoed niet te praten, zodat de problemen blijven bestaan. Je hebt dan wel mogelijk de zaak kunnen stoppen, maar het is niet verwerkt. En de diagnose ADHD en Ritalin als medicijn maakt het tijdelijk aanvaardbaar door drogeren, maar lost niets op. En alcohol zorgt dan later wel voor verdere verdoving, met inbegrip van alle problemen. Dat doet me pijn. Ik wou dat ik meer kon doen, dan enkel een hand uitsteken. Goede nacht. ;) <3

     
    • irma2014

      oktober 6, 2014 at 11:53 pm

      Nestor, weer prachtig beschreven. I fully agree en ook weer heel herkenbaar. Dat het pijn doet is iets van ons, dat weet je hè? Je voelt alles van de ander, zo ook van je dieren om je heen, letterlijk de pijn die zij voelen en dat moet je proberen buiten je te houden. Ook wel handig trouwens. Ik kon de dierenarts laatst vertellen dat Woody kiespijn had (geen enkel fysiek symptoom), maar omdat hij midden in de nacht smekend op mijn bed kwam zitten en met zijn pootje naar mijn wang bleef hengelen wist ik dat hij me iets wilde zeggen. Toen ik hem vroeg wat er aan de hand was (hij is mijn suikerpatiënt en geeft aan wanneer hij insuline en eten moet) kreeg ik me toch een kiespijn. In zijn eigen taaltje gaf hij mij dat door; gelukkig pas toen ik erom vroeg. Maar het was zo hevig, dat de tranen bij mij over de wangen rolden uit medelijden. Ik heb hem bij me genomen en getroost en de dierenarts gemeld dat Woody kiespijn had. Gelukkig nemen ze me daarin tegenwoordig serieus(of ze doen alsof :-D :-P ) Wat bleek: operatie, gigantische wortelontsteking. Hij heeft de hele kies moeten uitboren en de rest ook bijna allemaal maar meteen getrokken. Nestor, ik ontdek nu dat je besmettelijk bent, want ik ga ook off-topic! :-) Maar toch ook weer niet. Ik wil alleen maar zeggen dat ik je zo goed begrijp dat je pijn lijdt omdat je anderen niet uit hun pijn kunt halen. Maar ik voel ook dat we dat juist moeten leren. Wij zijn toch ook niet in heelheid geboren en hebben dingen op te lossen met onszelf. Jij bent ook een HSP-er net als ik en die cijferen zichzelf in de eerste levenshelft totaal weg. Blij dat we in de tweede helft beland zijn want dat inzicht komt vanzelf mee… Je bent weer liederlijk openhartig, vriend! Waardering daarvoor! (y).

       
  9. nestorcappaert

    oktober 7, 2014 at 10:24 am

    Ook mooie en liefdevolle tekst van jou, Irma. Sorry voor mijn off-topic virus :D. Om terug op het topic te komen, heb ik net als jij het gevoel dat we inderdaad tijdreizigers zijn, maar dan onbewuste zonder capsule. Tesla was vermoedelijk een wetenschappelijke reiziger, die vooruit was op zijn tijd. Dergelijke kennis kunnen de elite kapen voor hun eigen negatieve doelen. Maar met humanitaire reizigers die op gebied van empathie hun tijd vooruit zijn, hebben ze een probleem. Die kennis kunnen ze niet kapen, want past niet in hun doelstellingen. En mensen die geen angst hebben om te spreken, leveren hun ook problemen op. De cabal heeft al duizenden jaren kennis over dat tijdreizen. Maar het feit dat ze zich gedwongen voelen hun negatieve acties vooraf te verwittigen, bevestigt mijn idee dat er beperkingen zijn in het ingrijpen van de tijdslijnen. Ook de tijdreiziger in jouw link heeft het daar over. Zowel in het positieve als negatieve ingrijpen zijn er limieten. Ik ben altijd blij met zielsverwanten zoals jij, Irma. Kan ik tenminste van gedachte wisselen, zonder dat met de vinger aan het voorhoofd getikt wordt :D. Maar af en toe wil ik dat hele on-line gedoe eens achter me laten. Heb ik behoefte aan fysiek contact, maar dat hackerscollectief op mijn PC verhinderd dat. En ook mijn fb vrienden roepen dan waar ik blijf als ik enkele dagen niet reageer. En als iemand mij nodig heeft, kan ik daaraan niet weerstaan. En het is geen spam, Irma, het is anders. Toen ik enkele jaren terug ook nog TV keek, gebeurden daar ook rare dingen. Ik was online op PC en mijn vrouw riep me voor het eten. En als ik in het dialect riep dat ik eerst nog een grote boodschap ging doen en dan een half uurtje later in een komisch programma een komiek diezelfde letterlijke uitdrukking in het dialect hoor uitspreken, dan krab ik wel eens achter mijn oren. Het lijkt wel interactieve televisie. En mijn PC gaat soms een eigen leven leiden. Er komen soms tekstboodschappen op. En daar kan ik op reageren door gewoon in een “worddocument” mijn mening te zeggen over hun gedoe. En soms houdt het dan op en laten me een tijd gerust. Er is een periode geweest dat ik bepaalde onderwerpen of websites niet mocht opzoeken. En fb vrienden die gewoon onzichtbaar worden, dat is meer dan spam. Dat kan enkel via facebook interne medewerkers. Wel, deze reactie is half on en half off-topic. :) <3

     
  10. irma2014

    oktober 8, 2014 at 4:45 am

    Ha Nestor, er komen zoveel zaken in jouw reacties voorbij dat ik wil proberen .e.e.a. uit elkaar te halen. Wat een omvangrijke materie en wij proberen dat even te verwoorden in een aantal zinnen. Maar ik weet precies waar jij zit. Alles is zo herkenbaar en ook al door mij ‘uitgevonden’. Die TV, computer etc. die gewoon antwoorden geeft op vreemde wijze en toch weet je dat er een causaliteitsprincipe gaande is buiten tijd en ruimte. Hoe paradoxaal. Dus moeten we het gaan betrekken op het synchroniciteitsprincipe. Betekenisvolle toevallligheden die a-causaal zijn en toch causaliteit in zich dragen. Voor jou en mij een ‘normaal’ principe, dat is helder. Maar die wetenschap, hè? Altijd maar significante resultaten moeten kunnen behalen door reproduceren van gestandaardiseerde experimenten. Dat werkt niet in een laboratorium. en dus bestaat het niet. Ai ai, wat een rigide denkpatroon. Ben zelf -net als jij- wetenschappelijk geïnteresseerd en onderlegd, maar heb daarom uiteindelijk gekozen voor de Jungiaanse benadering. Ook wetenschappelijk, maar met ruimte voor de individuele mystieke beleving, de archetypen en het persoonlijk én collectieve onbewuste. Omdat men dat niet in een kader kan brengen, wordt het afgewezen. Daarmee wijs je minimaal (!) 50% van het levende organisme af. En dat is iets wat wij (en gelukkig vele anderen) niet aanvaarden. Ik heb in mijn opleiding parapsychogie met bepaalde ‘testen’ gewerkt, zoals het Ganzfeld experiment. Omdat we niet wisten wat we aan het ‘bewijzen’ waren werkte het -in ieder geval bij mij als ‘analystisch monster’- erg goed uit. Ik bleek waarnemingen te hebben die geheel overeen kwamen met het ‘blinde doel’. (Hetzelfde als bij de door mij zo gewaardeerde remote viewers die met blind targets werken). De score was verrassend. Ik hoorde, zag, voelde, rook en ‘wist’. Terwijl je denkt dat je onzin op zit te schrijven krijg je daarna een soort schok als je ziet wat je hebt waargenomen en je krijgt de ‘doelplaat’ onder ogen… Dat noemen we spontane psi, die altijd significant veel hoger scoort dan in experimenten. Net als bij spontane uittredingen (lucide waarnemingen). Wat ik hiermee wil zeggen is dit: stel dat ik zo’n experiment moet doen in een laboratorium onder gecontroleerde omstandigheden. En dan wellicht ook nog met sceptische ‘proefleiders’ die door het experimentator-effect van grote invloed zullen zijn op de uitkomst. (Schapen en bokken genoemd in de experimenten waarbij de bokken de sceptici zijn die willen aantonen dat iets niet bestaat; Angst?) Ik weet zeker dat ik dan niets presteer. Zodra ik -en zo werkt het ook in mijn werk aan de telefoon- het gevoel heb dat ik iets ‘moet’ presteren, ‘moet’ opvangen omdat men anders niet meer in mij gelooft, blokkeert de boel. (ego zegt: oh jee niet falen!) en dan ontvang je niets meer. Dus ‘blind targets’ zorgen voor ontvankelijkheid en openheid tov. datgene wat je gaat doen. Enfin, ga ik nu weer off-topic? Dit ter illustratie.
    Maar na dit soort experimenten wist ik het zeker. We reizen ‘in de tijd’ zodra we ons bewustzijn verruimen en het kan op diverse manieren gestimuleerd worden. Ik heb er gelukkig geen alcohol of drugs voor nodig om daar te komen. (Ik kan met mijn ‘helderheid’ niet eens tegen alcohol. Al word ik bij het drinken van een glas wijn wel heel ‘gezellig’ en vrolijk :-) ) In dat verhoogde bewustzijn bestaat tijd dus ook niet (a-causaal) en daarom kun je je afvragen wat ‘door de tijd reizen’ nu eigenlijk inhoudt. Genoeg interessants te ontdekken in die materie. Ingewikkeld en absoluut behorend tot de hogere kennis. Het frustrerende is, dat we daar allemaal over kunnen beschikken, als we maar durven en dan nog moeten ‘kunnen’. Zolang ze met chemtrails, vaccinaties, chemische middelen en vergiftigd (GMO-voedsel) onze epifyse (pijnappelklier) verdoven en afdichten komen we niet ver. Dan moet je dus over middelen beschikken (hogere intuitieve kennis) om dat proces van degeneratie continu tegen te houden en te bestrijden. Wanneer je buiten ‘tijd’ vertoeft kun je dat. Zou dat er niet gewoon mee te maken hebben dat we zo helder waarnemen? Ik had vele rare kwalen waar ik voor geopereerd had moeten worden of giftige medicatie voor moest nemen die ik met een hele sterke ‘healing’ (concentratie, focus en hoger bewustzijn) in één of twee dagen volledig heb weten te elimineren. Een ander kan dat spookachtig noemen, en mij op een bezem zien rondvliegen rond de kerktoren, :-D maar ik weet dat het iets heel natuurlijks is. Weet je wat onnatuurlijk is? De cabal, de elite, de reptilians, de illuminati. Die zitten zelf gevangen in de matrix en houden met hun zieke machtswellust de hele mensheid daarin gevangen. Ze weten niet eens waar wij het over hebben en degenen die het wel weten, zullen ons vrezen. Licht verdrijft duister, nooit andersom. Mooi principe, niet? Ja, zielsverwanten ‘ontmoeten’ hoort bij deze tijd (ook astrologisch gezien in dit watermantijdperk) dus het is mooi als je dat ‘ziet’, erkent en kunt waarderen. Ik kom nog verder terug waarschijnlijk op een aantal andere zaken. Maar daar zal ik een nieuw ‘reactieveld’ voor gebruiken. Vandaar dat uit elkaar trekken… See you soon! (ga nu – 4.44 uur in de ochtend) proberen even te gaan slapen. Morgenochtend vroeg werkers over de vloer voor een nieuwe douche. Kadootje van mijn vader. (Morgen…? Vandaag! :-) )

     
  11. irma2014

    oktober 12, 2014 at 2:10 am

    Ha Nestor, daar ben ik weer zoals beloofd. Ook al zitten we met pb’s informatie uit te wisselen, dit wil ik dan toch wel hier beantwoorden ‘in the open’ want er lezen vast ook andere mensen mee die hiermee worstelen of mee bezig zijn. Je schrijft over die kennis die al duizenden jaren in het bezit is van de cabal. Hoe lang dat zo is kunnen we niet precies weten, maar er wordt al heel lang misbruik gemaakt door genoemde groep van kennis (tijdreizen, ufo’s, nanotechnologie etc) o.a. met behulp van Haarp (Alaska) waar ik in het artikel over de Georgia guidestones over schreef. Ik kon dat voorheen nauwelijks geloven. Als iemand tegen mij zei dat ‘helderziendheid’ of telepathie in negatieve zin ‘gebruikt’ (lees ‘misbruikt’) wordt, voelde ik me altijd miskend. Ik zag er helemaal niets kwaads in, omdat het in feite ook niets negatiefs in zich draagt en bij de mens (en dieren) hoort. Het is de kern van ons multidimensionaal bewustzijn. Ik weigerde dat dus te geloven, maar kwam erachter dat het wel degelijk misbruikt wordt en dat is, zoals jij ook aanhaalt, het geval met de cabal. Het is, althans voor mij zeer ontluisterend dat mensen zo slecht kunnen zijn en ik denk dat iedereen op zijn/haar moment door dat proces heen gaat. Als je dat eenmaal weet ben je ineens wel flink wakker, maar dan kan eindelijk het proces beginnen van zelferkenning en leren vertrouwen op je eigen intuitie en op (archaïsche) kennis en wijsheid. En dat is dus nu volop gaande waardoor dat grote (machts-)probleem getackled kan worden. Zoals je schrijft, kunnen ze met humanitaire ‘reizigers’ die hun tijd ver vooruit zijn niets. Ik zag ergens hoe ze werken: ze hebben grote kennis van de astronomie en astrologie en gebruiken de kosmische energieën (ik bedoel ‘misbruiken!) om met grote groepen te mediteren. Het is bewezen, ook binnen de parapsychologie dat groepsmeditaties heel veel in beweging kunnen zetten, zo niet wonderen kunnen laten geschieden. Niet vreemd als je weet hoe gedachtenkracht werkt , zeker als je dit kwantitatief inzet. Ik las alles over Denver airport, via de link van Paulus onder mijn andere artikel (de wereldnoodklok klinkt steeds luider) en daar word je gewoon helemaal eng van. Je ziet letterlijk wat ze aan het uitrollen zijn en dat er een hele ‘stad’ onder dat sinistere airport ligt. We wisten dat al, maar hier kun je het openlijk zien. Als ik kijk naar het remote viewing project van de pyramid of Gizeh, en dat heb ik intensief bestudeerd, zie je inderdaad wat daar in de historie fout is gegaan (kaping van nanotechnologie die voor de hele mensheid was bestemd) kon je dus weleens gelijk hebben dat het duizenden jaren geleden is dat deze groep alles overnam. Whatever, dat gezegd zijnde, kun je er dus ook iets aan doen door ‘bewustwording;. De hele geschiedenis verandert en daarmee de toekomst. Dus het is hoog tijd dat de waarheid via diverse kanalen naar boven komt. Zo is Karen Hudes, die ik al eerder noemde, bezig om de waarheid over het vaticaan dat hierin een grote rol speelt (moet ik ineens weer denken aan de Da Vinci Code van Dan Brown, dat echt geen fictie is) bloot te leggen. Het is alleen allemaal wat veel als je niet al langer je aangeboren intuitie en je autonome zelf erkent of durft te vertrouwen. Dan leg je de verantwoordelijkheid buiten jezelf en loopt mee in de massa. Op die manier verandert er niets.

    Wat dat buiten de tijd reizen betreft (Tesla die je o.a. aanhaalt)… In dit kader moest ik sterk denken aan Dr. Eben Alexander, heb je die gevolgd? De neuroloog/neurochirurg (zie hier: http://www.ebenalexander.com/about-dr-alexander/curriculum-vitae/) die nu de hele wereld over reist omdat hij zijn scepsis over bijna dood ervaringen helemaal aan de kant heeft moeten schuiven en voelt dat hij de neurochirurgie en neurologie wereldwijd moet hervormen. Ik heb zijn boek gelezen (helaas het nieuwe nog niet) en hij beschrijft dus eigenlijk een reis buiten de tijd, nadat hij een week hersendood is geweest en toch bijzondere ervaringen had die hij later kon verifiëren met de realiteit. Het was onmogelijk dat hij die ervaringen met nul procent hersenactiviteit gehad kon hebben volgens zijn collega’s en dat hij terug kon keren uit zijn coma zonder dat hij slechts nog in een vegetatieve staat kon verkeren. Ik heb hier al jaren een behoorlijk rijtje boeken in de kast staan (ook van cardioloog Pim van Lommel en de psychiater Elisabeth Kubler Ross) over BDE’s. Maar dat een vooraanstaand neurochirurg als deze man zelf zo’n ‘onmogelijke’ ervaring kon hebben, is nieuw. Voor mij niets vreemds aan, als we het hebben over ons (multidimensionaal) ‘bewustzijn’ dat apart staat van onze dagelijkse bewustzijn. Is deze man niet gewoon ook in de tijd gaan reizen en kreeg hij de gelegenheid om terug te keren met zijn verhaal? Ik heb zelf ook eens, zij het kort, een BDE gehad en kwam terug met informatie die ik niet kon weten. Daarna is mijn helderziendheid (vooral helderweten) op volle toeren gaan draaien. Alleen zal ik het nooit kunnen misbruiken, net als deze arts niet. Hij spreekt over een enorme verbondenheid en liefdevolle energie en voelt de dringende behoefte om dit aan de mensheid duidelijk te maken. Terwijl zijn lot is dat hij in eerste instantie zijn carrière gedag kon zeggen en verguisd werd. Alhoewel zijn directe collega’s ‘bewijs’ hebben gekregen van zijn toestand en de onmogelijkheid dat hij plotseling terugkwam met dit verhaal. Dus die staan over het algemeen open voor zijn visie en ervaringen. Het is er wel de tijd voor. Wat dat betreft zou ik zeggen: niets is onmogelijk, niet alles is ‘bewijsbaar’, maar open staan voor het onkenbare kan de wereld wel veranderen. En op vele vlakken is dat nu aan de gang. Kortom: wat is ‘tijd’, wat is reizen in de tijd en komt dat nu niet gewoon een stapje dichter bij de mensheid, waar het uiteindelijk ooit voor bedoeld was?

     
  12. irma2014

    oktober 13, 2014 at 2:54 am

    ‘Anonymous’ is nog steeds wereldwijd actief en dit artikel en video is op 11 oktober vrijgegeven. Ik wil het toch even delen met degenen die wakker zijn of willen worden. Als je wilt weten wat ‘Anonymous’ is, kun je op dit moment nog veel informatie erover vinden op het internet. Aanvankelijk begonnen zij als hackersgroep ten bate van humanity, maar tegenwoordig is het gedifferentieerd in vele activiteiten. Ieder individu in de hele wereld kan bijdragen aan de veranderingen die plaats moeten vinden op zijn/haar eigen manier en valt dan dus onder de naam anonymous, die al genoeg zegt :-) Er is geen leider, iedereen is zijn eigen individuele ‘leider’ zoals het hoort te zijn.

    http://prepareforchange.net/archives/anonymous-mass-arrests-are-soon-to-begin

    Als je het bovenstaande gelezen hebt, kun je deze site nog uitgebreid bekijken en volgen
    http://www.freedomreigns.us/

    En een beetje off-topic: voor degenen die voor de griep-injectie gaan of overwegen: denk alsjeblieft na en please read this! (Engels)
    http://www.naturalnews.com/047201_flu_shots_vaccine_efficacy_immunization_dangers.html
    en dit artikel (Nederlands)
    http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/een-griepprik-daar-zit-wat-in-daar-zit-dit-in/

     

Reageren: what's on your mind?

 
