RSS

Nieuws over de verandering (2) – Vraag

17 Okt

Hallo Irma,

Wat is jouw blog in het rijtje Nieuwe Media Nieuws (dat ik dagelijks bekijk) een enorme verrijking, daar wil ik je enorm voor bedanken! Alle belangrijke zaken op een overzichtelijke manier gerangschikt, met de mogelijkheid om via de links nog meer informatie te vinden. (en wat ik persoonlijk ook fijn vind is dat de d’s en t’s correct worden geschreven..)

Het laatste waar je natuurlijk op zit te wachten zijn vragen van lezers die niet goed uit hun ogen kijken, en meteen ‘in de pen klimmen’…, maar ik heb echt mijn best gedaan om heel goed te kijken :-))

Mijn vraag gaat over the Event – bedoel je daarmee de massa arrestaties die op stapel staan, of de grote kosmische gebeurtenis tijdens welke enorme golven van Licht de planeet zullen bereiken….

Er komt binnenkort een groot ‘event’ aan dat de hele situatie snel moet gaan keren. (lees onderaan over het ‘event’)
maar dat kan ik dus niet vinden….

Nogmaals bedankt en ik zal je blog voortaan graag volgen.

Hartelijke groeten,
Paula Fricke

Vanmorgen ontving ik onder andere bovenstaande email. Met dank aan Paula, omdat ik haar bericht compleet mag publiceren om er openbaar op in te kunnen gaan. Maak je geen zorgen over het feit of ik hier wel of niet op zit te wachten, want ik besef heel goed dat  mijn publicaties ook vragen kunnen oproepen. Dus laat het weten als iets onduidelijk is, dat kan eventueel ook ‘onder de artikelen’ als reactie.

In het voorgaande artikel ‘nieuws over de verandering’ schreef ik onder andere over de aankondiging van ‘the Event’ onder verwijzing naar de website ‘Prepare for change’ waar deze aankondiging onlangs is gepubliceerd. Deze verandering heeft wel degelijk te maken met de ‘enorme golven van licht’ waar Paula naar verwijst. Alles hangt namelijk samen, geen gebeurtenis staat ooit op zich. Denk je trouwens ook niet dat daarom die chemtrails continu worden uitgezet, die dat sterke zonlicht (bewustwording) tegenhouden? Zelf noemen de criminelen die dit uitvoeren de ‘beheersing van de ionosfeer’. Het zal er echt mee te maken hebben.

Er is de afgelopen jaren vaak sprake geweest van ‘zonnevlammen’, extreme uitbarstingen van de zon die een zogeheten ‘mega download’ aan energie naar de aarde sturen. Soms bereikten dit soort berichten ook de mainstream media, maar daar wordt uiteraard niet ingegaan op de ‘cyclus van 26.000 jaar’ of andere kosmische principes. Die kennis is niet voor ons bestemd dus daar wordt over gezwegen. Het voert ook nu weer te ver om daarop in te gaan, want daar zijn talloze websites voor te vinden die daarover schrijven. Omdat het veelal ook spirituele websites zijn, wordt deze informatie in een bepaalde (zweef-)hoek gedrukt en is het daarmee voor velen niet relevant of zelfs ‘onzin’. Ik probeer juist een brug te slaan tussen die twee ‘werelden’ door aards te blijven en op een heldere manier de praktische kant te beschrijven.

ZonnevlamDie zonnevlammen of uitbarstingen worden door gevoelige mensen sterk gevoeld en deze brengen ascensie-symptomen met zich mee als slapeloosheid, vermoeidheid, depressie, hoofdpijnen, spierkrampen, zelfs schizofrenie, verwardheid, etc. Ons lichaam moet wennen aan die verhoogde ‘trilling’ of energie-downloads, waardoor zelfs ons DNA verandert.

Op aards niveau, dus heel rationeel, zien we dat mensen ontwaken in hun dagelijkse bewustzijn al ‘voelen’ ze wellicht die fysieke verschuivingen niet zo sterk. Het uit zich dan op andere manieren; een ‘kort lontje’ hebben ten aanzien van autoriteiten, managers, partners, familieleden etc. is onder andere het gevolg. We willen ineens niet meer geven wat we tot voor kort altijd vanzelfsprekend vonden. We voelden ons verantwoordelijk voor anderen en beginnen nu te beseffen (te ontwaken) dat we verantwoordelijkheid dragen voor ons eigen geluk en moeten gaan kijken wie we zelf eigenlijk zijn of ooit waren.  En dat geluk is momenteel ver te zoeken met al die heftige gebeurtenissen in de wereld en met de financiële malaise (zie de lezing van Willem Middelkoop binnenkort) waarin we verkeren. Dus gaan we op zoek naar onze eigen wensen en behoeften en dat geeft uiteraard wrijving met de mensen in onze directe omgeving die ons nog wel verantwoordelijk willen stellen voor hun geluk. Dat is omdat zij hun eigen kracht niet (durven) erkennen. Dat is een proces dat wereldwijd gaande is.

Omdat we ‘wakker worden’ en naar onze authenticiteit verlangen, zoeken we naar wat er mis is. En dan stuit je op zaken die niet erg fraai zijn, zoals de leugens en demagogie die onze geschiedenis hebben geschreven, ja zelfs ernstig verdraaid, ten gunste van een relatief klein aantal olichargen (elite). Dit beschreef ik al eerder in diverse artikelen maar dit werd nog eens bevestigd in het programma Brandpunt (sleep de balk naar 27’56” waar dit onderwerp begint) door Jean-Louis Serban-Schreiber, zelf olicharg, filosoof en mediamagnaat. Hij verklaart openlijk dat het volk er niets tegen doet, dus dat het proces niet meer te keren is.

Dat laatste ben ik dus niet met hem eens, ook al staan we op een kritiek punt. Wakker worden of blijven slapen; het is weliswaar een kritieke keuze van dit moment, maar zeker nu nog een mogelijkheid.

Daarnaast zijn de mensen die wakker zijn en hulp krijgen van, hoe zal ik dit voorzichtig noemen, wijze ‘externe krachten’ die ook over de nieuwste technologieën beschikken, ondertussen wel degelijk bezig met een plan (the Event) om deze hele machtsgreep (zoals in de film ‘de Matrix’ die veel meer waarheid in zich draagt dan men denkt) in een paar dagen tijd te keren. Het is nu tijd om die informatie steeds meer te delen zodat de paniek die zal uitbreken, geminimaliseerd kan worden. Op diverse plaatsen in de wereld zijn we hiermee bezig. Hoe meer mensen dit beseffen, ontwaken en er iets aan willen doen -dat is het licht waar je op doelt waarschijnlijk- hoe soepeler de verandering zal gaan. Waar ik woon sta ik, voorzover ik weet, echt alleen en ik hoop dat er mensen komen die dat proces vanuit hun eigen achtergrond, kennis en talenten mee gaan helpen begeleiden. Het is nu tijd voor die verbindingen tussen individuen.

Door die enorme veranderingen en verhoging in het bewustzijn van de mensheid en van de gelukkig nog levende, maar wel zieke planeet (beter laat dan nooit), zie je op alle vlakken de strijd ontstaan tussen de wens tot vernieuwen en de tegenwerking van degenen die niet kwijt willen raken wat ze sinds eeuwen hebben veroverd. Astrologisch gezien, dus aan de hemel, zie je Uranus = vernieuwing, rebellie, onafhankelijkheid, nu in ram staan. Ram = vuur, strijd, oorlog, nieuw begin, startpunt, maar ook ‘daadkracht’. Daarnaast staat Pluto (= de ploeg, de diepe transformatie, de planeet die alles uit de grond trekt wat begraven was en dit naar de oppervlakte brengt) nog steeds in steenbok (=de gevestigde orde, ‘vader-principe’, chronos/tijd, en autoriteiten). Dus je snapt dan wel dat ook die principes van grote invloed zijn op het vernieuwen van oude normen en waarden. De waarheid zal dus op alle vlakken naar boven komen.Cardinal_Grand_Cross_April_2014

Dit maakt dat ‘the Event’ ook onderdeel is van deze verschuivingen. Het einde van de wereld, door velen en vooral religieuzen voorspeld, op 21 december 2012, was slechts een begin van de vernieuwing, de grote overgang. Zie ook mijn artikel van april jl over de Cardinal Grand Cross.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Wat ik wil zeggen, is dat niets op zichzelf staat, al hebben we aangeleerd (ook weer door misleiding) dat we afgescheiden moeten leven. We gaan nu steeds meer van polariteit naar eenheid. Alleen zul je dat van de overheden en degenen die aan de touwtjes trekken absoluut niet kunnen verwachten, zoals je zult begrijpen.

Als je kijkt naar het artikel over de Georgia guidestones, heb ik hier nog een paar belangrijke aanvullingen. De onlangs geplaatste en weer verwijderde ‘steen’ met 2014 erop geeft heel duidelijk wederom ‘cryptische aanwijzingen’ die bewust worden gebruikt door de zieke elite om hun misdadige acties te rechtvaardigen. Daar wordt uiteraard door velen naar gezocht en dat zie je o.a. in dit recente artikel.

Daarnaast kreeg ik een artikel toegespeeld over de New World Order (agenda 21) dat vertelt over een lezing in 1969. (NL). De man die het in 1969 naar buiten bracht, is ‘toevallig’ kort daarna overleden. Oordeel zelf of je er zaken in herkent die nu spelen.

Ik zal blijven informeren en het enige wat we echt met z’n allen moeten doen is ‘wakker worden’, anderen wakker maken, verantwoordelijkheid nemen voor je eigen geluk, want daarmee kom je zo sterk te staan dat je anderen als levend voorbeeld kunt stimuleren om hetzelfde te doen. Degenen die dat niet willen of menen te kunnen hebben hun eigen pad gekozen om te lopen en ook dat moeten we leren te respecteren en leren los te laten vanuit dat respect voor het unieke traject van de ander!

Als je op zoek bent naar de ultieme waarheid in jouw persoonlijke leven,
kijk dan heel goed in de spiegel, want de echte waarheid staat daar geschreven!

(zie ook Nieuws over de verandering, deel 1)

©Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘humanity’ en mogen in zijn geheel worden overgenomen, mits voorzien van bronvermelding.

 
 

Tags: , , , , ,

18 Reacties op “Nieuws over de verandering (2) – Vraag

  1. Hydra

    oktober 17, 2014 at 3:14 pm

    Irma je bent een zeer sterke persoonlijkheid waar anderen, zoals ik zich aan kunnen optrekken. Ook ik sta volkomen alleen in mijn ontwaken. Het is zo fijn jouw artikelen te kunnen lezen. Het houdt mij op de been. :)

     
  2. netschka

    oktober 17, 2014 at 5:54 pm

    Denk Irma dat het volgende ook zeker de moeite waard is te delen: http://wegaannaarhuis.nl/blog/de-orion-kronieken/
    en http://www.denieuwedokters.nl/weareone/orion_maan_mars.html
    Mooi weekend gewenst!

     
  3. Cor

    oktober 17, 2014 at 6:38 pm

    Beste Irma,

    Ik vind je site ook erg prettig om te lezen en ik volg dit soort nieuws ook op de voet. Toch moet je ook enig scepcisme in acht nemen. Ik heb eens goed gekeken naar de site van de “time traveller”, en via WAYBACKMACHINE kun je kijken wanneer bepaalde artikels zijn geplaatst. Ik ben hierop gekomen via de reakties op deze site. Het eerste artikel is geplaatst op 21 dec. 2012. Zo zie je maar; de misleiding ligt op de loer….watch out.

    Groet,

    Cor

     
    • irma2014

      oktober 18, 2014 at 9:36 am

      Ha Cor, ja helaas moeten we alles wat we lezen of menen te weten met enig voorbehoud interpreteren. Met betrekking tot deze tijdreiziger heb ik het gevoel dat er met liefde ‘geknoeid’ wordt om nog meer verwarring en misleiding te veroorzaken. Wie knoeit er en hoe doen ze dat? Als dit werkelijk pas in 2012 gepost zou zijn, hoe kunnen dan op diverse fora in 2006 en 2007 reacties staan over zijn blog? Er is één forum (time travellers) waar je op in moet loggen dus dat kan ik niet tonen, maar waar er dan zogenaamd geknoeid wordt met data blijft de vraag. En weet je, dat is iets waar ik me verder niet druk om ga maken (ik schreef het al onder het andere artikel over de tijdreiziger) omdat dan doordraaien op de loer ligt. Voor mij staat vast dat er veel meer mogelijk is dan we nu ‘mogen’ weten (ik reis als het ware ook in de tijd in trance of bij meditatie) en voor de rest vind ik het vooral een grappig fenomeen waar we vroeg of laat meer van zullen weten. Zie hier de links naar de fora waar er op hem gereageerd wordt:

      http://www.godlikeproductions.com/forum1/message419536/pg10 6 aug. 2007
      http://www.conspiracycafe.net/latte/index.php?/topic/3562-qronos1-the-tter-from-2063/ 5 mei 2006
      http://www.conspiracycafe.net/latte/index.php?/topic/3562-qronos1-the-tter-from-2063/page-2 16 dec. 2006

       
  4. Joris

    oktober 17, 2014 at 11:57 pm

    Irma, hoe zie jij het tijdspad van dat Event? steeds lees ik woorden als near, soon, very soon, eminent. Al voor 2012. Dat bleek dus gewoon niet waar te zijn. Daarna was het meer van ‘collective energy’, alles moet kloppen, besef wel hoeveel hiermee gemoeid is, en daarna kwamen toch weer de beloftes. Matthew is altijd heel terughoudend met datums, maar kwam laatst dus toch over de brug:
    2017.

    http://galacticchannelings.com/nederlands/matthew23-09-14.html

    Zoo ver weg, voor mijn gevoel. Very soon klint voor mij meer als volgende week, of desnoods volgende maand.
    Hoe zie jij dat?

     
    • irma2014

      oktober 18, 2014 at 9:51 am

      Joris, tijd bestaat voor mij niet, ook niet in mijn werk en dat geef ik ook altijd meteen aan wanneer iemand mij belt. Tijd is eigenlijk energetische ruimte tussen twee gebeurtenissen en in die andere dimensie, waar ik mijn informatie vandaan krijg, bestaat tijd niet. Ik kan soms voelen dat iets heél dichtbij is. Maar wat is dichtbij? Hoe geduldig ben je persoonlijk? Soms kan dat ‘dichtbij’ 1, 2 of nog 3 jaar duren. Is dat dan niet dichtbij, want wat is 3 jaar op een mensenleven? Dus ‘tijd’ is zo’n relatief begrip, net als ongeduld en dat zit in mensen ingebakken. Wanneer je erop gaat vertrouwen dat alles perfect op het moment zal komen dat het er mag zijn, hoef je niet meer te ‘wachten’,of te ‘pushen’. Beiden is niet fijn, omdat je niet in ‘rust’ bent met jezelf in het nu. Er zit een ‘wil’ (ego) achter in plaats van een ziel die gewoon ‘is’ in het moment.
      Dus tijd noemen is eigenlijk onmogelijk. Een gebeurtenis kan gevoelsmatig morgen plaatsvinden, maar er zijn altijd omgevingsfactoren (ook andere mensen) die andere keuzes kunnen en mogen maken waardoor alles anders gaat lopen. Dus ik zal dat nooit met zekerheid zeggen! Bij the Event speelt mee dat het onverwacht moet komen zodat er geen ontsnappen meer mogelijk is en het wereldwijd tegelijk kan gebeuren. Dat is nogal wat. Het stond voor veel eerder gepland maar er bleek één schakel te zijn die een datum genoemd had, dus toen begon de ‘strijd’ opnieuw. Dat zullen ze niet nog een keer laten gebeuren! De enige oplossing is, verander zelf, vandaag nog, ga dingen doen of werk ontplooien dat jou (en dus de omgeving) vreugde schenkt, zodat je positiviteit uitstraalt hetgeen die duistere krachten alweer meer lam legt.

      Wat channelen betreft: daar ben ik heel voorzichtig mee. En al zeker als een gechannelde boodschap met een datum komt. Dat moet je eigenlijk niet vertrouwen, juist omdat je weet dat de andere dimensie niet in ‘tijd’ gevangen zit, dus het is onmogelijk om een datum te noemen. Alles gebeurt tegelijkertijd, al is dat voor ons niet voor te stellen. Zelf heb ik heel sterk het gevoel dat we in 2015 in een heel ander stuk komen te zitten. Maar ook dat is weer afhankelijk van het feit of er genoeg wakker willen worden en achter die TV vandaan willen komen om actief deel te nemen aan de verandering De grootste fout die we kunnen maken is dat we gaan wachten op anderen die de boel gaan omtrekken. Juist daarom duurt het maar voort. Dus probeer het los te laten wanneer het moment daar is dat er in één keer een massa arrestatie plaatsvindt. Dat is pas mogelijk als we zelf, door individueel, samen en op grote schaal zorgen voor een muur van ‘positiviteit en verbondenheid’ zodat die ‘duistere krachten’ nauwelijks nog hun invloed kunnen laten gelden. Dan wordt het voor de groep die de arrestaties moeten verrichten ook pas echt mogelijk! Want juist zij zijn degenen die sinds eeuwen verdeeldheid en haat zaaien. Het wordt tijd dat we ons zelf weer gaan leven zodat haat en polariteit geen vat meer op ons hebben.

       
      • irma2014

        oktober 18, 2014 at 10:57 am

        Ik wil nog wat toevoegen m.b.t. het begrip channelen. Om te beginnen is het begrip afkomstig uit de VS. Waarom niet gewoon met aardse intuitie van ons hogere bewustzijn werken? Het probleem ligt heel vaak bij degene die channelt. Als je weet hoeveel mensen er zijn die channelen of werken met ‘gidsen’ en engelen terwijl ze hun eigen ontwikkeling hebben laten liggen (ik heb er honderden gezien helaas) zodat ze heel erg projecteren, dan weet je ook dat je op moet passen met dat soort boodschappen. Je eigen ontwikkeling moet voorop staan, dus je eigen rugzak met problemen, angsten, ego-stukken etc. moet eerst verwerkt worden, vooraleer je boodschappen kunt doorkrijgen die zuiver zijn en afgestemd op de ander. Ik wil dus niet zeggen dat het stuk waar jij naar verwijst, Joris, onzin is. Ik ga daar niet over. De meeste boodschappen komen mondjesmaat door, namelijk precies op het moment dat dat ene stukje informatie van belang is. Dat heb ik eerder uitgebreid beschreven bij ‘hoe werkt helderziendheid’ en in de reacties onder ‘complotdenker of tijdreiziger’. Veel ‘helderzienden’ hebben een enorm ego, en dan zucht ik nog weleens als ik hoor wat ze de mensen allemaal wijsmaken. Onverantwoordelijke uitspraken zijn helaas nog steeds orde aan de dag en daarom zeg ik altijd: voel zelf, denk zelf en voel wat wel of niet met jou resoneert. Dat is eigenlijk de enige waarheid. Ik probeer zaken aan te dragen die ik met veel vallen en opstaan (reken maar van Yes!) heb leren inzien, zodat je zelf kunt kijken of je daar iets mee kunt. Zo ja, dan mag je dat stuk van ‘zoeken, trial & error, etc overslaan, want dat heeft een ander dan voor jou gedaan. En daar zit ook precies de verbondenheid tussen ons. Ieder zijn/haar pad en door het te ‘leven’ en te ‘zijn’, maak je bij anderen iets wakker die daarmee weer verder kunnen. Interactie met andere dimensies is mooi, maar de interactie tussen hier en nu levende zielen is nog altijd de beste leerschool…

         
        • Joris

          oktober 19, 2014 at 11:53 pm

          Jee Irma, wat een rijk antwoord. Heel veel dank.
          Er is zoveel over te zeggen… Ik kom er op terug.
          Wees verzekerd van mijn dank.
          Een dingetje alvast: ik geloof zeker dat we voorzichtig moeten zijn met het soort berichten waarover je spreekt. Maar Matthew voelt wel degelijk goed voor mij, ook al is zijn boodschap vaak ontnuchterend naast alle soon’s, near’s almost there’s.

          Toevallig kwam er zojuist zo’n bericht met wat concretere maar dus ook ontnuchterende informatie over timelines en o.a.: President Obama, wel of niet voorspellingen doen en NESARA. Conclusie: geen harde scheidslijnen, opgaande lijn en betere tijden na de tweede helft van 2017.

          citaat: “However, at times celestial alignments produce energy surges that rapidly propel orbiting bodies into higher astral planes, and such will be the case the latter part of your year 2017, which coincides with the decade of delay reaching its end. During the interim Earth will be traveling through increasingly high vibrations that will birth new changes and add impetus to all underway.”

          bron: http://goldenageofgaia.com/2014/10/19/matthews-message-via-suzi-ward-october-19-2014/

           
          • irma2014

            oktober 20, 2014 at 3:19 pm

            Ha Joris, ik zeg ook zeker niet dat deze informatie niet zou kloppen. Er komt wel degelijk hele zinvolle en betrouwbare info op ons af. En dat 2017 het jaar zal zijn dat het beter zal gaan, lijkt mij op zich ook wel logisch. Wat er nu gaande is , kunnen we niet in een korte tijd rechttrekken, daar zal zeker tijd overheen gaan. Ondertussen zullen er steeds meer zaken boven water komen en waart de waarheid over deze planeet. Het zijn niet de mensen die dit allemaal willen, maar die bepaalde kleine club die dit veroorzaakt vanwege geld en macht. En dat gaat toch -zoals je dagelijks ziet- stukje bij beetje verandering brengen. Wanneer we op kleine schaal, als individu gaan zorgen dat we een ‘veilige’ plek hebben waarin we ons met anderen gelukkig kunnen voelen is er al heel veel gewonnen. Wanneer we dat allemaal zouden doen, heeft die ‘kleine club’ geen vat meer op de bevolking. En dat gaat volgens mij geen drie jaar meer duren, gezien het tempo waarin mensen zich gaan verzetten en echte informatie naar buiten komt, iedere dag opnieuw… ;-)

             
  5. Charissa

    oktober 18, 2014 at 10:10 am

    Irma, dank je wel voor het prachtige werk wat je doet!

     
  6. nanette ruiter

    oktober 18, 2014 at 5:35 pm

    Hallo irma
    Ik heb net de video gezien van Karin Hudes. Ik had haar al een keer eerder gezien op de tv. Het gaat over de geboorte verkoop. 1 Woord Schokkend, om te horen. Wat een verlakkerij van de mensheid. Van wie we zijn. Zij geven de schuld aan de overbevolking (in verband met co2 en meer) maar zij verdienen er wel aan. Ongeacht welk land. De vaticaan (rome) heeft nu ineens de wens uitgesproken dat de homo’s en gescheiden personen om armt mag worden door hun wetten?????Het lijkt mijn geen toeval, het is opzet. Gezien van wat ik bij jouw lees en bij WTN en bij andere sites. Het is kort door de bocht geschreven en is off topic, maar wide het even kwijt. Die vaticaan bericht zat mijn al dwars. En even voor goede orde ik heb 9 jaar lang bij 2 homos gewerkt. Ik begin steeds meer iets te zien (lezend) van hoe of wat. Maar hoe ik er zelf aan kan bijdragen dat weet ik nog niet..

    Mijn hartelijke dank voor jouw gedrevenheid en energie om dit naar buiten te krijgen en te laten leven bij de mens
    Een mooie groet nanet

     
    • irma2014

      oktober 18, 2014 at 5:47 pm

      Hallo Nanette, off topic of niet (volgens mij ook niet hoor! Maar dan nog…) spuw alsjeblieft je gal hier maar. Het wordt steeds duidelijker dat er iets moet gebeuren en inderdaad, de homo’s worden omarmd en gescheiden personen ook. De liefde tussen de nieuwe of nieuw te vormen koppels is veel teveel vanuit de ziel, sterk en dus bedreigend voor hen! Dit sluit juist heel erg aan bij de link die ik plaatste hierboven over de New World Order zoals deze in 1969 al werd ontvouwd. Zie wat er gebeurt, die steen was er niet voor niets. Ze rollen het gewoon uit nu. Ik ken ook de homowereld (mede door mijn broer en wijlen mijn moeder, zij was een actief pro-activiste!) en ik vrees dat zij blij zullen zijn met deze ‘toestemming van het vaticaan’ en op zich begrijpelijk wanneer ze die toestemming belangrijk vinden, maar ik hoop dat we heel snel allemaal gaan inzien wat hierachter zit. je weet nog niet hoe je kunt bijdragen zeg je. Nu ja, je hebt zojuist een bijdrage geleverd, dus doe je best met wakker maken op deze manier. Wil je de link naar de video van Karen Hudes anders hier even neerzetten? Dan plak ik deze in je reactie. Realiseer je, samen staan we sterk, we zijn op zoek naar de ‘honderdste aap’.. :-) Liefs, Irma

       
  7. nanette ruiter

    oktober 18, 2014 at 9:26 pm

    Hallo wederom irma
    Je vraagt om een link. Wat ik zeker weet dat het bij ???? openhandel heb gezien Een site waar van ik niet wist dat hij bestond en nooit heb bezocht. Video tussen twee dames via afstand, maar via chat zal ik maar zeggen. Twee video plaatjes naast elkaar. Maar kan het niet terug vinden ook niet via mijn geschiedenis browser. Ik ging toen. via jouw link verder zoeken De ene was blond de interviewster met golvend haar en de ander bruin van kleur(haar). Alle twee bob kapsel maar ieder op hun eigen manier. En was via afstand geinterviewd..Maar wat mij verbaasd is jouw reactie. Nadat ik het had verstuurd had ik moeite mee, een gevecht in mijn zelf. Ze weet het al, de mensen weten dat al. Ik ben wat later qua weten En ik “zag”niets meer qua kleuren. Ik had het niet moeten versturen, het bericht. Ik ben huilend naar het toilet gegaan, en huilend jouw bericht gelezen. En daarbij was wel het gevoel van ik wilde dit kwijt via vaticaan maar wist het nog niet te plaatsen. En ik heb het geplaatst. Mijn dank voor jouw bericht terug van mijn gevoel. Of het terecht is of niet mijn gevoel -idee. Maar daar bij had ik wel een vaag idee, een vage link via kronkel gedachte dat het enigszins klopte met het bericht. Sorry voor mijn eigen gedachte. Mocht ik de link hebben gevonden zal ik het door sturen.
    Dank je wel irma

     
    • irma2014

      oktober 18, 2014 at 9:43 pm

      Ach Nanette, maak je niet druk, helemaal niet nodig ;-) Je reageert vanuit je gevoel en dat is altijd goed. Je wilt dat kwijt als reactie op wat je allemaal leest, en ik schrijf dit ook allemaal niet voor mezelf, toch?

      Ik denk dat ik het wellicht ook gezien heb van Karen Hudes, want ik volg haar al veel langer, op Facebook en op twitter. Maar ik weet zo snel ook even niet wat je bedoelt. Doe geen moeite, maar als je het nog tegenkomt is het wellicht handig om het als link in je eerste reactie op te nemen.
      Dikke kus voor jou! Jezelf uiten in deze idiote tijd is heel belangrijk!

       
  8. nanette

    december 19, 2014 at 8:43 pm

    Hallo irma
    Je schrijft over de wereld toneel. En ik vraag me af over de kleine bedrijfen van wat zich daar afspeeld. Ik zit daar in. 2 bazen/twee broers. De ene zegt dit en de andere dat. Ik mag hun ieder op mijn manier. De een manuplueert de ander(de oudere). Ik zie nu roze vlek??De oudere manuplueerd de jongere. Waar ik zelf aanwezig ben geweest/gehoord. De jongere laat het toe. Oke tot dus ver. Maar ik kan er steeds minder mee. Ik zelf kom er nu meer in op stand helaas naar de oudere, Dus in mijn eigen werk omgeving.of dat terecht is weet ik niet.Ik heb dit bericht helaas willen verwijderen maar lukte niet. Wat me eerder wel lukte
    Vriendelijke groet nanette

     
    • gert

      december 20, 2014 at 5:10 pm

      lieve Nanette, de maatschappij is in een onwerkelijk tempo aan het verharden en daarvan zie ook jij in je directe omgeving de gevolgen van. Misschien is het ambitie of ondernemingsdrift van de oudere maar dat zou voor geen enkel bedrijf slecht zijn ware het niet dat die onverschillige meedogenloze hardheid er wel langzaam doorheen gaat schijnen. Het is niet zijn schuld, iedereen moet het tegenwoordig (een beetje) doen om met een bedrijf te overleven; Dat is helaas een van de vervelende gevolgen van de welvaart waarin wij ons wentelen. Ermee proberen te leven lijkt me de remedie, grenzen vaststellen lukt ze nog niet eens op mondiaal niveau dus dat moet je vermijden. Wel proberen erover te blijven praten wat op hoog niveau alweer mondiaal ook niet lijkt te lukken. Vreemd hoe een gewone huiselijke (bedrijfs) situatie zo’n enorme afspiegeling kan zijn van de situatie in de wereld. dikke zoen gert

       

Reageren: what's on your mind?

 
