RSS

Nieuwjaarswens voor alle lezers

01 Jan
engelse vlag

ENGLISH

vuurwerkAllereerst wil ik alle lezers heel hartelijk danken voor de belangstelling en de vele reacties onder artikelen, per mail of via andere kanalen in het afgelopen jaar. Jullie houden mij tenslotte op deze manier aan het schrijven; anders zou ik gewoon een dagboek gaan vullen! Aanvankelijk had het dat ook kunnen worden, maar het groeide uit tot een wel heel erg publiek ‘dagboek‘. Maar dingen gaan blijkbaar vaak gewoon zoals ze moeten gaan.

Ik wens je een heel mooi, vredig en vooral constructief jaar toe, waarin we hopelijk gezamenlijk deze aarde tot een gezondere planeet kunnen maken.

We stapten vanzelf 2015 in en we lieten een raar jaar achter wat mij betreft! Als ik zo door mijn artikelen heen ga vanaf februari toen ik met dit blog begon, word ik er eerlijk gezegd niet vrolijker van. En er is nog veel werk te doen wanneer ons streven is gericht op eerlijkheid, openheid, gelijkheid en transparantie. We zullen het moeten erkennen, zodat we er ook echt iets aan kunnen doen.

Tegelijkertijd kunnen we constateren dat er heel veel aan de oppervlakte is gekomen. En dat zal dit jaar nog veel meer gaan gebeuren. Zaken die schokkend zullen zijn voor velen, mensen die verdwijnen naar de andere kant, nog meer relaties die verbroken zullen worden, maar ook lieden die zullen vluchten voor de gevolgen van hun daden die aan het licht zullen komen. Het moet blijkbaar allemaal gebeuren om de verandering te zien die de meesten van ons willen zien.

Met elkaar kunnen we het oplossen, en niet met geweld of agressie. Het antwoord zal altijd evenredig zijn en dan zitten we weer in hetzelfde schuitje waar we nu al jaren -zo niet een eeuw- in zitten. Als we onder ogen zien wat er werkelijk aan de hand is kunnen we beginnen er echt iets aan te doen. Op 27 januari a.s. is er een grote demonstratie op het Binnenhof in Den Haag, georganiseerd door Break the System en ik hoop echt dat deze normaal zal verlopen. Ik vrees dat er ook nu een aantal betaalde professionals op uit worden gestuurd om de boel op te stoken zodat de vreedzame demonstranten in een kwaad daglicht worden gezet. Als je erheen gaat, laat het niet gebeuren! De kracht zit tenslotte in de hoeveelheid demonstranten die een stevige boodschap afgeven en niet in fysieke krachtmetingen. Daar zien we er al genoeg van in de wereld!

Dan nog even dit: de Zweedse onderzoeksjournalist en auteur Ole Dammegård heeft 30 jaar onder andere onderzoek gedaan naar de moord op de Zweedse premier Olof Palme en kwam erachter dat zijn ‘assassination’ (sluipmoord) bewust is opgezet. Daarnaast onderzocht hij op dezelfde wijze de moord op JFK, John Lennon, Robert Kennedy, Che Guevara, Salvador Allende, Pablo Neruda en andere false flag operaties. Hij spreekt dan ook niet meer over ‘conspiracy-theorie’ maar over conspiracy-‘facts’.  In een aantal interviews en video’s legt hij uit hoe je al deze ‘operaties’ kunt herkennen en van tevoren dus al kunt zien aankomen wanneer je naar de symbolieken kijkt die hier altijd mee gepaard gaan.

Ik volg hem al een tijdje nadat ik een aantal interviews met hem heb bekeken en gehoord, maar één video in het bijzonder trok mijn aandacht. Hij spreekt daarin desgevraagd een boodschap in voor de ‘elite’ die achter al deze wandaden schuilgaan en ik wil voor nu eindigen met deze boodschap omdat ik persoonlijk helemaal achter deze oproep sta. Dus een mooi begin van dit nieuwe jaar.

Voor degenen die het Engels moeilijk kunnen volgen: ik heb de hele videoboodschap vertaald en die kun je hier meelezen. Maar inmiddels heb ik de tekst ook toegevoegd als NL ondertiteling bij de video die je kunt bekijken.

Nogmaals een heel gelukkig, gezond, transparant en inspirerend 2015 gewenst!

© Irma Schiffers

 

 
12 reacties

Geplaatst door op januari 1, 2015 in Maatschappij

 

Tags: , , , , , , ,

12 Reacties op “Nieuwjaarswens voor alle lezers

  1. ezra70

    januari 1, 2015 at 11:27 pm

    Irma ik hoop ook voor jou dat het een héél zinvol jaar gaat worden. Dat er nog vele artikelen door jou geschreven en vertaald mogen worden. Alles helpt om de waarheid boven tafel te krijgen.
    Ieder tip of link van reageerders helpt ook mee en zo rolt de sneeuwbal steeds verder.
    Ook weet ik dat er achter de schermen erg hard door mensen wordt gewerkt om een betere wereld te maken en de waarheid aan het licht te brengen.
    Uit ondervinding weet ik dat gedachten krachten zijn. Met een ieder die goede gedachten uitzend, zal het leven op de aarde weer de andere kant op gaan.
    Mijn wens is dat iedereen die de verandering wil, iedere dag een poosje van zijn tijd wil vrij maken om positieve gedachten de ruimte in te zenden. Die kracht is zo positief en helpt mee in de verandering.

     
  2. Berry

    januari 2, 2015 at 1:27 pm

    Hallo Irma,

    Ook jij een goed 2015 toegewenst, wat betreft jou opmerking over een oplossing die geweldloos zou moet verlopen, dacht ik ook voor lange tijd. Totdat ik langzaam aan mijn mening hierover ben gaan herzien.Waarom? Ik ben nu 60 jaar, dus je zou wel enig inzicht moeten hebben, maar wat ik nu om mij heen zie is niets meer dan een oorlogsverklaring aan de mens. Je zoekt het maar uit, je bent niets waard is hier de overduidelijke boodschap. Er wordt momenteel zoveel (blijvend) kapot gemaakt, dat er eigenlijk geen andere optie meer overblijft dan geweld. Er worden ( en gaan) miljoenen mensen, kinderen de armoede in gedreven worden door de plannen van onze leiders”.
    En wel bewust, het interesseert ze gewoon niet of je toekomst hebt of niet. Voor mij zijn dit misdaden tegen de mens, en kan je daar niet (meer) met praten uitkomen, eigenlijk rest er alleen nog maar het middel geweld, of harde actie. Er zullen er wel heel veel zijn die het niet met me eens zijn, maar als dit niet gestopt wordt vrees ik het ergste.

     
  3. Wendy Gerritsen

    januari 4, 2015 at 10:05 pm

    Irma, voor jou ook de allerbeste wensen voor 2015! Moge je ook dit jaar de moed en de inspiratie vinden om de belangrijkste zaken op het wereldtoneel en alles wat daarmee samenhangt met jouw heldere zienswijze het gecompliceerde pad van waarheidzoeken verlichten!

     
    • Irma Schiffers

      januari 4, 2015 at 10:26 pm

      Dank je wel. Ik ga zeker door vanuit de stroom van inspiratie. De moed had ik blijkbaar altijd al (als buitenbeentje) en hoe meer er aan wanstaltige zaken op mijn pad komt, hoe meer moed ik ervaar om het voor het voetlicht te brengen. Ik hoop dat steeds meer mensen dat gaan doen! Ik wens jou ook een heel goed jaar toe! ;-)

       
  4. Euro-nee

    januari 5, 2015 at 5:07 pm

    Een tipje van de sluier van de plannen van de USA om hun wapen-industrie weer van werk te voorzien. Zie link.
    http://www.nujij.nl/algemeen/amerikanen-hebben-plan-om-opnieuw-kruisraketten.30712741.lynkx

     
  5. Euro-nee

    januari 5, 2015 at 7:19 pm

    Helaas nog een slecht bericht. Een aardige aankoop voor een land zonder geld.
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/nieuwe-wapens-voor-leger-oekraine

     
    • gert

      januari 6, 2015 at 12:43 am

      Oekraine heeft vorig jaar 2 maal 6 Miljard Euro gekregen uit Brussel, dat is uw en mijn geld; Dat geld moest gebruikt worden om het GAS te betalen zodat Rusland geen vervelende sancties hoeft te gaan nemen. Tot op heden is dat GAS en de achterstallige schuld nog niet betaalt. De vraag : Wat zouden ze met dat geld gedaan hebben wordt met dit artikel wel een beetje beantwoord.

       
      • Euro-nee

        januari 6, 2015 at 1:33 am

        Ik ben het met u eens, maar een hoop wapens is een gevaarlijke situatie met een persoon die de wanhoop nabij is. Gesteund door de USA die ook de wanhoop nabij zijn. Een paar verdwaalde kogels op Russisch grondgebied en het escaleert, dat geeft dan weer de verdwaasde of omgekochtte politici. Reden om de link hierboven uit te voeren.

         
  6. nanet

    januari 5, 2015 at 8:59 pm

    Hallo Irma
    Ik wou graag bijdeze een andere video willen mee geven aan mede lezers over, hoe het zelf/de mens zich zelf kan veranderen naar van wat ieder mens voor zich zelf wil en kan doen. In het goede. Ik heb het net gezien op Want to know van: Keisha Crowther wil je wat vertellen. Onder de link Inspiratie. Ik weet niet hoe lang het precies het duurt +_ een uur?? Het stopt pas als je de mensen van hun stoelen af ziet lopen. Even iets positiefs iets meer ondersteuning voor ons als mens tegen over al dat negatieve. Ik had/heb er veel aan. Het is NL ondertiteld.En af en toe een openbaring voor mijn dan.
    Groet Nan

     
  7. nan

    januari 5, 2015 at 9:05 pm

    Sorry wil nog even erbij vermelden. Dat het ook aan haakt van wat jij zelf ook zegt/schrijft en heb geschreven. Het is van 11 juni 2010

     
  8. Lauri Fransen

    januari 7, 2016 at 11:39 am

    Bedankt voor je nieuwjaarswens Irma. Ik werd ook, maar op een heel andere manier, getroffen door die massale aanrandingen van vrouwen in Duitse steden, Keulen voorop. Nadat ik de vorige video van Ole Dammegard gezien heb, komt het mij voor dat dit ook een soort ‘false flag’ operatie is. Bijvoorbeeld: Wat ik uit de krant haal ( dagblad Trouw van 6 januari)
    1. Nadat de politie het plein rond middernacht had schoongeveegd, uit angst voor rellen, zijn er veel agenten achtergebleven. Daarna zijn al die aanrandingen gepleegd, want veel van die mannen keerden terug. En dan staat er: “opvallend genoeg merkten zij (de aanwezige politiemannen) niets van het geweld tegen vrouwen. Hoe dat kan is onduidelijk”.
    2. “De mannen hadden een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk.” Wie zegt dat? De politie. Die dus niks gezien heeft. Velen maakten een dronken indruk, aldus diezelfde politie.
    3. Er zijn in totaal in 4 steden dezelfde incidenten gemeld. Het lijkt wel georkestreerd.
    4. Er is dus nu een enorme felle discussie gaande in Duitsland over de vreemdelingenpolitiek van Merkel. Gevolg is een verdere splijting in de Duitse samenleving, vreemdelingenhaat wordt aangewakkerd..
    5. De net nieuw aangestelde vrouwelijke burgemeester van Keulen, Henriette Rekel, heeft het in haar stomme hoofd gehaald om vrouwen “te adviseren om tijdens drukke evenementen op straat op armlengte afstand te blijven van vreemde mannen”!! Alsof het de schuld van de vrouwen zelf is.
    6. Ik heb ook moeite met dat het toevallig allemaal “Noord-Afrikaanse mannen”zijn. Hoe onderscheid je die dan van Syrische en Irakese vluchtelingen? Is dat omdat ze misschien een donkerder huidskleur hebben?
    Vandaag staat er in de krant dat de politie denkt aan een grote groep van 2000 Noord-Afrikaanse mannen, die al eerder voor problemen zorgde. Ik weet het niet hoor, volgens mij wordt er hier een zondebok gecreëerd. Dit is allemaal geen toeval. Ik ben hier zo woedend over en ook verdrietig van, dat ik er de halve nacht niet van kon slapen. Weer wordt er over de hoofden van bepaalde bevolkingsgroepen: vrouwen en migranten, kwaad aangericht. Zou er geen andere, alternatieve informatie over zijn?
    Irma, ik wil je hierbij aanmoedigen om er een artikel aan te wijden, zoals jij dat zo goed kunt: goed gedocumenteerd en vurig. Ik kijk er naar uit.

     

Reageren: what's on your mind?

 
