RSS

Bericht uit een Rollercoaster

25 Mrt

Putin traanEr gebeurt momenteel zo ontzettend veel dat ik bijna niet meer weet waar ik over moet schrijven. Maar eerst even iets over Vladimir Putin; voor mij is hij nog steeds weg. Waar hij is of wat er met hem gebeurd is, kan ik ook nog niet met zekerheid zeggen op dit moment. Het voelt allerminst goed, zeg ik eerlijk. Op diverse manieren en samen met een collega ben ik bezig om er een vinger achter te krijgen, maar dat er iets ernstigs gaande is, is wel heel erg zeker. Ik lees her en der dat hij in een bunker zou zitten, maar ook dat er drie Putin’s rondlopen tot aan de conclusie dat hij al langer geleden vermoord zou zijn. Zie bijvoorbeeld deze korte video en vergelijk zelf. Helderziend of niet, psycholoog of niet, met een beetje intuïtie en mensenkennis kun je je eigen conclusies mijns inziens echt wel trekken.

Maar wat een week! Op macro en micro-niveau. Ik weet niet hoe het met jou is maar het voelt als een rollercoaster waarbij je van het ene in het andere dondert zonder dat je lijkt te weten waar het vandaan komt. Ik hoor het niet alleen om mij heen; sommigen lopen rond als zombies, of anders minstens als een kip zonder kop en gestructureerde mensen worden tot ware avonturiers, soms lichtelijk ontheemd.

Ook mijn week was er eentje waarbij mijn kluizenaarshuisje tot een soort zenuwcentrum werd omgetoverd en dan heb ik het nog maar niet over de vliegbewegingen buiten boven mijn hoofd, waar je ook al niet vrolijk van wordt. Er wordt blijkbaar druk geoefend voor een op handen zijnde oorlog.  Het persoonlijke gebeuren had te maken met het starten van een eigen nieuwe lijn, na jarenlang alle dagen voor anderen gewerkt te hebben als -laat ik het maar even noemen- ‘multi-coach’ aan de telefoon. Een grote stap die ik samen met een paar collega’s eindelijk heb genomen. Maar er moest en moet heel veel voor geregeld worden en gebeuren, dus ik was de afgelopen tijd ineens weer in html-codes aan het schrijven om een site in de lucht te krijgen waarmee we ons op de 22e maart hebben gepresenteerd. Met hulp van zeer behulpzame vrienden is dat ook al flink gelukt!  Ook hier moeten tenslotte nodig inkomsten komen; het schrijven is prachtig en ik heb alles, maar dan ook alles over voor de mensheid en de planeet, maar zolang we nog in dit achterlijke geldsysteem verstrikt zitten moet ik ook echt proberen wat te verdienen dus het werd de hoogste tijd! Het voordeel van dat werk is, is dat je het wereldwijd kunt uitvoeren, dus het houdt mij gelukkig niet vast aan deze omgeving, want ook die hoop ik nu eens achter me te kunnen laten.

Doofpotten beginnen ook steeds meer te breken, de deksels vliegen je soms om de oren en niet alleen vanuit het buitenland, in Nederland komen er ook eindelijk wat scheurtjes: we lezen vandaag dat de Kamer opheldering wil over het vermeende gedoogbeleid inzake het pedofilie-netwerk. Wordt hier onthuld waarom er onlangs twee heren spoorslags ‘op stelten’ zijn vertrokken? En dat vanuit de mainstream media?

Ik was daarnaast (en tot vanmorgen vroeg) ook bezig met het vertalen en ondertitelen van een zéér belangrijke video, die ik zo snel mogelijk zal plaatsen.  Opnieuw: stay tuned!

 

© Irma Schiffers

 

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van humanity en mogen gerepubliceerd worden, mits voorzien van bronvermelding

 
22 reacties

Geplaatst door op maart 25, 2015 in Politiek, Vladimir Putin

 

Tags: , , , , , , ,

22 Reacties op “Bericht uit een Rollercoaster

  1. JanmetdePet

    maart 25, 2015 at 6:33 pm

    Er gebeurt heel veel in deze tijd. Personen als een Irma Schiffers hebben onze steun nodig. Niet alleen in moreel opzicht maar helaas ook financieel.
    Earth matters kan je al steunen voor 3 euro per maand.

    50 x 3 euro is nog een schijntje maar zal irma helpen. Dus wat let Schiffers om eens een balletje op te gooien in het goede doelen circuit. Dit doel helpt de wereld echt vooruit.

     
    • Irma Schiffers

      maart 26, 2015 at 5:06 pm

      Ha Jan, aardig van je! Ik ben iemand die persoonlijk vind dat je ‘gevonden’ wordt door anderen, zo ook door het goede doelen circuit. Aangezien er heel veel collega’s actief zijn, zou het eens tijd worden dat we ons allemaal bundelen tot één groot media-apparaat; de ‘sponsoring’ zou dan vanzelf komen. Ik volg mijn hart, mijn ziel, mijn missie, net als velen. Wanneer de neuzen van de meerderheid dezelfde kant op gaan staan zal er geen probleem meer zijn met ‘vergoeding’. Het kan best zijn dat tegen de tijd dat het zover is (en dat mag en kan niet lang meer duren) dat vergoedingen er heel anders uitzien dan de financiële middelen die we nu kennen en die in handen zijn van slechts 1% duistere figuren die de wereld ‘regeren’. Uit jarenlange ervaring aan de telefoon heb ik kunnen constateren dat iedereen die met hart en ziel in de wereld staat, nauwelijks tot geen financiën heeft. Ik begrijp als geen ander hoe dat komt, en dat je dus ook die doelgroep moet ondersteunen zonder dat daar een vergoeding tegenover staat. Ook al betekent dat, dat je zelf tot de have not’s hoort. Ik voel dat ik meer rijkdom in me draag dan waar de elite over meent te beschikken. Maar dank je wel! ;-)

       
  2. peter van de klok

    maart 25, 2015 at 8:25 pm

    Ik heb sinds mijn jonge jaren voorspellende dromen.lees op http://www.dromendezeven.nl/peter_k./politiek..html

    wat ik over Poetin droomde en op 20 februari 2002 op genoemde website schreef.

    Peter van de Klok

    .

     
    • nestorcappaert

      maart 26, 2015 at 11:36 am

      Error 404 De opgevraagde pagina kan helaas niet gevonden worden. Zou dus wel eens belangrijk kunnen zijn Peter. Misschien je tekst hier even publiceren.

       
    • peter van de klok

      maart 26, 2015 at 12:12 pm

      De link werkt schijnbaar niet zoals het hoort via het menu dromen kom je er ook maar dit is de tekst van 13 jaar geleden.

      Sinds mijn kinderjaren ben ik mij me al bewustgeweest van mijn dromen en uittredingen. De laatste jaren droom ik vaak over politieke leiders en koningshuizen. Een week voordat lady Die haar fataale crash beleefde. Droomde ik over haar. We stonden op een mooi gemaaid gazon voor een prachtig kasteel. Charles was aanwezig en zo ook haar twee kinderen. Op het grote gazon stond een prachtig gepoetste rolls royce. Diane en ik hadden een relatie we wilden ons even afzonderen en gingen als een pas verliefd stel in de wagen zitten toen we wilden kussen werd ik wakker.
      Een andere droom die mij bij gebleven is de volgende: President Clinton,chirac en kohl zaten in een vallei ik keek van boven af op hun neer. Ze zaten in een klein kringgetje en waren iets aan het bespreken. Ik liep naar beneden toen ik vlak bij hun was stond chirac op lachte naar mij en kuste mij op de wang (bah bah). Daarna zijn ze alle drie dik in het nieuws geweest. Daarna nog wat dromen over ons koningshuis ook bernard kuste mij wat ik ermee aan moet ik weet het niet. Maar de grooste schrik moest nog komen op een nacht droomde ik dat ik op een gigantiche oorlogsboot sta ik sta zelf op vleugel van de brug en kijk het stuurhuis in daar staat president bush achter het wiel met verbeten gezicht vooruit tuurend terwijl ik er na kijk schud ik mijn hoofd, achter zich bevonden zich alleen maar wapens. Die zelfde nacht droom ik over een kern explosie die grote paddestoel onvoorstelbaar. In het dagelijks leven ben ik geen huiller, maar ik was zo intens aan het huilen voor mij dook het gezicht van poetin op en ik vroeg hem alsnikkend wat heb je nu gedaan. Dit moest ik even kwijt ik maak me zorgen echte zorgen aan vrienden had ik deze droom voor 11 september al verteld. Snap je dat mijn leven aardig verandert door dromen ect.
      Peter K.

       
      • Irma Schiffers

        maart 26, 2015 at 3:26 pm

        Hoi Peter, hartelijk dank voor je openhartige verhaal over je droom. Ik heb deze overigens vannacht wel kunnen lezen via je link, dus het kan zijn dat dat per browser, of land verschilt.

         
  3. Veronica

    maart 25, 2015 at 8:48 pm

    uit het interview van Rob Potter met Cobra op 16 maart 2015 (zo’n interview vindt maandelijks plaats en mensen mogen vragen voor Cobra aan Rob sturen)

    Rob: The information in regards to Putin was reported missing. I did just get Intel which I was checking right before the interview here that he has actually surfaced and said that, it would be boring without drama. I didn’t think anything too big was going on. He has ordered in response to . . . I believe Finland is massing some troops for an exercise on the border. He is actually, Putin, I’m speaking of, has mobilized some troops to the north in what he calls a snap readiness. Can you comment on this situation?

    COBRA – He is just having the troops in readiness to counteract any possible offensive that could be orchestrated from the side of the Cabal. So he is not having any aggressive tendencies, but he just wants to make sure that Russia is defended against any type of crazy behavior.

    Cobra zegt hier niets over een ‘andere’ Putin maar dat zegt natuurlijk niets; er kan ook iets achter de schermen spelen waar hij nu niet over kan praten?
    en een ander stukje uit dit interview wat ons Nederlands koningshuis betreft:

    Rob: Can you talk a little bit about the Dutch Royal family? They seem to have a very strong relationship with people in the USA. Are they involved with the Cabal or the Royal families mostly figureheads? I mean, the Queen of England and that group seems to be very involved in the day-to-day management of a lot of negative plans. What’s the situation with the royalty in the Netherlands?

    COBRA – Okay, some of the royal families are more connected and more closely tied to the Cabal, some of them less. It depends on the country. The situation in the Netherlands is that many members of that family are quite connected and are actually part of the black nobility of Europe.

    In de volgende link legt Cobra het verschil uit tussen de ‘white nobility’ en de ‘black nobility’
    http://2012portal.blogspot.fr/2012/08/white-nobility-i-have-received.html
    link naar het interview:
    http://thepromiserevealed.com/2015-march-16-q-a-with-cobra-rob-potter/

     
    • Irma Schiffers

      maart 26, 2015 at 3:29 pm

      Ha Veronica, ik volg inderdaad al heel lang ook die artikelen. Het blijft moeilijk om te weten wie er waarheid spreekt, bewust informatie achterhoudt, of -zoals vaak bij ‘Cobra’- vanwege dreigend gevaar bepaalde informatie ‘nog niet’ kan delen. Ik sta ook in contact met die ‘groep’ dus ik ga ervan uit dat er informatie naar me toekomt die op dat moment naar buiten kan. Hartelijk dank voor je bijdragen!

       
  4. Rob van den Berg

    maart 25, 2015 at 9:50 pm

    Jouw gevoel is goed…. er is veel gaande!

     
  5. Rien Kloos

    maart 26, 2015 at 10:18 am

    Ook ik voel me de laatste week bijzonder raar. Gevaarlijk zelfs. Geneigd om in Godsnaam toch maar de msm te volgen en op deze sites nooit meer te komen. Gewoon een zombie worden als zovelen. Wat is dit toch? Net of ik tweeen gesplitst ben.

     
  6. Nexus

    maart 26, 2015 at 11:01 am

    Irma,

    Misschien is het zinvol om de boodschap van Paul Helyer eens te beluisteren.

    Momenteel ben ik bezig met een vertaling van een belangrijke melding van Amerikaanse veteranen. Zij melden dat zij een rechtszaak willen beginnen tegen de Elite die zij de Khazaarse Mafia noemen. Als de rechtszaak op enige wijze gefrustreerd wordt roepen ze de milities in de VS op hun wapens in te zetten en de zittende macht te onttronen met geweld.

    De veteranen hebben hun uiteenzetting van de KM in Damascus verteld aan regeringsfunctionarissen van heel veel landen tijdens een meting tegen terrorisme en extremisme.

    Tevens hebben ze deze boodschap aan alle wereldleiders gestuurd.
    Israël speelt een centrale rol in het geweld over de hele wereld. Israël heeft ook het vliegtuig van de week neer gehaald om de Fransen en de Duitsers ervan te overtuigen dat afspraken met Iran niet getolereerd zullen worden. Vandaar dat ook bij deze vliegramp de berichtgevingen niet overeen komen met de werkelijkheid.

    Vrijwel alle koningshuizen zijn door de eeuwen heen vervangen door Duitse families, de Saxen – Coburg. Oom de Britse royal familie is zo royal als mijn achterwerk. De koningshuizen die op basis van gods almacht regeerden zijn allemaal vermoord en vervangen. Dat geldt ook voor de meeste adelijke families die momenteel de Black Nobilty vormen.

    Dat Rusland doelwit is van agressie is gebaseerd op een eeuwenoude vloek, uitgesproken door de verdreven koning en aanhang van het Khazaarse rijk waar de zionisten uit voort kwamen. De Russen hebben daarna tot twee keer toe de VS gered van de Khazaarse mafia maar uiteindelijk konden ze een bruggenhoofd slaan met de FED in 1913 door politici om te kopen.

    Daar komt de haat tegen de Russen vandaan, deze haat is duizenden jaren oud. Ze hebben één keer hun gram gehaald de Khazaarse Mafia die ook verantwoordelijk zijn voor de drugshandel en kinderhandel over de hele wereld. Zij menen dat ze kracht krijgen van Baal als ze kinderen leeg laten bloeden, dit bloed drinken en de ontwijde harten eten. De hele black nobility doet hieraan mee. Dat is ook de reden waarom dit zo moeilijk naar buiten komt.

    De Russische revolutie werd gekocht door de Rothschilds, de handlangers van de KM. Zij lieten tijdens deze revolutie en de jaren daarna meer dan 100 miljoen Russen vermoorden op de meest brute wijze ooit. Alle Sovjetpresidenten speelden het spelletje mee. Vanaf Putin is dat gestopt. Ook mede hierdoor is Putin de grootste bedreiging van de KM sinds eeuwen.

    Ik geloof niet in een persoonsverwisseling maar je zou dit met bovenstaand verhaal beter kunnen begrijpen. Net als Sadam zal Putin meerder dubbels hebben om inlichtingendiensten te misleiden over zijn handel en wandel. Het is niet onmogelijk gezien er ook nog andere ( buitenaardse ) partijen een nootje meespelen als ik Helyer op zijn woord mag geloven en die neiging heb ik wel.

    Wij zitten midden in het eindspel maar krijgen dit door de jarenlange geheimhoudingen nauwelijks mee. Het is nu erop of eronder!

    Ik hoop vandaag de vertaling af te krijgen en zal het stuk dan meteen plaatsen. Zal een hoop duidelijk maken.

    Voor iedereen is het mogelijk een betere wereld en een goed einde te visualiseren van deze eindstrijd. Het kost je niets maar zal ongelooflijk veel betekenen voor de gehele mensheid en niet te vergeten deze prachtige planeet waar wij op mogen wonen.

    Ik ga uit van een goed einde en een nieuwe manier van leven!

     
    • Irma Schiffers

      maart 26, 2015 at 12:01 pm

      Deze video was ik dus aan het vertalen en ondertitelen en komt er zo aan ;-) En die boodschap in Damascus was inderdaad heel belangrijk en ook gebleken. Die vertaling staat hier in een transcript

       
  7. Hein

    maart 26, 2015 at 11:22 am

    Putin heeft een buik als een plank.Hij sport enorm veel.
    Deze man, in video heeft een behoorlijk buikje….
    Vraag aan Merkel hoe zijn Duits is….

     
  8. Roberta Jongen

    maart 26, 2015 at 8:22 pm

    Hallo Irma
    Ik heb je bij mij favorieten gezet.
    Je schrijfstijl bevalt me en je open kritische houding .
    Super zal je blijven volgen
    Groetjes Roberta

     
  9. Euro-nee

    maart 26, 2015 at 9:44 pm

    http://tass.ru/en/russia/785244
    Een goede link voor je Rollercoaster verhaal.
    Midden- America wil ook aansluiting tot de BRICS. Dus niet alleen Zuid-Amerika.
    In dezelfde krant 10000 mijn arbeiders zijn aan het staken in de Oekraine, grote meningsverschillen tussen de Oligarchen daar. Sommige zijn uit het parlement gezet en ge-arresteerd. De bevolking van de Oekraine hebben geen vertrouwen meer in de huidige regering, toch wil de USA de Oekraine voorzien van wapens.

     
  10. Euro-nee

    maart 28, 2015 at 7:15 pm

    De oppositie in de Oekraine wordt wakker.
    http://tass.ru/en/economy/785447
    De hulp van het IMF heeft nog geen enkele economie geholpen.

     
  11. Euro-nee

    april 1, 2015 at 3:38 pm

    http://rt.com/news/245821-latin-america-us-bases/
    De unie van Zuid-Amerikaanse landen bespreken binnenkort een gezamelijk standpunt, dat de Amerikaanse legerbasissen moeten vertrekken uit Zuid- Amerika.

    http://marketupdate.nl/nieuws/economie/kredietcrisis/chinese-investeringsbank-ongekend-populair/
    52 landen hebben zich aangemeld bij de AIIB.

     
  12. Euro-nee

    april 10, 2015 at 12:48 am

    http://rusvesna.su/news/1428610628
    In Donetsk, in almost all areas of the city heard the sound of artillery fire. It is reported by residents of the city.

    In these moments of residents outskirts of Donetsk reports of flares and flashes of fire from exploding shells. First of all, this concerns the settlement of Spartak, Kiev district, neighborhood Textilschik, writes portal “Politnavigator.”

    According to residents living near Kiev Avenue, in the vicinity of the airport began a fight. According to some sources, the tank made a breakthrough by the APU Avdeyevka, according to other sources, the artillery APU from Avdiyivka and settlement Sands began intensive shelling militia positions. The situation worsened in Donetsk about nine in the evening.

    Recently, on the militias were widespread reports of contraction to the borders of Donetsk heavy equipment and manpower troops APU.

    Het spijt me, het artikel is in het Russisch.

     

Reageren: what's on your mind?

 
