RSS

Spaans Intel-team was aan boord Germanwings

03 Apr
engelse vlag

ENG

Was het Spaanse Intel Team dat gespecialiseerd is in cyberterrorisme het echte doel om Germanwings uit te schakelen? New-Germanwings-main

Dat is een vraag die niet alleen op de site van The Millennium Report wordt gesteld.

Ook Gerard Arnoux, een Air France kapitein en woordvoerder van het nationale toezichtcomité op de veiligheid van de luchtvaart, die twee dagen na de crash op ‘Le Grande Journal’ verscheen vraagt zich af wat de ware toedracht is en of de officiële lezing wel klopt.

Er is maar weinig media-aandacht gegeven aan de ooggetuigen die een explosie hoorden en rook uit het vliegtuig zagen komen kort voordat het neerstortte. Een helikopterpiloot van de Franse luchtmachtbasis in Orange die op 30 minuten afstand van de plaats van de crash was, zei dat de Franse luchtmacht een aantal bevestigende getuigenverklaringen op dit punt had ontvangen. Hij bevestigde ook dat puin stroomopwaarts werd gevonden van de crash site waarmee hij het feit bevestigde dat het stuk van de romp van het vliegtuig was losgeraakt vóór de impact”.

Een van de belangrijkste gegevens die worden gebruikt om het “zelfmoord-verhaal” te rechtvaardigen is afkomstig van de vermeende CVR opname waarop -zo wordt ons verteld- Lubitz’s ‘ademhaling’ kan worden gehoord. Deze claim is rechtstreeks betwist door Arnoux, die verklaarde dat er drie zaken niet kloppen in het officiële verhaal:

1) Het is niet mogelijk om de ademhaling van de piloot op de CVR horen. Arnoux stelt dat de cockpit van de 1e generatie A320’s zeer luidruchtig zijn, zozeer zelfs dat, tijdens de vlucht, piloten headsets moeten gebruiken om met elkaar te kunnen praten. Het idee dat de CVR Lubitz’ ademhaling kon oppikken met zo veel omgevingsgeluid is niet mogelijk volgens Arnoux.

2) Het officiële verhaal beweert dat de onderzoekers de ‘piep’ hoorden van de knop die Lubitz gebruikte om de afdaling van het vliegtuig in te zetten. Arnoux stelt categorisch dat deze knop geen geluid maakt.

3) Arnoux vraagt ​​zich ook af waarom er geen melding werd gemaakt door onderzoekers van het horen van de luide schelle pieptoon die wordt veroorzaakt door het console van de cockpit deur wanneer de noodtoegangscode is ingevoerd om de cockpit deur te openen. Arnoux erkent dat de noodontgrendelingscode had kunnen zijn overschreven door iemand die in de cockpit handmatig de vergrendelingsknop ingedrukt houdt, maar dit zou het piepen niet hebben verhinderd zodra de code buiten werd ingevoerd. Dit zou de duidelijkste bevestiging zijn geweest dat een van de piloten buitengesloten was. Daar is nog geen melding van gemaakt. In plaats daarvan wordt ons gevraagd om de ingewijde van de CVR op zijn woord te geloven dat iemand “op de deur aan het bonzen was” en riep “open die verdomde deur”. En ook nog met al dat omgevingsgeluid in de cockpit. Zij moeten over zeer goed gehoor beschikken, aldus Arnoux, die zich hardop afvraagt: ‘hebben ze iets te verbergen?’

Dat zou je inderdaad wel gaan denken bij dit zoveelste bizarre vliegtuigongeluk, want met 45 Spaanse intel-medewerkers aan boord die bezig waren Germanwings-crashmet het kraken van een belangrijk ‘geval’ van cyber-spionage waarbij de CIA, de Mossad, de VaticaanseBank, Siemens en Crypto AG betrokken zijn, geeft dat genoeg aanleiding tot nog grotere vermoedens van vals spel

Gordon Duff van Veterans Today merkt op: deze gebeurtenis geeft ons ook een nieuwe kijk op het neerhalen van PanAm-vlucht 103 boven Lockerbie, in Schotland 1988. In de wereld van faxapparaten had Crypto AG een hardware hack ontwikkeld die een backdoor maakt op alle versleutelde faxcommunicatie, en geeft daarmee niet alleen het wereldwijde banksysteem virtuele controle over hun ‘klanten’ maar ook over bijna alle diplomatieke correspondentie.

Bijna een half dozijn door onderzoeksjournalistiek verkregen ‘lijnen’ die naar Flight 103 lopen, leiden ook naar Crypto AG projecten. Ons wordt vandaag verteld dat Crypto AG beveiligingsprotocollen heeft ontwikkeld die melding maken van alle gecodeerde berichten via een ingebouwd hacksysteem om deze direct te verzenden naar de Mossad voor evaluatie en waardebepaling.

Het internet staat al jaren vol met verhalen over Crypto AG en Siemens. De meeste zijn “cover-ups” en bedrog en leiden de aandacht af van hun echte taken: het manipuleren van het Federal Reserve System en het bijstaan van de Rand Corporation om verkiezingen te manipuleren. We hebben het over Amerika, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland en zelfs Israël, niet Iran of Nigeria.

Crypto AG wordt afgeschermd door een sluier van leugens. Google ze maar. Zie wie er over hen schrijft. Je zult merken dat ze over zichzelf schrijven, met behulp van de gebruikelijke verdachten als hun ‘aangestuurde’ aanklagers.

Gordon Duff: dit zijn de werkelijke kwesties die aan de orde zijn:

  • Er was een speciaal intel-team aan boord, gespecialiseerd in cyber-terrorisme; zij waren het doel (gedeeltelijk bevestigd)
  • Dit Spaanse team was betrokken bij een onderzoek naar het Zwitserse bedrijf Crypto AG (sterk bevestigd)
  • Crypto AG is een Mossad-front    (sterk bevestigd)

We hebben hier weer te maken met een ander geval van superstaat terrorisme. De joden hebben het niet gedaan, het was niet de NSA of de Illuminati. Zoals het er nu naar uitziet, wijzen de vingers naar de banken. Maar dan, wie zijn de banken? Hoe werkt hun mechanisme van de macht?

Ik denk dat wij het antwoord hebben, zeker Crypto AG en hun partners, niet alleen Siemens is een goed aanknopingspunt. Degenen die toegang hebben tot, controle hebben over, en gebruik van gevoelige gegevens van wereldwijde financiële en diplomatieke communicatie, zijn een grotere bedreiging dan een normale terreurgroep.

Ze denken ‘niets’ bij het neerhalen van lijnvliegtuigen om zich te verdedigen. Ze voeren oorlog en sponsoren staatsterrorisme als een dagelijkse vanzelfsprekendheid… 150 levens betekent niets voor hen.

Het wordt echt hoog tijd dat die terroristische criminelen gestopt worden!

UPDATE:  check ook dit hele artikel, met dank aan Veronica

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘humanity’ en mogen gerepubliceerd worden mits voorzien van bronvermelding

Advertenties
 
17 reacties

Geplaatst door op april 3, 2015 in German Wings

 

Tags: , , , , , ,

17 Reacties op “Spaans Intel-team was aan boord Germanwings

  1. kristallijnenpoort

    april 3, 2015 at 9:59 am

    Dit is op Kristallijnenpoort herblogd.

     
  2. Irma Schogt

    april 3, 2015 at 12:14 pm

    Hai Irma,

    ’t Is toch triest… De MH370 zou ook tientallen Intel-mensen bevatten, heeft David Wilcock in 2014 al gezegd.

    Je weet wel, dat vliegtuig dat van de aardbodem verdween, een paar dagen later vloog er in het in NL (wegens een nucleaire wereldtop inde RAI) afgesloten luchtruim plotseloos net zo’n vliegtuig, dat direct eruit werd geëscorteerd. Dat zou een mislukte cabal-actie zijn geweest zei DW. Tja. Het vreemde daarvan is weer dat het heel even in het nieuws was maar dat bericht lijkt daarna net als de mH370 ook spoorloos verdwenen. Ik zal wel spoken zien of zo.

    Een kosmische groet,

    Irma Schogt

     
  3. Rik Slaterus

    april 3, 2015 at 7:48 pm

    Hallo Irma,

    Goede informatie die je hier verzameld hebt. Hierdoor vallen weer wat puzzelstukjes op z’n plaats.
    Ik kon namelijk al niet geloven dat 24 uur na het vinden van de zwaar gehavende “zwarte doos” men in staat zou zijn geweest de informatie uit te lezen. Laat staan deze te analyseren en vervolgens er conclusies aan te verbinden.
    Jouw genoemde feiten onderbouwen de theorie dat we weer eens te maken hebben met een false flag operatie. Een verzonnen verhaal waarbij de oorzaak van deze tragische gebeurtenis aan een depressieve piloot wordt toegeschreven. Het resultaat (vermoorden van bepaalde personen) krijg op deze manier geen enkele aandacht. Het zijn gewetenloze kl**tzakken.
    Geeft te denken hoe de “zwarte dozen” van de MH 17 zijn “geupdate”. Deze zijn namelijk naar Engeland gezonden om daar “uitgelezen” te worden.

    Met vriendelijke groet.
    Rik

     
    • Irma Schiffers

      april 3, 2015 at 8:07 pm

      Knoeierij met… een ding dat zeker is. Ik vind het ook meer dan verschrikkelijk voor de familie van deze jongen, Lubitz. Hun zoon, broer etc. wordt voor eeuwig bezoedeld; een ongelooflijk smerige daad waarvan ook de onderste steen weer boven zal moeten komen. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die ‘durven’ te praten en inside-informatie spuien, ze worden alleen op de gecontroleerde mainstream media-kanalen geweerd!

       
  4. Veronica

    april 3, 2015 at 9:02 pm

    Ik ben ook info tegengekomen (van een pilotenforum) over dat de Airbus een code heeft die het cabinepersoneel in geval van nood kan gebruiken om toch de cockpit binnen te kunnen komen. Verder is door de echtgenoot van een omgekomen vrouw en dochter gepubliceerd dat zijn vrouw aan een geheim Pentagon project werkte, maar hij wilde er verder niets over zeggen (?)
    En, vlak na de crash was gemeld dat er 2 andere vliegtuigen bij het vliegtuig zijn gezien, maar deze melding is uiteraard ook weer verdwenen.
    Ik ben benieuwd of we ooit te horen zullen krijgen wat er werkelijk is gebeurd met al die vliegtuigen. Ik hoop het van harte voor al die familieleden van zowel de slachtoffers als van de zogenaamde ‘daders’.

     
  5. Euro-nee

    april 3, 2015 at 10:22 pm

    Beste Irma
    Goed artikel weer, zoals Irma Schogt schrijft. Waren er bij MH-370 inderdaad ook mensen aanwezig die met Informatica bezig waren, als ik we goed herinner een nieuwe chip.
    Interessant dat je schrijft over Cripto AG, ik heb daar van de week een ander bericht over gelezen. Ook ik vind het vreemd dat de twee dozen zo snel uitgelezen zijn en alles naar buiten komt. ’s Avonds stond er al een animatie film op YouTube, hoe de vlucht is gegaan. Nog een vreemd iets vind ik dat er geen brand was. Vliegtuig was tenminste nog half vol.

    Ik kwam deze link vandaag tegen, vraag me af of ze iets met elkaar te maken hebben.
    De BRICS landen willen andere regels voor het internet en niet alleen onder controle van de USA.
    http://tass.ru/en/world/787047

    @ Veronica je verhaal over die code klopt, alleen dat is een proces van 30 seconden, waarin de gezagvoerder 5 seconden heeft om die te blokkeren. Maar alles blijft een vreemd verhaal.

     
  6. gert

    april 4, 2015 at 12:52 am

    Dan doe ik ook maar even een complottheorie tussendoor, misschien was die meneer wel gehypnotiseerd en deed wat hij dacht dat goed was (de terroristen buitenhouden en een langzaam glijpad richting de landingsbaan) dat die terrorist iemand anders was en het glijpad een directe confrontatie met een berg, zou hij, indien er doormiddel van medicijnen en voorafgaande indoctrinatie voldoende druk was uitgeoefend, denken dat hij met een gewone landing bezig was.
    Er is ooit eens een film gemaakt over deze “slapers” die gebruikt kunnen worden als dat nodig is.
    Maar we moeten ook voorzichtig zijn om maar alles wat er gebeurt aan de Cabal toe te schrijven; Er gebeuren ongelukken en andere vervelende zaken maar die hoeven niet allemaal door kwaadwillige boeven te zijn veroorzaakt.

     
  7. Karin Polderman

    april 4, 2015 at 1:13 am

    Irma, is jouw info over dat Intel team wel betrouwbaar. Mij komt het niet normaal over als dat zakenmensen gaan vliegen met zo’n budget air liner.

    Voor je plezier ga je niet met zulke prijsvechters. Je zit opgevouwen, droge kaakjes en chemische jus d’orange.

    Iets anders is dat idd. MH370 vol zat met patenthouders/chip-technologen (zie Rense.com).

    Nog iets anders is, is dat er een lange geschiedenis is van valse vlaggen met burgervluchten – m.n. om oorlogen uit te lokken.
    Verbazingwekkend dat hier, nav. deze crash, vragen worden gesteld bij Lockerbie. Pan Am 103.
    Het is toch ook jouw wel bekend dat dit ontmaskerd is als ‘Operatie Trojan’ – geheime diensten die valse terreurwaarschuwingen aan andere geheime diensten sturen.
    Zoals ook de opzet is geweest bij de aanslag op de Ambassade in Nairobi.

    Meer over Lockerbie; ref.: Juval Aviv (ex-Mossad), en het boek ‘The Other Side of Deception’.

    Ik heb de bekendste valse vlaggen met burgervliegtuigen en opgeofferde burgerdoden eens op een rij gezet. Misschien dat het je interesseert.
    N.b. in dit lijstje is ook een crash waarbij – gemakshalve – als oorzaak zelfmoord wordt beweerd.

    Zelfmoord als oorzaak – begint heel populair te worden om de moorden door de globalisten toe te dekken. Bankiers, bij bosjes; de politiecommissaris die de hand van veiligheidsdiensten vond in de Charlie Hebdo valse vlag; journalisten, wetenschappers, politici.
    Het neemt epidemische vormen aan . . . .

    Handtekening van moorden en aanslagen door onze eigen geheime diensten.
    vliegtuig ‘ongelukken’ zijn vaak niet wat het lijkt.
    – In October 1976 Cubana flight 455 was blown out of the air, killing all 73 passengers.
    This was masterminded by two CIA-trained agents, Orlando Bosch and Luis Posada Carriles. http://aangirfan.blogspot.nl/2009/08/lockerbie-northwoods-and-cubana-flight.html
    – Operatie Northwoods – trigger om Cuba in te nemen
    June 27 to July 4, 1976 – The Entebbe Incident:
    – The hijacking of Air France 139, an Airbus A300, http://rockthetruth.blogspot.nl/2011/08/another-israeli-false-flag.html
    – Alia airliner…1985 Nidal’s Black September group hit a jet with an SAM as it took off from Athens airport; Black Sept. = dekantel voor een aantal geheime diensten.
    – Two airports attacked …..1985 Terrorists of Abu Nidal’s Black Sept. struck at the Rome and Vienna airports. http://shirlz007.com/2014/08/20/israel-and-a-long-suspected-history-of-false-flag-terrorism-around-the-globe/
    – Operatie Trojan, met PanAm flight 103, Lockerbie dec. feb. ’88 – trigger om Libië te bombarderen http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103 http://aangirfan.blogspot.nl/2009/08/lockerbie-disaster.html
    Reportedly, Khaisar Haddad, known as Abu Elias, was an agent of the US government and carried out the Lockerbie Bombing. http://www.the7thfire.com/new_world_order/zionism/mossad/how_the_mossad_tricked_US_into_bombing
    – EL-AL van Schiphol, juni 1992 http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Enquete/enq08021999f.html http://www.wrmea.org/1998-december/crash-of-cargo-plane-in-holland-revealed-existence-of-israeli-chemical-and-biological-weapons-plant.html
    – October 31, 1999 – Remote controlled takeover and crashing of Egypt Air 990 http://rockthetruth.blogspot.nl/2011/08/another-israeli-false-flag.html
    Air Traffic Controller Peter Zalewski was responsible for both New York Tower crashes and also was controller for Egypt 990 crash in 1999.

    ‘On October 31, 1999, EgyptAir Flight 990 – a Boeing 767 – plunged into the Atlantic. Officially, the ‘accident’ was blamed on a suicidal co-pilot.
    http://shirlz007.com/2014/08/20/israel-and-a-long-suspected-history-of-false-flag-terrorism-around-the-globe/

    They needed to conduct a trial run to test remote control technology for taking over planes already in flight, and they needed to promote the concept of “Muslim suicide pilots” to a gullible public.
    As a bonus, they got murder 33 Egyptian army officers including two Air Force brigadier generals and two army major generals.’
    http://shirlz007.com/2014/08/20/israel-and-a-long-suspected-history-of-false-flag-terrorism-around-the-globe/

    – Iran Air Flight 655 was an Iran Air civilian passenger flight from Tehran to Dubai. On 3 July 1988, the aircraft operating this route was shot down by the United States Navy guided missile cruiser USS Vincennes.
    trigger om Iran te provoceren en op dat land los te gaan http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655
    – TWA’s Flight 840,

    – 9/11 2001 – is trigger om los te gaan met WO3, zoals Pearl Harbour dat was voor WO2.

    – 2004 Mossad bombed two airliners over Russia. Israel claimed it was Al Qaeda. http://shirlz007.com/2014/08/20/israel-and-a-long-suspected-history-of-false-flag-terrorism-around-the-globe/

    – MH17 17.07.2014 – trigger om los te gaan op Rusland
    ’t is ook noodzakelijk te weten dat de media gemonopoliseerd zijn.
    Deze worden tegen het volk ingezet. TV beelden en social media worden massaal gemanipuleerd. Feesboek, Utube, twitter vormen de ruggegraat van deze massamanipulatie.
    ‘Bewijzen’ worden met gemak digitaal gefabriceerd. Digitale animatie.
    Reporters staan in studio’s voor animaties van pleinen, overheidsgebouwen, etc.. Kompleet met geluidseffecten e.d..

    De 1e bijeenkomst van PSYOP officieren, die zijn geplaatst in de TV-kanalen van Al-Arabiya, Al-Jazeera, BBC, CNN, Fox, France 24, Future TV and MTV.
    Feit is dat sinds 1998, de officieren van de US Army Psychological Operations Unit (PSYOP) zijn geplaatst in CNN. Sindsdien is deze praktijk uitgebreid door de NAVO naar andere strategische mediakanalen.
    Die fabriceren vals ‘nieuws’, uitgaande van een ‘story-telling’ script dat is ontwikkeld door het team van Ben Rhodes in het Witte Huis.
    Een procedure over en weer overnemen van de leugens van de andere deelnemende media is geïnstalleerd bij ieder van deze media, dit om ze geloofwaardig te doen lijken voor de TV-kijkers.

    De 2de workshop was belegd voor ingenieurs en technici hoe beeldmateriaal te fabriceren, mixen van een deel in een veldstudio, het ander deel met ‘computer animations’. Gedurende de afgelopen weken zijn er studio’s opgezet in Saoudi-Arabië met replica’s van de 2 presidentiële paleizen in Syrië en de hoofdpleinen van Damascus, Aleppo en Homs. Dergelijke studio’s bestonden al in Doha (Qatar).

    De 3de workshop is belegd door Generaal James B. Smith, the US ambassadeur, a representative of the UK, prince Bandar Bin Sultan (whom former U.S. president George Bush named his adopted son so that the U.S. press called him “Bandar Bush”).
    In deze meeting zijn de media operaties gecoördineerd met die van het zgn. VSL, waarin prins Bandar’s doodseskaders de leiding nemen.
    http://www.voltairenet.org/article174585.html

    Lees ook: http://www.globalinfo.nl/Achtergrond/frankrijk-van-een-massale-authentieke-emotie-naar-een-manipulatieve-nationale-eenheid.html
    Black 9-11 Money, Motive, Technology, and Plausible Deniability:

     
  8. nestorcappaert

    april 4, 2015 at 9:18 am

    Karin, ik deel je twijfels. Ik weet dat grote bedrijven die hun personeel naar een belangrijke beurs of conferentie sturen, hun technische mensen over meerdere vliegtuigen of vluchten verdelen, om te vermijden dat bij een accident hun know how zou verdwijnen. Het verwondert mij dan ook dat een grote groep op één vlucht zou verzameld zijn.

     
  9. garmt arkenbout

    april 4, 2015 at 10:10 am

    hoi,ik heb iets gehoord over de deeltjes versneller in cern .?????

     
  10. mennozwart76

    april 4, 2015 at 8:19 pm

    Dit is op mennozwart76's Blog herblogd.

     
  11. Irma Schogt

    april 8, 2015 at 5:23 pm

    Hallo Alu-Irma,

    Heb je al van de 9/11 bijeenkomst bij TU Delft vernomen?

    ter informatie de link over de 9/11 bijeenkomst bij TU Delft.

    http://sg.tudelft.nl/event/911-its-time-to-talk-about-it/

    Alu, TU? i.p.v. Et tu, Brutus? ;-))

    Alugroetjes,

    Irma

    Van: nieuwewereld. dialoog [mailto:nieuwewereld.dialoog@gmail.com] Verzonden: dinsdag 7 april 2015 10:06 Aan: nieuwewereld. dialoog Onderwerp: info TU Delft

     
    • Irma Schiffers

      april 12, 2015 at 9:20 am

      Jazeker, en ook hoe er op gereageerd wordt. Tjonge jonge… Het is echt volop oorlog in de media, touwtrekkerij van hier tot Tokyo en weer terug…

       
  12. Caesar Lion Cachet

    april 17, 2015 at 8:51 pm

    LS…

    Het VVD / NSB / Zionistenblaadje Elzevier maakt zich wederom belachelijk met een kulverhaal over of de piloten wel of niet getrouwd zouden moeten zijn etc… Zouden ze minder snel tot zelfmoord gedachten komen. Kunt u het zich nog zwakzinniger voor stellen ???

     

Reageren: what's on your mind?

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

 
%d bloggers liken dit: