RSS

Mainstream media hoofdrol in ‘Lord of the Rings’…

02 Dec

 

 

Truth in social mediaWe hebben kunnen lezen in het (inmiddels in het Nederlands vertaalde) artikel van David Wilcock dat Erdogan en dus Turkije een zeer dubieuze rol speelt bij het ‘bestrijden’ van de terroristische groepering ‘Daesh’ (voorheen ISIL/IS). Integendeel, ze krijgen steun van Turkije die profiteert van de goedkope olie die ‘buitgemaakt’ is met behulp van wapens uit de VS. (UPDATE 2 december, een paar uur na het plaatsen van dit artikel, verscheen ook dit: Rusland geeft persconferentie met bewijzen dat Turkije en VS de terreurgroep steunen) In de komende week komt Rusland met nog meer informatie naar buiten.  Ja, het kan allemaal niet gek genoeg worden, toch?

Vandaag komt er via de alternatieve media nog meer naar boven over Turkije. Een artikel op Gewoon-nieuws meldt dat Erdogan op de klimaattop weigert vragen te beantwoorden over zijn steun aan de terreurgroep en legt een aanwezige journalist van LifeNews het zwijgen op.  Want-to-know komt tegelijkertijd met een artikel dat VS-congreslid Rohrbacher stelt: Óf Erdogan in de NATO óf wij’ en dat oud-Generaal Majoor van de US-strijdkrachten Paul Vallely stelt dat Turkije uit NATO dient te worden geschopt, omdat het niet hun laatste provocatie zal zijn, verwijzend naar het neerschieten van een Russisch gevechtsvliegtuig. Kortom, de ‘kinderen’ die het politieke wereldtoneel nog steeds hebben bezet gaan nog altijd door met hun bizarre oorlogsspel, maar er komt steeds meer commentaar uit diverse hoeken uit de mond van dappere mensen die deze wel gewoon open durven te trekken.

Waar blijft toch de mainstream media? Oh ja, de NOS schrijft wel iets over Turkije vandaag! Iets heel zinnigs.

Is de vergelijking met Gollum beledigend voor Erdogan?

GollumVoor wie het niet weet, Gollum is een figuur uit ‘In de ban van de ring’ (Lord of the Rings). De NOS-schrijft daarover:

De rechtbank wil weten of een ex-ambtenaar president Erdogan heeft beledigd door foto’s van Gollum en Erdogan te verspreiden waarin zij allebei eten en verbaasd en verrast kijken. De suggestie is dat de twee op elkaar lijken. De man werd om die reden in oktober ontslagen.

Mijn God! Lekker belangrijk! In plaats dat ze het opnemen voor een collega journalist die bij de klimaattop de juiste vragen stelt Erdoganen daarom wordt afgevoerd, krijgen we foto’s te zien van Erdogan die op Gollum lijkt en wat mogelijk tot een rechtszaak moet leiden. Wellicht een optie: misschien kan die rechter meteen mooi even een oordeel vellen over het neergeschoten gevechtsvliegtuig van de Russen!

Maar ja, kunnen we iets anders van de MSM verwachten dan pure afleidings-propaganda van het inmiddels voor hen vleesgeworden  ‘sprookje’ In de ban van de ring? Alle hoop in die richting kunnen we laten vervliegen als pleepapier wat in de fik vliegt terwijl we die ‘hoop’ naar het riool dirigeren. Een betere vergelijking heb ik niet op dit moment nu we al het nieuws gewoon door het toilet kunnen spoelen.

Zoals ik onlangs in dit artikel schreef, wist het AD slechts te komen met een artikel vol met dwaze, lege beschuldigingen dat de zogenaamde complot’denkers’ een lage sociale status hebben, zelf vaak sekte’leidertjes’ zijn en wat dies meer zij. Het wordt hoog tijd dat de RVU zijn uitzendingen van ‘het grote complot’ maar weer eens herhaalt, die destijds op TV zijn uitgezonden, al was het alleen maar voor deze journalisten van het AD, om ze wat bij te spijkeren in hun algemene ontwikkeling.

het-grote-complotIk vrees dat het toen nog te vroeg was en dat de kijkcijfers van de RVU ook het fenomeen ‘kijkcijferkanon’ niet konden ‘vieren’.  Maar in die uitzendingen zijn nou niet bepaald mensen met een ‘lage sociale status’ aan het woord over het grote complot van de machthebbers waar we pijnlijk langzaam en heimelijk in gemanoeuvreerd zijn, zoals daar zijn: Dries van Agt, Ben Knapen, Professor C.J. Hamelink, Hans van den Broek, Gerard van Westerloo, Professor A. van Dantzig, Professor H. von der Dunk, Professor A. van Hooff en nog veel meer.

Nee jôh, de journalistieke propaganda-adepten steken liever hun kop in het zand. Misschien moeten ze deze zes afleveringen die hier achter elkaar staan en die de moeite van het kijken dubbel en dwars waard zijn, maar eens helemaal bekijken! Voor wie het niet gezien heeft; het is actueler dan ooit en het vraagt vandaag de dag echt dringend om een reactie vanuit de samenleving!

Veel kijkplezier!

 

© Irma Schiffers

 

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen gerepubliceerd worden, mits de bronnen wordt gerespecteerd.

 
41 reacties

Geplaatst door op december 2, 2015 in Media, propaganda

 

Tags: , , , , , ,

41 Reacties op “Mainstream media hoofdrol in ‘Lord of the Rings’…

  1. Pastoor Geudens

    december 2, 2015 at 7:06 pm

     
  2. Frits Ottens

    december 2, 2015 at 10:57 pm

    Het zou mooi zijn als de reguliere journalisten hun koppen uit het zand zouden trekken en de ogen zouden openen voor wat er voor hun ogen gebeurd. De reden waarom ze dat (massaal) niet doen is angst en lafheid, wat in feite angst is. En deze angst is terecht. Er staat veel op het spel, de baan, de hypotheek, de angst voor wat dan ook. Bovendien worden ze elke dag gehersenspoeld en is er weinig ruimte voor een ander ‘programma’. Het doet me denken aan ‘The brave new world’ van Aldous Huxley, waarin baby’s in de couveuse al worden verteld wat hun functie is, welke de goede en welke de slechte zijn. Het is al te gemakkelijk om tot een dualistisch mensbeeld te vervallen en een ware kunst om in de meest verdorven geest het Goddelijk licht te zien. Met andere woorden; laten we in onze gebeden of meditaties liefde sturen naar Erdogan, Obama, Porosjenko, Cameron, d’Hollande en hoe deze vertegenwoordigers van het duister ook mogen heten. Waar het m.i. om gaat is evenwicht, harmonie, De wereld is een prachtige symfonie van licht en duister, gelijk een schilderij van de onovertroffen Rembrandt. Nu is de wereld zwaar uit balans en heeft het duister haar zwarte vlerken wereldwijd uitgeslagen.

     
  3. wilhetgraagweten

    december 3, 2015 at 12:15 am

    Zie door de bomen het bos niet meer of was het nou andersom?

    Welke alternatieve sites zijn volgens jullie goed en betrouwbaar?
    En welke kan beter vermeden worden?

    http://www.nieuwemedianieuws.nl/
    http://hoezithetnuecht.nl/nieuws

    Hoop op een oprecht antwoord,

    Alvast bedankt.

     
    • bernadette

      december 3, 2015 at 11:02 am

      wilhetgraagweten ?

      Gewoon ..

      Onbeperkt Leven.
      Onbeperkt Ademen.
      Onbeperkt Genieten.
      Onbeperkt eten en drinken.
      Onbeperkt vrienden maken.
      Onbeperkt kansen hebben.
      Onbeperkt Ontspannen.
      Onbeperkt Lief hebben.
      Onbeperkt Vrijheid.
      Onbeperkt Lachen .
      Onbeperkt Dankbaar zijn.
      Onbeperkt Humor.
      Onbeperkt eerlijk zijn.
      Onbeperkt de Natuur in.
      Onbeperkt mensen tot steun zijn.
      Onbeperkt Jezelf zijn.

      Je hoeft niet te zoeken , je bent er al :)

       
    • Irma Schiffers

      december 3, 2015 at 1:34 pm

      @wilhetgraagweten; er is geen ‘betrouwbare’ of ‘niet betrouwbare’ site in die zin, dat de ene alternatieve site meer in ‘projectiemechanismen’ verstrikt zit dan de andere. Bedenk, dat er altijd een ‘waarnemer’ achter zit en dat het aan jouw ‘unieke zelf’ is (en dat is dus heel persoonlijk) om te ‘voelen’ of iets met jou resoneert of niet. Er staan zeker sites tussen de verzameling (op de twee door jou genoemde sites), waar ik niets tot weinig mee heb. Als ik soms artikelen lees, merk ik dat ik afhaak, soms halverwege, soms bij de ‘eindconclusie’. Dan is dat voor mij geen ‘waarheid’, dat voelt dan niet zo. En dat kun je alleen maar helemaal zelf bepalen.

      Ja, er zijn disinfo-sites. Ik heb daar zeker ideeën over voor mezelf, maar ik vind het geen pas geven om te oordelen over andere, collega-sites die op hun beurt -al dan niet bewust- met misleidende informatie komen. Sommige mensen volgen de weg van de desinformanten. En wie ben ik, of zijn wij, om dat te willen beletten. Dus voel zelf, en als je (zoals ik meen tussen de regels door te lezen) op sites terechtkomt die je niet serieus kunt nemen, blijf dan bij je eigen gevoel en laat die sites los. Het voelt tenslotte niet voor niets zo aan! ;-)

       
      • yvonne

        december 3, 2015 at 3:40 pm

        Hele goeie reactie Irma, ben zelf al 30 jaar wakker, maar kan me voorstellen dat iemand die dat nog niet zolang is, helemaal het spoor kan kwijtraken……Maar inderdaad volg je intuïtie, en als je weet dat op deze wereld, geld heilig verklaard is, dan wordt het allemaal wat simpeler….Daarom wordt die intuïtie ook zo weg gedrukt in het onderwijs, zelf nadenken wordt afgestraft als lastig zijnde! Weet er alles van, als ik vroeger tegen de leraar zei, hoezo is dat de waarheid, die boeken zijn ook geschreven door mensen, dus gefilterd door hun perceptie, werd ik de klas uitgestuurd door een woeste leraar….

        Dus @wilhetgraagweten, blijf inderdaad bij je eigen gevoel………

         
      • Sophietje

        december 5, 2015 at 6:56 pm

        En heel simpel:
        wanneer ze inhoudelijk nette commentaren niet toestaan en deleten zou je wel eens met een niet zo nette te maken kunnen hebben. Men hoeft niet bang te zijn voor een goede discussie. Links en comments niet doorlaten vind ik een teken aan de wand.

         
    • Formidabele

      december 3, 2015 at 3:12 pm

      waar je jezelf kun zijn?
      eentje in ieder geval waar je zonodig geen cookies moet accepteren, kom je vanzelf achter als je storing krijg op je laptop?

       
  4. Formidabele

    december 3, 2015 at 3:06 pm

    als je zo hier en daar je laat informeren, kun je vaak al voorspellingen doen hoe de hazen gaan lopen~?

     
  5. wilhetgraagweten

    december 3, 2015 at 6:38 pm

    Bedankt voor jullie antwoorden.

    Uiteraard kom ik niet voor niets op deze site en http://www.gewoon-nieuws.nl/ en http://www.wanttoknow.nl/ staan ook al een tijdje bij mijn “favorieten”.

    Dus ben op de goede weg……

    Sites met plastiek poppen heb ik niks mee en dat UFO verhaal gaat er bij mij ook nog steeds niet in.

    Omdat ik veel op de beurs zit en daar ook vreemde dingen zie gebeuren, hou ik de lijn aan van
    Follow the Money.

    Overigens staan mijn haren sinds het referendum over de Europese grondwet al overeind.
    Was zelfs voor mij de trigger.

    En Irma bedankt voor de wijze les.
    Waardeer het echt.

    Thanks!

     
  6. cobie

    december 3, 2015 at 8:36 pm

    Fijn dat je er weer bent Irma..hoop dat je de feestdagen gelukkig en liefdevol doorkomt ..gun het je zo!

    wilhetgraagweten ..heb er 2 voor je..maar wat Irma al zei..gebruik je eigen gevoel daarbij

    http://www.infowars.com
    http://www.xandernieuws.punt.nl
    moet je wel waarschuwen ..want zij zijn recht door zee

     
  7. cobie

    december 3, 2015 at 8:43 pm

    .

     
  8. wilhetgraagweten

    december 3, 2015 at 9:37 pm

    Hallo Cobie

    Xandernieuws en infowars ken ik wel.
    Ben overal al is geweest.
    Alleen als je op een forum een xandernieuws link plaatst wordt je meteen bestempeld als aluhoedje, waar ik dan weer geen antwoord op heb.

    Infowars ben ik wat minder over te spreken..

    Misschien iemand een mening over boublog, bovendien, ninefornews, biflatie.nl, langleveeuropa, vrijspreker, stopdebankiers, geennieuws, achterdesamenleving.nl?

    Sites waar ik soms ook een blik op werp.

     
    • cobie

      december 3, 2015 at 11:11 pm

      die mening zal je toch echt voor je zelf moeten opbouwen..20 verschillende mensen 20 verschillende meningen

      ps ik volg nooit een forum ..heb geeneens facebook..lees alleen wat voor mij belangrijk lijkt/is..om erna met mijn vrienden en familie over te praten in de huiselijke kring
      waar ook meer informatie te vinden is is, rt, fort russ en sputnik international..alle 3 Russische nieuwssitesin het engels ..succes met het zoeken om wakker te worden

       
    • Sophietje

      december 5, 2015 at 6:59 pm

      Nogmaals lekker zelf bekijken je merkt het snel genoeg. En doe vooral ook zelf onderzoek of zaken kloppen. Lekker googelen! Is nog stoer ook!

       
  9. wilhetgraagweten

    december 3, 2015 at 11:55 pm

    Cobie bedankt. Snap het.

    Ps. heb de stukjes van Irma allemaal gelezen en ze komt eerlijk en oprecht op mij over.

    Vindt haar schrijfsels zeer informatief en een groot compliment waard.
    Heb ik respect voor.

    Hierbij, Irma.

     
  10. bernadette

    december 5, 2015 at 12:21 pm

    De belastingdienst/ overheid heeft besloten geen blauwe enveloppen meer per post te verzenden,
    zonder dat ,, met ons Mensen,,te overleggen.

    Het Digitale Ego Orgaan , dwingt ons hiermee ook dan maar digitaal in te loggen op;
    ,,MIJN BELASTINGDIENST,,

    Het is NIET ,,MIJN ,, SHELL TANKSTATION , MIJN KPN , MIJN UPC , MIJN BELASTINGDIENST .

    Mensen die geen printer of kopieer apparaat bezitten , hebben hierdoor geen papieren bewijzen meer voor hun boekhouding .

    Als de electrischiteit / internet uitvalt ,
    ( In Argentinië lag jaren geleden alles daardoor voor zo’n 3 weken plat )
    Kan men ook nagaan wat voor een chaos daar weer uit voort zou kunnen komen.

    Hiermee dwingt men mensen digitaal te MOETEN inloggen om hun inkomstenbelasting aanslagen ,e.d op hun PC scherm te bekijken.
    Dit is dus opzettelijk ,,af gescheidenheid ,, creëren.

    Tja , wat te doen hé .

     
    • Irma Schiffers

      december 5, 2015 at 12:46 pm

      Ja, dat is inderdaad echt bizar. We worden compleet ‘ge-robotiseerd’. En inderdaad had ik het afgelopen half jaar een defecte printer en daar zit je dan met je ‘rotzooi’ voor de boekhouder. Nu zijn ze nog bezig om het contante geld af te schaffen. In Zweden zijn ze al zover. We moeten volledig aan het internet-controle-infuus!
      Totdat….. het fiat-geld in één keer wordt ‘omgelegd’, weg controle! ;-)

       
    • Sophietje

      december 5, 2015 at 7:02 pm

      https://www.nationaleombudsman.nl/nieuws/2015/ombudsman-onderzoekt-verdwijnen-blauwe-envelop-belastingdienst-1
      je kunt gewoon stellen ik heb geen computer even doorgeven aan de belastingdienst telefoon,en de envelop gaat gewoon door.
      De ombudsman heeft besloten.

       
  11. Agbert

    december 5, 2015 at 4:21 pm

    Tip. Heb positieve ervaringen met setups die op onderstaande webadressen staan. Een pdf-bestand kan virtueel geprint worden en bv. in map Documenten worden opgeslagen.
    Het pdf-bestand kan men zodoende achteraf nog altijd met behulp van een printer afdrukken.
    Uw printer hoeft per se niet direct ingeschakeld te worden. Van harte aanbevolen.
    http://tinyurl.com/qxgkoye
    http://tinyurl.com/nlkh2f3
    http://tinyurl.com/pn8rott

     
    • bernadette

      december 5, 2015 at 5:22 pm

      Agbert ,

      Met alle respect , maar heb je ook onder de reacties gelezen van mensen
      die deze Gratis Software / Foxit Reader/ PDF creator aanbied ?

       
      • Agbert

        december 5, 2015 at 6:43 pm

        bernadtte,
        Ik gebruik Foxit Reader en af en toe PDF creator al een paar jaar en heb ook nu met Windows 10 upgrade ook nog geen malware o.i.d. gehad. Werd trouwens door mijn beveiliging software zoals ADWcleaner, MBAM (malware-anti-malware-bytes) en ook SuperAntiSpyware na volledige scan nooit geen schadelijke scrips getroffen.
        https://nl.wikipedia.org/wiki/Foxit_Reader
        http://tinyurl.com/o3exauk
        http://tinyurl.com/objfch3

         
      • Agbert

        december 5, 2015 at 6:55 pm

        bernadette
        Als mijn printer off line is en klik op afdrukken krijg ik volgend venster:
        http://tinyurl.com/p6a3cdx
        Bijgevolg is het niet nodig dat de printer online is kan het op elk gewenst tijdstip afdrukken.

         
        • bernadette

          december 5, 2015 at 7:26 pm

          Oepss Agbert , heb jij Windows 10 op je PC gedownload ?

          Ehh , deze site van Mathijs van der Stroom geeft o.a ook al aan om dat beter niet te doen.
          Heb op meerdere sites ook al ervan vernomen dat NIET te doen.
          Hier halverwege naar beneden scrollen i.v. m je Privacy gegevens /surfgedrag e.d
          die best ver kunnen gaan , Waarschuwing , Blijf Weg van Windows 10

          http://www.trillingsfrequenties4all.nl/stroomnieuws

           
  12. Agbert

    december 5, 2015 at 7:23 pm

    bernadette,
    Om het verhaal volledig te maken m.b.t. virtuele printers. Als de printer online is en een afbeelding of pagina verschijnt volgend venster na de klik op button ‘Afdrukken’ http://tinyurl.com/nkyadv3
    http://tinyurl.com/odzjwm5

     
  13. Agbert

    december 5, 2015 at 8:34 pm

    bernadette,
    Ik heb tot op de dag van vandaag sedert introductie nog geen nadelige gevolgen gehad met Windows 10 Intel Core i7 64 bit laptop met ingebouwde ssd schijf (http://tinyurl.com/qe9qvm5) van een bekend merk. En anders schaf ik wel een MacBook Air t.z.t. mocht het zo zijn.
    http://tinyurl.com/oc88h3t

     
  14. Euro-nee

    december 9, 2015 at 11:39 pm

    Hoi, Irma en alle bekenden.

    Lange tijd niets gehoord. Privé druk en tot gisteren met FB. Zeker nu met Rusland, Syrië en Turkije is de media oorlog tot hoogte punt gegroeid. Zeker in de Engelse taal, de False Flag situaties hebben ook gezorgd voor strenge controle. Er zijn genoeg bloggers in Nederland die goed vertalen. Maar het aantal links in het Engels is niet bij te houden vandaar ook mede dat ik een tijdje afwezig was. Ik hou me hoofdzakelijk in het Engels bezig. Maar FB is langzaam moeilijk aan het worden voor waarheidsverspreiders. Zeker als het tegen de NATO is, of de BIlderberg clan, CQ Zionistische order. Niemand kan nog zonder problemen berichten naar buiten brengen. wat er gebeurt in de Oekraïne. Voor Turkije hetzelfde verhaal eigenlijk. FB gaat steeds verder op slot. Ik geloof dat ik op ieder Nederlands forum bijna een IP ban heb, nu tijdelijk ook op FB, dus Irma. Spijt me, ik kan geen reacties plaatsen op FB.

    Ik raad iedereen aan die op FB zit een account aan te maken op VK.com. Ook al helpt dat niet als de US het internet plat wil leggen.

    Groetjes Euro-nee of op FB sjon Noordt tevens op VK.

     
    • Irma Schiffers

      december 10, 2015 at 5:17 pm

      Zo Sjon, ben je geblokkeerd om reacties te geven? Ze houden je dus in de smiezen. Ik moet zelf zeggen dat ik -om één of andere vage reden- nog niet in de ‘blokkade’ terechtgekomen ben. Zelfs destijds toen her en der berichten over MH17 op Facebook massaal werden verwijderd, stonden mijn zeer kritische artikelen er nog wel op. Weet overigens ook niet of dat positief of negatief moet worden opgevat…? :-) Blijf schrijven, maar ik weet dat je dat toch wel zult doen! We komen er en volgens mij duurt dat niet zo heel erg lang meer!

       
      • Euro-nee

        december 11, 2015 at 1:29 am

        Hoi Irma

        Ja ik ben tijdelijk geblokkeerd om te plaatsen en reacties te geven, maar niet getreurd is ondertussen een grote internationale groep geworden. Met internationale webloggers De links gaan wel door en ik plaats ze weer op VK daar kan je oudere links makkelijker terug vinden. De dubbele agenda van de ” Elite ” valt inderdaad aardig op tegenwoordig en in Rusland en Azië wordt daar ook gewoon over gesproken en geschreven, alleen onze pers loopt vast in de leugens.
        FB is de laatste tijd erg veranderd, soms een verkeerd woord als reactie of opmerking en je krijgt hem niet eens weg. Maar FB zit ook vol met Trollen en ondertussen heeft mijn groep de aandacht getrokken. Dus gedachtes figuurlijk weergeven wordt ook steeds moeilijker,

        Ik denk dat het ook niet zolang meer duurt, de meningen in de EU beginnen te veranderen en niet meer een gedachte dat gebeurt ook in de Arabische Liga. Irak, Iran, Pakistan en Afghanistan beginnen een coalitie te vormen samen met BRICS, China heeft ook het een en ander gezegd wat niet vermeld wordt door de Westerse pers. False Flag situaties zijn ondertussen, binnen een paar uren of dagen bijna bewezen. Europa en de VS worden eigenlijk uit gelachen dat we z’n dom volk zijn dat de pers blindelings gelooft. Anderzijds krijg je veel respect uit de rest van wereld als je daar tegen in gaat, Dus zodoende blijft de groep groeien.

        Ik ben nog steeds bezig met verkassen naar Bulgarije, Ik weet jouw situatie is ook erg veranderd. Helaas zit de wereld zo in mekaar dat een idealisme moeilijk is zonder ook wat geld. Ik krijg regelmatig chats binnen in mijn groep. Proberend meer socialisme te krijgen. Religie is een dagelijks probleem in de media, maar niet de groep op FB. Dat geeft mogelijkheden voor een oude gedachte, Probeer indien tijd en gelegenheid chat op te nemen op FB, staat ook een link in naar informatie, ondertussen oud nieuws.

         
        • bernadette

          december 11, 2015 at 10:00 am

          Irma ,

          Deze 2 knullen , maken regelmatig Potcasts
          waarin zij van alles bespreken , ze zijn wel voorzichtig met hun uitspraken ,
          maar tussen in de gesprekken zitten toch heldere boodschappen , wat er zich zoal afspeelt ;

          [audio src="http://patrick.fm/2009/www.kicken.com-pkpraatmetps20.mp3" /]

          Hier zijn er vele van te beluisteren , rechts in de balk ;

          http://www.a-dvaita.nl/podcast.html

           
          • bernadette

            december 11, 2015 at 2:09 pm

            Uitleg over ; In wezen zijn wij niets , op z’n Vlaams uitgelegd .

            https://doorzie.wordpress.com/2015/11/26/de-vlaamse-paul-smit/comment-page-1/#comment-179

            Gezellig wat zoeken hier in de nieuwsbrieven ;

            http://ymlp.com/archive_gemsyegjgm.php

             
          • Irma Schiffers

            december 11, 2015 at 4:05 pm

            Dank je wel! Ben momenteel even heel druk met mijn huis en met een paar groepen mensen die mij out of the blue komen helpen in de komende weken. Er moet zoveel opgeruimd worden in de nasleep van…. Dus kan niet alles nu beluisteren of bekijken, al kom ik wel weer met een artikel binnenkort waar ik mee bezig ben tussendoor. Hectische en heftige maand ook, december….

            Maar kan wel stellen dat er veel gaat veranderen in de wereld, en wel ten goede. Het komt er toch aan!

             
            • bernadette

              december 11, 2015 at 6:40 pm

              Jazeker komt het eraan , mensen ontwaken nu in een rap tempo .

              Kijk eens hier wat mooi , al die berichtjes die ze elkaar allemaal sturen ;

              https://www.facebook.com/nondualiteit?_rdr=p

              https://www.facebook.com/nondualiteit/photos_stream

              En ,… Irma , fijn dat er wat mensen om je heen zijn nu , die je komen helpen met ontruimen.
              Het zal je daarna een frisse Breeze geven om weer eens letterlijk en figuurlijk ruimtelijk in je Breintje verder te kunnen

              Go with the flow :)

               
              • Irma Schiffers

                december 11, 2015 at 6:54 pm

                Doe ik. Ik zit er momenteel regelmatig even helemaal doorheen. Zo kort geleden allemaal en stukje bij beetje krijg je het hele (moeilijke rot-)jaar in één keer voor je kiezen. Het heeft tijd nodig, I know en die neem ik dan ook maar ;-)

                 

Reageren: what's on your mind?

 
