RSS

We are Change en advocaat Sven Hulleman geconfronteerd met politie

14 Dec

We are change Rotterdam trekt erop uit met de camera en stelt een paar vragen aan Edith Schippers over de zorgpremie die door veel mensen niet meer betaald kan worden en daardoor in de gevangenis terechtkomen.

Edith Schippers geeft antwoord en even later zit de interviewer in gesprek met advocaat Sven Hulleman, waar hij uit de bespreking wordt gehaald door vier of vijf politiemensen. Ook Sven Hulleman komt naar buiten en dit is gefilmd.

Kan iemand mij nog een fatsoenlijk antwoord geven op een prangende vraag: “in wat voor een wereld leven wij?”

 

© Irma Schiffers

 
23 reacties

Geplaatst door op december 14, 2015 in Bewustwording, Politiek

 

Tags: , , ,

23 Reacties op “We are Change en advocaat Sven Hulleman geconfronteerd met politie

  1. jeanine hoefnagels

    december 14, 2015 at 7:42 pm

    die SCHIPPERS is niet meer te redden, dat zie je aan haar ogen; koud, kil en emotie-loos, maar die AGENTEN……Die pet past ons toch allemaal????? Ik vraag me wérkelijk af wanneer we met miljoenen dit totalitaire systeem de nek omdraaien, inclusief die agenten die natuurlijk net zo goed slachtoffer zijn.

     
    • jeanine hoefnagels

      december 14, 2015 at 7:44 pm

      ik bedoel natuurlijk dat die agenten meedoen met het de-nek-omdraaien.

       
  2. Veronica

    december 14, 2015 at 7:55 pm

    Nee Irma, helaas kan ik je dat antwoord niet geven. Ik zit met verbijstering hiernaar te kijken. Wordt de politie tegenwoordig opgeleid voor acties TEGEN de bevolking? (Als je tenminste nog van een opleiding kunt spreken… als je dit duo zo bezig ziet vraag ik me af over wat voor niveau we het hebben.)

     
  3. Cale

    december 14, 2015 at 8:14 pm

    Na die video gezien te hebben denk ik dat er weer eens ontzettend gestunteld wordt door de overheid. Dat een minister beschermd moet worden dezer dagen begrijp ik. Dus die dienders hadden op het moment van het interview aanwezig moeten zijn. In tegendeel, geen politie te bekennen, tenzij de meneer naast de minister lopend een secret service agent is die ook niet goed weet wat met deze situatie aan te moeten. Dan bellen twee fiets agenten aan de deur en gaan elkaar beschuldigen van, “nee ik vroeg niet om Uw legitimatie, dat was mijn collega, die net is weg gelopen”. De arme agent was duidelijk in paniek toen ie uiteindelijk door had dat ie met een advocaten kantoor te maken had – oeps. Toch is die agent een goeie peer, dat weet ik zeker. Het is slechts weer eens een bewijs hoe onze overheid, inclusief deze minister, van een sukkelig kaliber zijn. Tja, en daar gaat je land. Aufwiedersehen, heet dat toch in het Duits?

     
  4. yvonne

    december 14, 2015 at 8:21 pm

    Weet uit betrouwbare bron dat jonge politie=mensen in opleiding, uitgezocht worden op dommigheid en makkelijk te manipuleren……..maar hetzelfde geldt voor politici!

     
    • Irma Schiffers

      december 14, 2015 at 8:25 pm

      En toch zijn er ook nog mensen in die posities die zelf gaan nadenken en ontdekken en ‘voelen’ waar ze mee bezig zijn. En die groep groeit gelukkig!

       
      • Cale

        december 14, 2015 at 8:31 pm

        Ik ben het helemaal met je eens, maar die mensen hebben een gezin, een huis, een auto, zorg kosten, studies voor kinderen. Het is niet makkelijk voor een politie agent, zoniet onmogelijk om kritisch naar hun chef te zijn. De zak, en dan?

         
        • Irma Schiffers

          december 14, 2015 at 8:33 pm

          Net als wij… artikelen gaan schrijven ;-)

           
        • talla maris

          december 17, 2015 at 11:15 pm

          Gewoon andere baan zoeken,,alles beter dan een nsb -er

           
  5. Cale

    december 14, 2015 at 9:00 pm

    Nogmaals ik bedoel het goed. En ik ben zeer bezorgd over de situatie waarin we ons bevinden. De NWO kruipt gestaag door naar het einddoel. Maar de situatie is werkelijk lastig voor de gewone man, inclusief oom agent. Wat moeten ze? Waar kunnen ze terecht? Er wordt zo vaak gezegd dat de ogen open moeten. Maar dat zullen je kinderen je niet in dank afnemen. Nogmaals ik ben er van overtuigd dat er heel veel moet veranderen in deze wereld. Dat er mensen zijn, zoals jij die hier risicos voor durven te nemen, een groot deel van hun leven op offeren, dat is echt fantastisch, maar nogmaals, waar moet oom agent of de gewone man heen met zijn gezin? Dit is het grote probleem. En onze “leiders” weten dit maar al te goed. De financiele wurggreep waar iedereen zich in bevindt is sterker dan de sterkste vijand. Voorbeeldje: In Spanje heeft men een strenge wetgeving aangenomen tegen ongeoorloofde demonstraties. Een jaar geleden had je nog enorm grote demonstraties tegen regerings maatregelen in bijvoorbeeld Madrid. Nu er boetes worden opgelegd tot 600.000 euros voor “ongeoorloofd” demonstreren zie je die grote optochten niet meer. Ander voorbeeld. Een politie agent moet zijn baan riskeren tewijl de gemiddelde Nederlander het verdomd de straat op te gaan om te demonstreren? Ik weet het, ik weet het. Ik ben ook gefrustreerd en wil er wat aan doen, maar wat? Artikelen schrijven? Overigens heeft David Icke onlangs gezegd dat we nog maximaal 3 jaar hebben voordat internet totaal gecontroleerd wordt. We moeten door blijven gaan met mensen wakker te maken. Maar de mensen zouden zo langzamerhand toch wel eens wakker moeten zijn. Vechten we voor iets wat uiteindelijk de meerderheid helemaal niet wil? Mijn probleem is dat ik niet in zie hoe deze wantoestanden praktisch op te moeten lossen.

     
    • Irma Schiffers

      december 14, 2015 at 11:04 pm

      Beste Cale, ik weet dat jij het goed bedoelt, maar een algemeen (voor iedereen geldend) antwoord is zo moeilijk te geven, want het hangt inderdaad af van ‘samenwerking’. Wat mijn grote probleem is, is het ‘egoïsme’ wat erin geramd is over generaties. Wanneer je in de verdrukking komt, loop je de grote kans dat je in de ‘overlevingsmodus’ schiet en dat zijn niet bepaald de hoogste ‘frequenties’ in het menselijk bewustzijn. Dan kan er een egoïstische tendens ontstaan die uithaalt naar anderen die ogenschijnlijk die problemen niet hebben, of daar de schuld van krijgen… (Zo krijg je verdeel en heers-politiek en dat weten de machthebbers heel goed hoe dat werkt!) Dus zitten we nu al jaren in een status quo waarin het gaat om ‘ik-ik-ik en mijn-mijn en ieder voor zich en God voor ons allen. Daar gaan we het absoluut NIET mee redden. Dus mensen bewust maken van WIJ (in Lakech’ ofwel vertaald: I am another you/ik ben een andere ‘jij’) is het enige middel om op te staan tegen de corruptie en de onderdrukking, de slavernij die wordt uitgevoerd door een zeer kleine groep. Iets anders: wanneer we massaal het ‘geld’ als ultiem geluksmiddel opgeven is het op dezelfde dag gedaan met de machthebbers. En volgens mij wordt dat de meest logische, nabije oplossing. Helaas……………

       
    • Veronica

      december 14, 2015 at 11:05 pm

      Cale, ik begrijp je probleem. Maar het probleem op aarde wordt juist veroorzaakt door het feit dat mensen zeggen dat ze er toch niets aan kunnen veranderen, of dat ze bang zijn om hun baan kwijt te raken, of dat de negatieve machten te sterk zijn. Met deze houding laten we tegelijkertijd al die mensen in de kou staan die wel de moed hebben opgebracht om aan de bel te trekken. Mensen die hierdoor een paria worden, worden weggezet als complotters, omdat de rest van de mensheid liever een andere kant opkijkt en zich schikt in het systeem.
      Wij moeten ons bewust worden van de macht die wij zelf hebben, ons verenigen, zodat we met elkaar de verandering kunnen bewerkstelligen. Zelf de verantwoordelijkheid voor ons leven nemen en het niet overlaten aan anderen om het voor ons te doen. Je bent zelf de verandering waarop je wacht!

       
      • Simon

        december 14, 2015 at 11:30 pm

        Helemaal mee eens Veronica. En een prachtige slotzin. Het is alleen zo jammer dat die verandering zo lang uitblijft. Misschien ben ik te zwak of doe ik iets verkeerd?

         
  6. Cale

    december 14, 2015 at 11:26 pm

    Irma, zoals je het zo treffend zegt; geld is een probleem. Sterker, geld in de vorm zoals we het nu kennen is onze grootste ramp. Geld betekent slavernij. Want geld betekent schuld, hoe je het ook draait of keert. Zelfs voor de beter bedeelden onder ons. En voor de gewone man/vrouw die iedere ochtend wakker wordt met de gedachte hoe het eind van de maand te bereiken?
    Ik zou zo graag eens iets praktisch zien. Hoe kom je zover dat men niet meer bang is voor de toekomst? Voor het gezin? Voor de gezondheid? Voor de oude dag? We leven momenteel in een nachtmerrie waarin de meeste mensen zich murf gebeukt voelen en willen de realiteit niet meer weten. Dat is wat ik hiervoor bedoeld heb. Het is echt de slavernij zoals beschreven in “1984”. We gaan natuurlijk door, dat geldt ook voor mijzelf. Maar we moeten mensen die verantwoordelijkheid voelen voor hun gezin en sociale omgeving iets handteerbaars geven. Daar moeten we echt over na gaan denken. Want ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen in de gaten hebben dat er is fundamenteels mis is met deze maatschappij.
    Nogmaals dank voor je harde werk, moed en onuitputtelijke inzet!

     
  7. Veronica

    december 14, 2015 at 11:29 pm

    Hier is een hele mooie boodschap voor ons allemaal: http://wakkeremensen.blogspot.fr/2015/12/montague-keen-13-december-2015.html#more

     
  8. Eddy

    december 15, 2015 at 10:35 am

    Hallo Irma,

    Die agenten hoeven niet per se door mevrouw Schippers op hen af te zijn gestuurd. Het kan ook een toevallige controle zijn geweest.

    Dat een minister – je verwacht dat iemand op die positie toch een redelijk IQ heeft – dit soort zaken vertelt, zegt toch wel iets over haar kennis van zaken.

    Zeker als we de verhogingen van het eigen risico – wat eigenlijk gewoon bij de premie kan worden opgeteld – meerekenen, is de stijging enorm geweest.

    De farmaceutische industrie, de verzekeringsmaatschappijen zijn – in mijn ogen – criminele organisaties. Het is een cultuur – net als bij de banken destijds – die in deze kringen heel normaal wordt gevonden. Over een paar jaar zal er wel een instantie zijn die deze praktijken gaat belichten en dan wordt er weer gevraagd “Hoe is het mogelijk dat dit in Nederland gebeurde?

    http://weblog.independer.nl/in-de-media/sinds-2005-zorgverzekering-nu-5-keer-zo-duur-video/

    http://zorgverzekering2016.com/informatie/zorgpremie-prijs-trend/

     
    • bernadette

      december 15, 2015 at 1:31 pm

      Laten we het een vermakelijke We -are – Change – Film-opname noemen , Irma .
      ( Een hilarisch Ego rollenspel over én weer )

      Mooi ook dat Advokaat Sven Ake Hulleman in return de betreffende Agentjes hen om hun Dienstnummer vroeg , want zij zijn ook maar nummers ( Overheid pionnetjes met een nummer )
      s ‘morgens trekken zij hun uniform aan , met wat imponerend materiaal om hun broekriem ,
      en dan kunnen ze op pad voor hun karig maandloon . ( who is fooling who ?)

      Veronica ; Het gaat inderdaad om onze gezamenlijke gedachten stroom in ons bewust-zijn .
      ( TV uit , weg van Externe indoctrinerende invloeden buiten af ,
      die piekergedachten kunnen creëren . ( mentale gevangenis)
      Vrede in je hoofd , geeft je rust en vrijheid terug , om zo ook met je medemensen om te kunnen gaan in harmonie mét elkaar , Let’s join together .
      Vele mensen zijn op dit moment onderling bezig om goede innerlijke connectie aan elkaar door te geven in peace , en dat wordt alleen maar meer .

      Hier ook weer een mooi levens verhaal van o.a Gerard Keizer

      http://www.a-dvaita.nl/gerardkeizer.html

       
  9. jolo

    december 15, 2015 at 2:30 pm

    Vind het absurd, dat als een journalist vragen stelt, dat dan de politie zijn identiteit vraagt, in wat voor een bananenstaat leven we toch?
    Deze jochies worden met een bepaalde argwaan, achterdocht opgeleid, in plaats van rust en orde te creeren zetten de boel opstelten?
    Oja dat nis goed voor de werkvoorziening?

     
  10. talla maris

    december 17, 2015 at 11:31 pm

    Geweldig als je die reactie ziet van de agent ,een bang mannetje en daar worden ze ook op gescreend bange mensen die onzeker zijn en ze dan macht geven .Die doen alles voor hun meesters en denken dan dat ze nog in hun recht staan ook payback time .Als je al ziet wat voor houding ze aannemen op het moment dat ze je benaderen met een controle te ziek voor woorden..Ongetwijfeld zal er een enkeling tussen zitten die nog mens is en als het moment daar is de wijsheid en besef hebben wat goed is en zich omdraaien om zich bij het volk te scharen ,ik hoop dat het er meer zijn als wat ik verwacht

     
  11. luca

    december 21, 2015 at 6:04 pm

    Dit topic is al een weekje oud, maar omdat ik zowel WAC Holland als Sven een warm hart toedraag, toch nog maar even reageren met een fatsoenlijk, doch mijns inziens ontnuchterend antwoord.
    We leven in een land, waar dit soort gedrag van politici en politie op zijn minst getolereerd wordt door een hele grote groep mensen (schat zo”n 7,5 miljoen volwassen burgers).
    Ik schrijf niet dat het “goedgekeurd” wordt. Ik schrijf “getolereerd”. Oftewel, “wij” weten dat het gebeurt en we kijken liever de andere kant op.

    Dat is Nederland en dat is wat Nederlanders doen: weg kijken en niet willen weten.
    Ik heb niet de illusie dat zelfs honderdduizend blogs daar verandering in zullen brengen.
    Vandaar mijn pleidooi voor Wonderland èn voor een terugkeer naar de Bataafse Republiek.

     
    • Simon

      december 22, 2015 at 4:16 pm

      @Luca, helemaal mee eens.
      ‘Sjoemelsoftware’ werd het ‘van Dale’ woord van het jaar 2015.
      Misschien maakt het woord ‘wegkijker’ in 2016 wel een kansje.
      Maar dan moeten die 7,5 miljoen volwassen burgers eerst wel over voldoende objectieve zelfreflectie beschikken.

       
  12. Johan Bosman (werktuigkundige)

    december 26, 2015 at 11:51 pm

    Minister Schippers is een psychopaat. Psychopaten duiken al gauw en vakkundig in de slachtofferrol en dan schiet van alle kanten hulp toe. Dat mw. Schippers kans ziet om de mensen van WAC door de politie te laten achtervolgen staat niet op zichzelf. Kijk maar eens hoe overdreven Schippers hier reageert op alleen maar een kapot lampje. Ze hapt naar lucht, valt bijna flauw en barst in tranen uit:

    Een psychopaat dus. En niet de enige in ons oorlogsmisdadigers-kabinet.

     
  13. modilanto

    september 24, 2016 at 1:45 pm

    Dit is op Mijn Blog magilando herblogden reageerde:
    Zorgen over zorgpremie !

     

Reageren: what's on your mind?

 
