RSS

Lange Frans stelt Kamervragen via mainstream media

15 Dec

engelse vlag

Hiermee wil ik niet achterblijven. Kamervragen deel 2 van Lange Frans met de naakte waarheid, waar wij al jaren over schrijven! Zou nummer 1 moeten worden, dus allemaal maar gaan kopen om dat voor elkaar te krijgen. Giel Beelen durft!  Delen maar…

 

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen gerepubliceerd worden mits de bronnen worden gerespecteerd.

 
23 reacties

Geplaatst door op december 15, 2015 in Media, Politiek, Uncategorized

 

Tags: , , , , ,

23 Reacties op “Lange Frans stelt Kamervragen via mainstream media

  1. Sophietje

    december 15, 2015 at 6:52 pm

    En nu maar wachten op hun antwoord!
    ow sjo spannend :-P

     
  2. yvonne

    december 15, 2015 at 7:21 pm

    Lange Frans heeft aangegeven, in gesprek met Giel dat hij er geen geld voor wil, dus nummer is straks gewoon gratis te downloaden en te verspreiden……geweldig initiatief!

     
    • joepiejee

      december 22, 2015 at 3:25 pm

      maar giel is er niet vies van , althans de woorden van Jolink
      of kan dit maar spel zijn?
      zover opvoeren, dat het volk dit achteloos aan zich voorbij laat
      gaan?

       
  3. Simon

    december 15, 2015 at 7:37 pm

    Tjaaaa Overheid! Dat komt er nou van als je zulke dikke graaivingers hebt zodat je er niets meer door kunt zien en de schoonmoeder van Frans een boete geeft omdat zij gewoon op haar kleinkinderen past!

    http://demonitor.ncrv.nl/sociale-dienst/schoonmoeder-lange-frans-bestraf

    Uiteindelijk zullen we het van deze mensen moeten hebben! Dit zal ook het jongere publiek aan het nadenken zetten. F AN T A S T I S C H!

     
    • only you

      december 17, 2015 at 7:48 pm

      Maar de tekst is eruit gefilterd ?

       
  4. Dick

    december 15, 2015 at 7:58 pm

    Giel Beelen. soms weet ik het niet… maar inderdaad deze keer uitstekend bezig en via jou Irma uiteraard weer gedeeld op FB en Twitter,komt het nog verder.

     
  5. jeanine hoefnagels

    december 15, 2015 at 8:14 pm

    giel beelen is vanaf 19 december in Heerlen in het Glazen Huis. Zou mooi zijn als deze plaat duizenden keren werd aangevraagd!!!!!

     
    • Irma Schiffers

      december 15, 2015 at 8:23 pm

      Jeanine, het andere was een abusievelijk verstuurde mail (dat ging automatisch). Het gaat om het artikel ‘In gesprek met Janneke Monshouwer’. Daar was ik nog mee aan het werk en dan moet ik ‘m verborgen opslaan. Helaas gingen er dus ruim 600 mails plotseling uit ontdekte ik. Maar het artikel dat je zoekt is dus hier: https://irmaschiffers2014.wordpress.com/2015/12/15/in-gesprek-met-journalist-janneke-monshouwer-ander-nieuws/

       
      • jeanine hoefnagels

        december 15, 2015 at 10:21 pm

        dank je, irma. ik heb het boek al besteld. Ik word iedere dag blijer om al die dappere mensen, met jou met stip voorop.

         
    • Simon

      december 15, 2015 at 8:57 pm

      Yeh Jeanine, laten wij dan het initiatief nemen.

       
      • jeanine hoefnagels

        december 15, 2015 at 10:19 pm

        ik ga het aanvragen want ik woon daar in de buurt.

         
        • Simon

          december 16, 2015 at 12:29 am

          Ben benieuwd Jeanine. Aangezien Chiel wel eens wat vreemde uitspraken doet op politiek gebied heb ik zo mijn bedenkingen bij deze man. Ik vraag mij dan ook ’n beetje af tot in hoe verre hij oprecht enthousiast was over dit optreden van Lange Frans……

           
  6. tineke

    december 16, 2015 at 3:20 am

    gedeeld op google + goeie zaak zo worden meer mensen wakker en dat is hard nodig ook !!

     
  7. Joke

    december 16, 2015 at 3:17 pm

    Irma dit is fantastisch wat Lange Frans en Giel Beelen doen, wat een lef en fijn dat jij het naar buiten brengt. Dank je wel. Liefs Joke S

     
  8. pietje

    december 17, 2015 at 5:35 pm

    Frans helemaal mee eens hoe kunnen we je helpen ? De straat op i.p.v. voor rtl 4 te zitten ? Je bent een KEI ben het helemaal met je eens ! Wat kan ik doen behalve alle mensen om mij heen te vertellen wat gaande is dat doe ik al maar wil meer doen ! Ik denk niet dat we de Hollanders uit hun stoel kunnen krijgen wordt moeilijk ze zijn door VVD etc. gehersenspoeld ! Helaas !!!Wat kunnen wij veranderen ??

     
  9. G.de Raad

    december 17, 2015 at 11:03 pm

    Dank aan Lange Frans en Giel Beelen voor zoveel moed om dit te doen. Dank ook aan jou Irma om het op je site met ons te delen.
    Geertje

     
  10. Simon

    december 22, 2015 at 1:50 pm

    Vandaag naar 0909 1336 van 3FM gebeld om de rap song ‘Kamervragen 2’ aan te vragen.
    Ik moest eerst vrij uitvoerig uitleggen waarom juist dit liedje; dat was niet zo moeilijk. Het ging immers om een ‘serious request’!
    Maar je moest minimaal 10 euro doneren! Voor minder kan men geen verzoekjes draaien.
    Uitgelegd dat ik een alleenstaand ouder ben met een minimum inkomen, dus dat ik maar 5 euro kon missen. Maar helaas werd dit niet gezien als een verzachtende omstandigheid dus ging het ‘m niet worden!

    Het glazen huis is dus niet geschikt voor mensen uit de lagere sociale klasse. Maar onderscheid moet er wezen, toch?!

     
    • bernadette

      december 22, 2015 at 2:56 pm

      Wat een dilemma , Simon
      Zo kunnen we tot de conclusie komen, dat het inderdaad weer een commerciële opzet is.

      5 euro ? ,,Te weinig,, !!
      Nee , meer meer meer doneren , doneren .
      Het gigantische totaal bedrag , wat alle mensen bij elkaar hebben gekrast ,
      wie worden daar beter van ? Wat blijft er nog allemaal van aan de strijkstok hangen ?
      Waar gaat het overgebleven geld uiteindelijk naar toe?
      Ook daar zal de Nederlandse bevolking nooit achter komen .

       
      • Simon

        december 22, 2015 at 3:35 pm

        @ Bernadette,misschien zou het wel voor 5 euro hebben gekund als ik bijvoorbeeld
        ‘Jij en ik’ van Jan Smit had aangevraagd …..

         
        • bernadette

          december 22, 2015 at 4:43 pm

          Hi , hi hi , mooie droge humor van jou .

          Zouden ze dan wél genegen zijn om Lange Frans éventjes de ether in te lanceren
          voor 10 of 15 euro ?

          Anyway ,bespaar je het bedrag ,koop er maar een zakje oliebollen voor .
          Toch weggegooid geld anders.

          Lange Frans , op kermissen en markten , braderieën , cafe’s af laten spelen een optie ?

           
  11. Pipa

    december 22, 2015 at 5:19 pm

    Dit is op kristallijnenpoortblog herblogd.

     

Reageren: what's on your mind?

 
