RSS

Partij voor de Dieren over plofkippen

09 jun

Plofkip-2Naar aanleiding van mijn artikel van 28 mei jl. dat onder andere over plofkippen ging stelde ik een vraag aan de Partij voor de Dieren via hun Facebook pagina en ik stuurde hen mijn artikel toe. Daar kreeg ik onlangs alsnog een uitgebreid antwoord op. Helaas is het probleem er niet mee opgelost en kunnen we ons opnieuw afvragen waarom we nog naar de stembus gaan. Stemmen is in deze anti-democratie een volslagen belachelijke (en hachelijke) handeling geworden. Laten we hopen dat dat nu eens een keer goed doordringt tot het merendeel van de Nederlandse bevolking.

 

Mijn vraag aan de Partij voor de Dieren:

Hoe hebben jullie dit in hemelsnaam kunnen laten gebeuren met onder andere die plofkippen in Veenendaal uit Oekraïne? Wordt er überhaupt nog naar de bevolking geluisterd in deze anti-democratie?

Hun antwoord:

Nog bedankt voor je bericht over de fabriek van MHP in Veenendaal, Irma. Wij delen je zorgen zeer.

Wij zetten ons in voor een einde aan de bio-industrie en aan de misstanden die deze industrie met zich meebrengt. De logo_PartijvoordeDierenNederlandse veestapel moet vergaand verkleind worden en er moet ingezet worden op een diervriendelijke landbouw. Dit betekent meer focus op het produceren van plantaardige alternatieven voor dierlijke eiwitten. Nederland is momenteel het meest veedichte land ter wereld. In de afgelopen 50 jaar heeft de Nederlandse veehouderij zich ontwikkeld tot een vee-industrie waarin jaarlijks circa 500 miljoen dieren gedood worden, waarvan 96 miljoen kippen. Deze kippen zijn in deze periode steeds intensiever geëxploiteerd: de kippen worden behandeld als bulkproducten die voor de laagst mogelijke kostprijs zoveel mogelijk moeten produceren. Dit gaat ten koste van het dierenwelzijn. Kippen hebben steeds minder ruimte gekregen, ze zien het daglicht niet meer en groeien als gevolg van fokprogramma’s, voer en medicijnen onnatuurlijk snel. Slachtkuikens kunnen na enkele weken hun eigen lichaamsgewicht niet meer dragen. De krappe huisvesting maakt ingrepen zoals snavelkappen noodzakelijk, dieren worden over enorme afstanden getransporteerd om geslacht of vetgemest te worden, en vertonen stress en kannibalisme. De huisvesting van kippen moet afgestemd worden op hun aard, leefwijze en natuurlijk gedrag, en de opfok moet gericht zijn op gezonde en weerbare kippen, in plaats van op een zo hoog mogelijke productie.

De vee-industrie heeft zeer nadelige gevolgen voor dierenwelzijn, klimaat, het milieu, de natuur en de volksgezondheid. De afvalstromen zijn enorm. Nederland heeft een groot mestoverschot, de ammoniakuitstoot is te hoog. Wereldwijd stoot de veehouderij meer broeikasgassen uit dan al het verkeer en vervoer samen. Om de dieren te voeren wordt op grote schaal tropisch regenwoud gekapt voor de aanleg van sojaplantages ten behoeve van goedkoop veevoer voor de Nederlandse vee-industrie.

Ondanks dat het ons nog niet geheel duidelijk is wat het bedrijf van MHP in Veenendaal precies voor werkzaamheden zal verrichten, maken wij ons zeer grote zorgen over de komst van dit bedrijf. In Oekraïne is MHP schuldig aan verregaande industrialisatie en intensivering van de pluimveehouderij. Ook maken wij ons grote zorgen over het mogelijke gesleep met dieren dat dit met zich mee brengt. Het gesleep met dieren is een van de grootste problemen in de intensieve veehouderij. Het welzijn en de gezondheid van dieren komen ernstig in het gedrang. De transportsector is zo gericht op wat dieren opleveren dat dierenwelzijn bijzaak is. De transportregels, die dieren zouden moeten beschermen, worden vaak overtreden; vrachtwagens worden voller geladen dan is toegestaan en veel dieren hebben geen water en voer tot hun beschikking.
eu-tax-evasion-154055656-1024x681-1024x681
Juist vanwege lage dierenwelzijnsnormen riepen wij mensen al op om tegen het associatieverdrag met Oekraïne te stemmen en hierom zullen wij ons blijven verzetten tegen dergelijke vrijhandelsverdragen.

 

 

Goed dat er toch nog een antwoord kwam! Maar het is in en in triest!

Ga jij nog stemmen, terwijl de normen en onze waarden door het wanstaltige gedrocht -dat we EU(femisme) noemen- worden bepaald?

 

© Irma Schiffers

 

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen belangeloos gerepubliceerd worden, mits de bronnen worden gerespecteerd.

 
58 reacties

Geplaatst door op juni 9, 2016 in Dieren, EU, Politiek

 

Tags: , , , , ,

58 Reacties op “Partij voor de Dieren over plofkippen

  1. Gerrit

    juni 9, 2016 at 8:16 am

    Het is gewoon een gekopieerd stukje uit hun propaganda verkiezingsblaadje. Als je kijkt naar hun stemgedrag over andere zaken en het menselijk leed, zie je een hele andere mentaliteit. Het is een heel eng clubje dat speculeert op de gevoelens van de mensen. Ik herinner me nog z’n eng mannetje dat zich ook zogenaamd zo druk maakte over het dierenleed.

    Like

     
  2. jeanine hoefnagels

    juni 9, 2016 at 8:20 am

    Irma, zullen we met elkaar afspreken dat we NIET meer gaan stemmen? Dan is het snel afgelopen met dit ONdemocratische systeem en kunnen wij ZELF gaan bepalen wat we wel EN WAT WE niet WILLEN. De plannen om dit nieuwe systeem uit te voeren liggen al klaar…….

    Like

     
    • Lidy

      juni 10, 2016 at 6:13 pm

      Jeanine, van wie komen die plannen dan en krijgt de gevestigde orde daar ook nog een rol in of deel aan? Kun je ons hier wat meer over ‘vertellen’? Ben het overigens met je eens om niet meer te stemmen. Ik van mening ben dat wanneer ik stem, ik mijn energie aan dit systeem en deze mensen geef en het daarmee tevens in stand houd.

      Like

       
  3. Dirk van Haaren

    juni 9, 2016 at 9:02 am

    In mijn beleving is niet stemmen niet de oplossing. De vraag wordt dan wie gaat het dan uitmaken. Het volk zeker niet dat zal het kapitaal niet toestaan. Mogelijkheid lid worden van een politieke partij die het dichts bij je gevoel en redelijkheid staat dan heb je in ieder geval de mogelijkheid je stem te laten horen. Een democratie bestaat bij de gratie van een volk dat zich betrokken voelt bij sociale en maatschappij en dat is iets dat bij het volk niet echt leeft. Het reageert pas als het bij hun op de stoep ligt en dan is het veelal te laat. Hierbij zij opgemerkt dat de reguliere media hier, in mijn beleving, een grote negatieve en verzwijgende rol spelen.

    Like

     
    • robvdz

      juni 9, 2016 at 12:24 pm

      Hoe is het toch mogelijk dat er nog mensen bestaan die hardnekkig blijven geloven in de zin van het stemmen op de conventionele manier…
      Het is toch meer dan duidelijk dat ´de agenda´, nooit doorkruist zal en mag worden door de wensen van het volk! Wie dat nog niet ziet, gaat z´n gang maar met blijven geloven in de democratie die de facto onder het huidige systeemniet bestaat. Een hele grote reden te meer om absoluut en onvoorwaardelijk per direct uit de EU te stappen.
      We leven in een dictatuur, onverdund en onversneden, hoe hard men ook blijft roepen dat het een parlementaire democratie is. Met de toevoeging van de Eu unie is het totalitaire gehalte alleen maar toegenomen en zal dit in de toekomst blijven doen.
      Ik ben nu zelf onderdeel van een club geworden die hard hebben gewerkt aan het ´NEE´ bij het laatste oekraine referendum, nu gaan we door met het Nexit referendum en de legalisatie van de medische cannabistoepassing.
      Ik ben van mening dat wanneer wij directe democratie hebben, dus stemmen zoals in Zwitserland, ALLE politieke konkelpartijtjes kunnen verdwijnen::::
      We willen dit bereiken met de schoonmaakbeweging, Vrede en Recht.

      Like

       
      • Dirk van Haaren

        juni 9, 2016 at 6:29 pm

        Een democratie kan alleen bestaan bij de gratie van het volk. Dat geldt voor dit huidige systeem als voor het voorgestelde. Het volk dient betrokken te zijn bij de sociale en maatschappelijke ontwikkelingen van zijn omgeving, landelijk en internationaal. Kijk naar de houding van het volk m.b.t. het referendum van de Oekraïne. 400.000 handtekeningen i.p.v. de hoeveel? Kijk bij de opkomst van TTIP, Monsanto, de interesse van de Groningse problematiek enz.. A: de publieke media die in naam maar niet als publieke media handelen. Ga eens na van welke omroep mensen lid zijn. B: Wie is er lid van een politieke partij en interesseert zich hierin? Het zijn er weinig. M.a.w. de huidige politiek heeft groen licht gekregen van de kiezers. Want wie kijkt hoe bepaalde partijen zich in stemmingen gedragen. Een voorbeeld: de belasting op de huren van de sociale woningbouw. Welke huurder weet welke partijen deze belastingvorm hebben gesteund en hoe ze dit meenemen bij een volgende verkiezing?

        Like

         
        • robvdz

          juni 10, 2016 at 11:46 am

          Is wat dat betreft niet moeilijk. Partijen die zich graag vertonen in de bekende antraciet grijze pakken en bereid zijn tot het bekende polderen en zomaar een coalitie sluiten met iedere gristen hoeren partijtje om de gelederen te kunnen sluiten vanwege de zetelmeerderheid is per definitie iets waar je niets mee te maken wil hebben. Bovendien hebben de meesten trouw aan de monarchie gezworen en dat is al helemaal een bewijs dat je een hoer bent.
          Iedere autoritaire en houtaine houding afwerpen en je gelijk schakelen aan het volk zonder poespas zoals dat gebeurt bij Vrede en Recht, consequent in een schoonmakersjas. Dienend leiderschap tonen, meer niet.

          Like

           
      • bernadette

        juni 9, 2016 at 6:31 pm

        robvdz,,

        In Vrede én Recht , daar gaan we natuurlijk met ons allen in mee.
        En wat het stemmen op partijen betreft , het stemvee moet nu toch ondertussen wel door hebben,
        dat het in het verstrijken van de afgelopen jaren , ons verder down hill wil laten rollen.
        En ook de Nederlandse gezond denkende Boer heeft totaal geen vertrouwen in het politieke circus , daarom hebben zij hun eigen agrarische partij waar zij oprecht mee in beweging zijn.
        o.a ook Boer Kees hier met vlijt en ijver bezig om zijn kippetjes een stressloos leven te bieden,

        http://www.sijbenga.nl/youtube-boer-kees/

        Like

         
  4. Ilse

    juni 9, 2016 at 10:31 am

    Ik denk dat het volk murw en ziek is van het ziek makende systeem hier.

    Like

     
    • robvdz

      juni 9, 2016 at 12:38 pm

      Komt natuurlijk omdat ´het Volk´ geleerd is niet zonder leider te kunnen.
      Het is de eeuwige drang naar een ´rechtvaardige autoriteit´,een ´goede vader´, die er natuurlijk nooit zal komen, wat maakt dat men maar afwacht en lijdzaam toeziet hoe hun kinderen op het altaar van de corporaties branden als offerdier.
      Zolang er niet een besef geboren wordt dat we niet meer hoeven te gehoorzamen onder geweldsdreiging, wat regelrechte afpersing is maar de guts moeten opbrengen en de verantwoordelijkheid om het zelf te bestieren, blijven we zelf de plofkippen en de clenbuterol kalveren van de uitbuitende elite die NOOIT NOOIT genoeg zal hebben.
      We blijven dat zieke tuig aan alle kanten in leven houden maar klagen intussen dat dit niet veranderd terwijl we op onze reet blijven zitten!
      Braafheid is dodelijk..

      Like

       
      • Dirk van Haaren

        juni 9, 2016 at 7:55 pm

        heeft gereageerd op Onderzoekers over verhuurdersheffing: ‘Hoe konden beleidsmakers dit ooit verzinnen?’.

        in antwoord op Mattias:

        Pvda is niet links en VVD is niet Liberaal. Het is allemaal rechts, rechts beleid. Zelfs GroenLinks heb ik bedenkingen bij. D66, en CDA al helemaal. PVV wil ik het nieteens over hebben. Op wie kunnen wij nog stemmen? Oh, en wie ‘links’ altijd de schuld geeft voor socialisme. VVD beleid heeft zelf de grootste […]


        Er zijn in Nederland slechts twee smaken van politiek:
        Neoliberaal of niet-neoliberaal.

        Het neoliberale blok: VVD, CDA, D66, PvdA, GL, CU, PVV en SGP.
        Niet neoliberale partijen: SP, PvdD, Piratenpartij.
        Dit zijn de keuzes die u volgend jaar heeft.

        De VVD acteert op een sociale leest als het in haar neoliberale agenda past. Wat je dan krijgt is asociale oplossingen voor sociale vraagstukken. Ook alle andere partijen uit het bovengenoemde neoliberale blok doen dit.

        Let goed op dat dit geen liberalen zijn maar neoliberalen.
        Er zijn zeer grote verschillen tussen neoliberaal en liberaal.

        GroenLinks heeft het nieuwe pensioen beleid van Kleinsma gesteund net al als D66, CU, SGP.

        Het volk zou meer stembewust dienen te zijn. M.a.w. hun verantwoordelijkheid nemen in een democratie.

        Like

         
        • Gerrit

          juni 9, 2016 at 11:22 pm

          Dirk, ik kan je woorden voor een groot deel onderstrepen. Je ziet (en zegt) het goed. Het is een grote kliek en een grote farce. Maar ondanks je goede inzicht onderschat je toch de machthebbers die momenteel alles in handen hebben. Jij gelooft nog ( begrijp ik) dat de PvdD en de SP nog enigszins en andere politiek voorstaan. Vergeet dat maar. De PvdD stelt echt helemaal niets voor en is gewoon en grap van de machthebbers om te zien hoe gek ze de bevolking kunnen krijgen.

          De ‘Partij voor de Mieren” zei een goede vriend van mij toen we dat klupje bespraken. In deze grap zit de hele waarheid verpakt.
          De SP is inderdaad als echte linkse partij begonnen. Maar met de coup van de CIA agent Hans van Heijningen is daar vakkundig een eind aan gemaakt. Jan Marijnissen werd ziek verklaard en het was over met de SP.
          De woorden van SPer Laurens Ivens, nu notabene wethouder in Amsterdam, ”Het is soms beter om geen ruggengraat te hebben” zullen mij altijd bij blijven en spreken boekdelen. De baantjes, daar gaat het om. Met of zonder backmail.

          De enige goede linkse partij van mensen met principes en een goed politiek bewustzijn ontbreekt, want die wordt al 70 jaar verkettert.

          Like

           
  5. Veronica

    juni 9, 2016 at 10:49 am

    Ik ben bezig met het vertalen van het 2e deel van het gezamenlijk Cobra / Corey Goode interview; hieronder alvast een interessant stukje eruit – zeer illustratief voor wat hier gaande is:

    Cobra: Voor de Resistance leden die naar de oppervlakte komen en terug gaan is het een behoorlijk proces. Zij gaan, zoals ik zei, door iets dat eruit ziet als een douche. Dan gaan zij door een douche dat feitelijk een scanningapparaat is, en het scant hun fysieke lichaam, etherische lichaam, plasma lichaam, astrale lichaam, mentale lichaam, alles, en verwijdert elk ding als infectie voordat zij binnen kunnen. En dan, natuurlijk, hebben zij de medische check. Zij hebben andere checks voordat zij weer terug kunnen. En dit is een behoorlijke procedure. En dit is werkelijk waarom zij niet graag naar de oppervlakte komen want zij weten dat wanneer zij terugkomen zij door dit hele proces moeten gaan.

    En de oppervlakte van de planeet is geïnfecteerd en zij weten dat. En zij zijn hier heel voorzichtig over. De technologieën om de oppervlakte te desinfecteren zullen beschikbaar zijn op het moment van de Event, niet eerder. Wanneer de Lichtkrachten meer macht hebben dan de bezettingsmachten, dit is wanneer de technologie doorbraak zal gebeuren, op hetzelfde moment als de Event.

    Ik sprak hier niet eerder over, maar er zijn bepaalde technologieën die de Resistance heeft en die andere Lichtkrachten hebben, die naar de oppervlakte zullen worden gebracht op het moment van de Event, die de oppervlakte zullen desinfecteren van veel zaken. Dit is een deel van de compressie doorbraak.

    Dus de levensstandaarden op de oppervlakte zijn kunstmatig laag, ook hierdoor. Deze infectie kruipt in het bewustzijn van menselijke wezens en dit is waarom zij zo depressief zijn, zo ongeïnspireerd. En ik zou zeggen dat het grootste deel van de menselijke conflicten die plaatsvinden gecreëerd zijn. Zij zijn niet echt. En dit is allemaal georkestreerd door deze technologie.

    Like

     
  6. noel.demeulenaere

    juni 9, 2016 at 3:41 pm

    Hallo Irma  Ja het verbeterd  er allemaal  niet op .waar is de tijd van duurzaamheid van ecologisch leven naar een betere wereld zeggen ze dan maar de realiteit is helemaal  anders .van ecologie is weinig sprake meer tenzij de overheid er de mensen ermee het geld uit hun zakken kunnen halen De zorgsector heeft ook enorm te lijden  onder de nieuwe neoliberale  regeringen.Alles draait  helemaal  uit in de verkeerde  richting En we zullen verlost zijn van de miserie  Door bovenaardse zal ook wel een hoax zijn zeker? ??Zie  de situatie  in Amerika wie gaat  er daar president worden .als het Clinton wordt stevenen we recht op een derde wereldoorlog af .en die Trump moeten we het voordeel van de twijfel geven. Geloven we bepaalde  religies dan zitten we in een eindtijd met het”beest  of 666 op kop”Waar gaat dit eindigen ???Soms zou je denken dat mensen (dierbaren)en ook anderen de gelukkigste zijndat allemaal  niet te moeten meemaken Wat id het beste? ??A religies moet men  ook niet meer  vastklampen want ze verspreiden meer leugens  dan wat anders ook om hun macht veilig te stellenKijk maar naar de islam en het katholicisme .hun roots liggen dicht bij elkaar. Ja Irma waar gaat het heen???Maar voor jouw en je medewerkers toch alvast bedankt om ons bepaalde zalen te verduidelijken GroetjesNoelL

    Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat

    Like

     
    • robvdz

      juni 9, 2016 at 6:01 pm

      Ja, Noel een keiharde onverbiddelijke analyse van de werkelijkheid waarin we nu leven.
      Er lijkt geen ontkomen aan vooral wanneer je beseft dat de neo-liberale ziekte als een kankergezwel ieder natuurlijk-gezond deel van elke structuur kapot maakt voor maar één doel, geld.
      Het lijkt alsof het de oorlog verklaard heeft aan alles wat banden onderhoudt met de originele basis en fundament van de harmonie van leven. Als de mens niet wil zien is de vitaliteit verder op z’n retour en dat is ook de bedoeling want we dienen te verdwijnen.
      Er is natuurlijk ook een uitweg.
      Maar dan dienen we zelf pro-actief te zijn.
      Aardappels of wat dan ook planten i.p.v. nette gazonnetjes en vruchtbomen i.p.v. nutteloze sierboompjes.
      Maar dat is nog de meest milde manier van doen. Het afschaffen van geloofsystemen in autoriteiten is wel het meest lastige vooral als dit sinds de vroege jeugd erin gestampt is.
      Geen voeding meer geven aan het bestuurdersrapaille en eigen verantwoordelijkheid nemen.
      Voor sommigen is het een zichtbare taak, voor anderen ondoenlijk omdat ze al te ver in het hulpeloosheids moeras zijn weggezakt.
      Wie weet en wil weten wat TTIP nu eigenlijk voor ons gaat betekenen?
      We hebben het paard van Troje natuurlijk wel zelf binnen gehaald en zijn het nog gaan voeren ook.
      Vandaar dat we nu met de gebakken peren zitten.
      In de brand met dat kreng!

      Like

       
    • robvdz

      juni 10, 2016 at 12:05 pm

      Ik vraag mij al een hele tijd oprecht af waarom vernederlanders zich zo makkelijk in de zak laten schijten! Hoe komt het dat een een allert volk nu het speeltuintje van de ‘verborgen hand ‘geworden is?
      Iedereen die ik tegen kom tijdens demo’s praat met een zekere nostalgie over de tijd dat we met 600K mensen de straat opgingen tegen de bom en de oorlog in Irak.
      Nu zijn de demo’s eerder snoezig te noemen. Niet dat ik een voorstander ben van ingeslagen winkelruiten en brandende auto’s maar men heeft ons waar we naar hin idee moete zijn. En dat is lamgeslagen en lethargisch bezig met triviale troep.
      Er is steeds een klein groepje welke blijkt het hele plaatje te overzien terwijl veel mensen alleen reageren op kleine ‘brandjes’.
      Soms bekruipt mij stellig de indruk dat er een speciale techniek wordt toegepast wat afgestemd is op het gemeenschappelijke frequentiebereik van de doorsnee vernederlander.
      Via (tavistock institute) een extra meegezonden signaal samen met de GSM/Wifi signalen die ons omringen. Kijk naar bijv. de film van John Carpenter; ”They Live” om te zien dat zonder die bril men de sublimaire signalen neit kan zien.
      Mensen die het klaargespeeld hebben om zich te onttrekken aan die techniek door een ander trillingsgebied te ambiëren, zijn daar niet ontvankelijk voor.

      Hoeveel mensen draaien niet hun hoofd weg en staren naar een punt in de verte als je ze probeert uit te leggen wat bijv. TTIP inhoudt?
      Terwijl dat echt de grootste doodsteek is voor iedere vorm van democratie en zelfrespect!!

      Like

       
      • Annelies Jelgerhuis

        juni 11, 2016 at 5:05 pm

        Ik begrijp er ook helemaal niets van en het wordt alleen maar erger! Ik kan het zo langzamerhand niet meer aan en vraag me af of het Event er werkelijk komt. Want als dat niet gaat gebeuren is deze tijd niet meer waard om geleefd te worden. Vandaag te verdrietig over alle vreselijke dingen die staan te gebeuren!

        Like

         
        • bernadette

          juni 12, 2016 at 10:58 am

          Annelies Jelgerhuis,

          Probeer je niet verdrietig te voelen , Annelies .
          Zet b.v een favoriete CDje op met fijne opzwepende muziek ,wat je op lift in een hogere vibratie ,
          van Happy zijn . Blijf een tijdje achter de computer vandaan ,als je jezelf down blijft voelen,
          Zoek verbinding met vrolijke mensen , tenminste eentje waarbij je jezelf weer gelukkig bij kan voelen . Bijvoorbeeld ook met wat kinderen te spelen, die zo onbevangen plezier in hun leventje creëren . Ga lekker wat fietsen met wat gezelschap, of ga de natuur in om weer contact te voelen met de mooie natuur. We weten allemaal wat er gaande is . Maar toch moeten wij ieder van ons terug naar ons innerlijke ZELF . Probeer dat mentaal mooi in balans te houden.
          Besef dat we allemaal met elkaar verbonden zijn . Creëer voor jezelf innerlijk ,een wereld die er voor jou prachtig uitziet , zo verbonden te zijn in Liefde met al wat om je heen verkeert.

          Wellicht heb je wat aan Marco van Delft , die jou weer op de track zet , waar jij nu naar verlangt.
          Hij geeft je tools aan die je weer op liften , Annelies

          https://www.facebook.com/Het.Nu.Centrum/

          Like

           
          • bernadette

            juni 12, 2016 at 11:31 am

            Annelies , heb wat meer vertrouwen .

            Like

             
            • bernadette

              juni 12, 2016 at 1:40 pm

              Like

               
              • Annelies Jelgerhuis

                juni 12, 2016 at 1:53 pm

                Dank je wel Bernadette! Normaal heb ik er niet zo’n last van. Het overviel me de afgelopen dagen ineens door wat ik aan vreselijke dingen las.

                Like

                 
                • bernadette

                  juni 12, 2016 at 3:51 pm

                  Ja..Annelies zo zie je maar , waar we allemaal gevoelig voor zijn.
                  Woorden kunnen gemeen zijn , zowel als men elkaar bekogelt met pijnlijke beledigingen.
                  Woorden die we bij het lezen.. in ons gevoel mee nemen.
                  Vreselijke dingen lezen , zoals je zelf al aangeeft , die blijven plakken op je ziel, zodat je emotioneel in een verdrietige fase terecht komt.
                  Ja..Annelies sta jezelf toe weer Happy te zijn , dat is dat kleine baby being met z’n eerste lachje naar zijn wereldje toe . , So, Smile to the wereld . .the Sunshine star you are from father Sun.
                  Keep it UP..

                  Like

                   
              • bernadette

                juni 12, 2016 at 3:14 pm

                Annelies Jelgerhuis , en anderen die momenteel met depressieve gedachten in het Brein te kampen hebben , door welke omstandigheden dan ook.
                Probeer het positief te houden. ( Dat is onze natuurlijke werkelijke staat van ZIJN)
                Momenteel door o.a ook wheather modification , hebben we te maken met wolkenbreuken , plaatselijke hevige regen buien . Zo ook in delen van Duitsland waar vele huizen onder water zijn komen staan doordat het riolering systeem het volume water niet direct kan afvoeren.
                Dat DAT niet bevorderlijk is voor de gemoedsrust , en het humeur van mensen daar gevoelig op kan reageren DAT weten ,,ZIJ,, ook
                Probeer het gezellig te houden met elkaar , door o.a spelletjes te doen met kinderen o.i d
                Kijk geen negatief nieuws op TV.. e.d
                ,, Ze,, trachten ons opzettelijk psychisch in het negatieve spiraal te houden op velerlei manieren.
                Daarom deze boodschap;

                Als je zou weten dat je jezelf altijd goed zou moeten voelen, dan zou je niemand vragen anders te zijn, zodat jij jezelf goed kunt voelen.
                Dan zou je jezelf bevrijden van al het omslachtige, het onmogelijke van de drang controle te willen hebben over de wereld, je partner, je kind.
                Jij bent de enige die jouw realiteit creëert.
                Niemand anders kan voor jou denken, niemand anders kan dat, alleen jij, ieder stukje van jou.
                Er is slechts een stroom van welzijn dat vloeit.
                Het is een stroom van pure positieve energie.
                En het universum heeft voor zover wij weten een overvloed van alleen dat!
                Dit is een wereld gebaseerd op welzijn, een welzijn wat volledig in balans is.
                En wanneer je die stroom volledig laat vloeien, dan voel je je heel erg goed!
                Als je de stroom maar een beetje tegen houdt, dan voel je je niet zo goed.
                Er is slechts een stroom van goedheid of welzijn die je toestaat of niet.
                En jouw prachtige emoties vertellen je wat die mix is, hoe je het doet in het toelaten van, of het verzetten tegen deze verbinding.
                Elk moment is het begin van mijn nieuwe leven…

                Like

                 
  7. Joyce

    juni 9, 2016 at 3:46 pm

    En wat denk je dat dit allemaal doet met de mens die deze ‘kip’ eet?
    Lees er niet té snel over heen en onderschat de impact op ons mensen ook niet ?!

    Uit bovenstaand stukje van de “Partij voor de Dieren”:

    – kippen hebben steeds minder ruimte gekregen,
    – zien het daglicht niet meer.
    – groeien als gevolg van fokprogramma’s, voer en medicijnen, onnatuurlijk snel,
    – slachtkuikens kunnen na enkele weken hun eigen lichaamsgewicht niet meer dragen,
    – krappe huisvesting maakt ingrepen zoals snavelkappen noodzakelijk,
    – dieren worden over enorme afstanden getransporteerd om geslacht of vetgemest te worden,
    – vertonen STRESS,
    – vertonen kannibalisme …

    Allemaal energieën die jij tot je neemt … eet ‘smakelijk’?

    Like

     
    • bernadette

      juni 9, 2016 at 7:20 pm

      Irma ,,

      En ook robvdz , en mede andere lezers hier.
      Wat vinden jullie nou van deze uitgebreide uitleg hier van Evert Jan Beverwijk ??

      Like

       
      • robvdz

        juni 9, 2016 at 10:31 pm

        Bernadette,
        Toevallig ben ik vandaag begonnen met een film over het ontstaan van de Bilderbergers waarvan ik geloof dat zij aan de wieg hebben gestaan en nog steeds staan van de knechten in Brussel en Strassbourg.
        Het was de tragische geenceneerde mislukking van de ‘Slag om Arnhem’, wat niet meer was dan een smerig bloedoffer om daarop in het Bilderberghotel, 731 mtr. daar vandaan in 1954 de eerste ontmoeting te regelen met geld van de OSS, later CIA. Ik ben tevens bezig een boek (Destined to Fail) samen te stellen hierover en wil daarmee duidelijk zien te maken dat bloedoffers altijd hand in hand zijn gegaan met de Babylonische traditie. Het beste bewijs daarvoor is naar mijn idee de obelisk (officieel Airborne monument) met daar bovenop de gebeeldhouwde figuur, Semiramis.
        De stichtster van de stad/staat Babylon. Die massaslachting is bedoeld ter ere van de babylonische constructie en vandaar uit is niet ver daarvan de eerste Bilderberg ontmoeting een historisch feit. Ik ben van mening dat de Europese Unie daarvan direct een product is.
        Ook de symboliek die is gebruikt ter promotie is een helder signaal naar babylon.
        Zelfs de architectuur van het hoofdgebouw is ontleend aan het schilderij van Pieter Brueghel, de toren van Babylon. Zelfs de staketsels in de definitieve bouw is een verwijzing naar het in het doek in aanbouw zijnde torentje van Babel.
        Kortom, ik zie het als een satanische constructie in woord en daad en uitvoering.
        Om daarvan verlost te raken is actie nodig door geen actie te ontplooien en er energie in te steken.
        Engeland is zich nu aan het voorbereiden om zich definitief te ontdoen van dit monster met de Brexit. In navolging op wat Engeland hopelijk zal klaarspelen, is Nederland aan de beurt met Nexit.
        Wij van Vrede en Recht houden van directe democratie en organiseren daarom twee referenda.
        De een om uit de gruwelijke klauwen te raken van de EU en de andere is de legalisatie van een door den schepper gegeven plant die zoveel voor de mens kan betekenen, Cannabis.
        Niet zozeer om de stoners te behagen maar zeer zeker vanwege de medicinale kwaliteiten van deze unieke plant.
        Tussen de Allerhoogste, wie dat ook zijn mag in Liefde en ons, staat NIEMAND!

        Like

         
        • Gerrit

          juni 9, 2016 at 11:50 pm

          Rob, trap niet in die val. In Engeland zijn het juist de meest reactionaire figuren, ronduit fascisten, als Boris Johnson, die uit de EU willen. Waarom?? Het is nu nog onduidelijk. Maar alles in Europa wat echt links is, in de UK onder leiding van Jeremy Corbyn en de vakbonden,, zegt dat Engeland IN de EU moet blijven. Waarom???? Ook dat is nog onduidelijk. Wel is het duidelijk dat er veel achter de schermen speelt. Zelfs Cameron, die uiteraard niet links te noemen is, maar die wel het referendum georganiseerd heeft om UIT de EU te gaan, zegt nu dat Engeland er in moet blijven. Een volledige draai dus.
          Wat er zich ook achter de schermen afspeelt, het zou voor de ‘gewone man’ een zeer slechte zaak zijn als uiterst rechts wint. Dus dat Engeland uit de EU gaat.
          Mijn veronderstellng is dat Engeland dan (nog meer dan nu) een filiaal van de VS wordt. En houd je hart dan maar vast.!

          Like

           
          • charlotte

            juni 12, 2016 at 11:29 pm

            Gerrit,
            Mijn veronderstellng is dat Engeland dan (nog meer dan nu) een filiaal van de VS wordt.

            Dit ligt totaal anders…

            De Verenigde Staten is GÉÉN LAND maar een private corporatie, die wordt geregeerd vanuit het buitenland (City of London, oftewel London inner temple, ofwel the Crown)….. 3 benamingen die hetzelfde representeren.

            The City / The Crown Corporation is NIET onderworpen aan de Britse wet; het heeft zijn eigen rechtbanken, zijn eigen wetten, een eigen vlag en een eigen politiemacht. Dit geldt eveneens voor Vaticaanstad en voor Washington DC.

            The United States INCORPORATED wordt gerund als een bedrijf, waarbij de president wordt benoemd tot CEO van het bedrijf.
            De oorspronkelijke naam was de Virginia Company, eigendom van de Britse Kroon en het Vaticaan, die tot op heden nog steeds hun jaarlijkse deel van de winst ontvangen. De presidenten van de VS worden benoemd tot CEO’s en hun trouw is aan de “raad van bestuur” en niet aan de Amerikaanse burgers.
            Door het passeren van The Act of 1871 kwam er een geheel nieuwe grondwet voor het District of Columbia (de zelfstandige staat Washington DC), waarmee het Congres de weg vrijmaakte voor een zelfstandige, private corporatie als regering. Deze regering opereert onder Admiralty Law (de wet van de zee = militair recht/koopvaardij recht) en is niet gebaseerd op burgerlijke recht.
            Wanneer de president de ambtseed aflegt, zweert hij trouw aan de grondwet van het District of Columbia, oftewel The United States, INCORPORATED. Zijn loyaliteit ligt bij het District of Columbia (Washington DC), een private corporatie, die financieel wordt gecontroleerd door de City of London en de Federal Reserve bankiers, en uiteindelijk door het Vaticaan.

            http://presscore.ca/two-constitutions-in-the-united-states-1st-was-illegally-suspended-in-favor-of-a-vatican-crown-corporation-in-1871.html

            Like

             
        • bernadette

          juni 10, 2016 at 12:07 pm

          robvdz…

          Toevallig ben ik vandaag begonnen met een film over het ontstaan van de Bilderbergers waarvan ik geloof dat zij aan de wieg hebben gestaan en nog steeds staan van de knechten in Brussel en Strassbourg.
          Het was de tragische geenceneerde mislukking van de ‘Slag om Arnhem’, wat niet meer was dan een smerig bloedoffer om daarop in het Bilderberghotel, 731 mtr. daar vandaan in 1954 de eerste ontmoeting te regelen met geld van de OSS, later CIA. Ik ben tevens bezig een boek (Destined to Fail) samen te stellen hierover en wil daarmee duidelijk zien te maken dat bloedoffers altijd hand in hand zijn gegaan met de Babylonische traditie. Het beste bewijs daarvoor is naar mijn idee de obelisk (officieel Airborne monument) met daar bovenop de gebeeldhouwde figuur, Semiramis.

          Wat mooi van je Rob ..zeer interessant .
          En ja de ,,Slag om Arnhem,, (een Brug te ver dus) wat je hierboven beschrijft ,
          ik zelf had daar ook nooit een link op kunnen leggen dat DAT óók wel eens een voorop gepland smerig bloedoffer ritueel zou zijn.
          Dus goed van jou , om DAT ook eens in de schijnwerpers te zetten.
          Je gehele uitgelegde bericht hierboven is zeer duidelijk én waardevol.
          Blijf dus wie je bent.. met je goede innerlijke intenties.
          Als ik mij niet vergis heb jij ook aan die 30 steden tocht begin dit jaar mee gedaan met Rob Vellekoop ?

          Like

           
          • robvdz

            juni 10, 2016 at 12:31 pm

            Het waren er 36, begonnen op 24 feb. t/m 5 apr. En een kou geleden in al die straten en kale pleinen… Maar we zijn er trots op.
            Dat was het debuut van Vrede en Recht. Ik had mijzelf stellig beloofd nooit meer op ’n partij te stemmen want ik wil niemand meer mandaat geven door mijn verantwoordelijkheid weg te geven.
            Vaak zegt men,” je moet niet mopperen als je niet bent gaan stemmen”. Maar het is precies het tegenover gestelde. Als je je stem niet hebt weggegeven, heb je ook niet blindelings je verantwoordelijkheid weggegeven dus heb je nog steeds alle recht om te reageren!
            Aangezien ik mijzelf gelieerd heb aan de schoonmakers, heb ik nu eindelijk een doel waar ik in geloof en voor mij is dat het enige alternatief.
            Het is dan ook niet het zoveelste partijtje die volgens de protocollen ‘meedoet’, maar een groep rebellerende schoonmakers.
            De politiek in dit land is zo intens vervuild met huichelarij dat schoonmaken de enige optie is.

            Market Garden.
            Ik heb zoveel goed gecamoufleerde lulkoek ontdekt die als waarheid de geschiedenis boeken is ingegaan… Een market garden is bijv. een Engels begrip voor een eigen tuin waar je dingen uit verkoopt als je bijv. sla of wortelen teveel hebt en dat wil verhandelen of ruilen met iemand die zojuist veel honing heeft weten te slingen.
            Heeft dus alles te maken met handel en oogsten.
            Dat is precies de blauwdruk van de EEG en later de EU waar men destijds een oorlogs-offer voor heeft georganiseerd. Zo banaal is de realiteit! En daar moesten natuurlijk de ritueel uitgedoste SSér bij aan de pas komen om, ‘zij die uit de hemel kwamen’, af te slachten. De Engel(s)en.
            Bovendien kijkt het beeld, als je een koers uitzet over land, naar het zuid-oosten.
            Richting Irak, richting het oude Babylon.
            En er is nog meer.

            Like

             
        • Cale

          juni 11, 2016 at 12:58 pm

          Misschien wat aanvullende informatie en boek titels:http://langleveeuropa.nl/2015/01/de-oorzaak-is-in-de-oorsprong-van-de-europese-unie/

          In 1941 maakten de Nazis al plannen voor een verenigd Europa in het geval dat ze de oorlog zouden verliezen…Uit deze, tot in detail uitgevoerde plannen, is de EU ontstaan.

          Like

           
    • bernadette

      juni 12, 2016 at 10:38 pm

      Mét Liefdes energie ;

      Like

       
    • bernadette

      juni 12, 2016 at 10:44 pm

      Met Liefdes energie ;

      Like

       
      • bernadette

        juni 12, 2016 at 11:21 pm

        The joy of life , is the connection between human and animal .

        Like

         
  8. albertien54

    juni 9, 2016 at 6:53 pm

    Bilderberg, waarom die geheimzinnigheid? ex-bankier verteld
    Jun 9, 2016 218 0

    bilderberg
    In het boek ‘Geld komt uit het Niets’ is een interview opgenomen dat op 30 mei 2011 heeft plaatsgevonden tussen een ex-bankier -Zwitser- en Peter Odintsov, journalist en redacteur van het inmiddels op het internet onvindbare Noviden. De ex bankier maakt duidelijk hoe groot de invloed van achter de schermen door de ‘inner circle’ op wereldpolitiek, – economie en – financiën is. Het wissen van direct verifieerbare informatie over dit interview, wekt de indruk dat het een gefingeerd gesprek is geweest. De lezer mag voor zichzelf uitmaken of dat het geval is.

    Op maandag 30 mei 2011 interviewde de Russische journalist Peter Odintsov een Zwitserse bankier in Moskou. De bankier verklaarde in het interview dat hij betrokken is geweest bij een directe betaling in contanten aan een professionele huurmoordenaar, die was ingehuurd om de president van een derde wereldland te vermoorden. De Zwitserse bank in kwestie ontving een gecodeerde en handgeschreven betalingsinstructie van de inlichtingendienst van een buitenlandse mogendheid. De procedure was en is nog steeds standaard praktijk bij de geheime missies, die in opdracht van de Bilderberg groep worden uitgevoerd. Zwitserse banken krijgen regelmatig dergelijke betalingsopdrachten die verband houden met executie opdrachten.
    Vergelijkbare Zwitserse bankbetalingsopdrachten werden gebruikt om ondermijnende activiteiten – uitgevoerd in opdracht van de Bilderberg groep – te financieren, zoals het aanjagen van kunstmatige revoluties, stakingen, het aanzetten tot politieke onrust en politie acties.

    Er passeren enorme bedragen voor transacties met een illegaal, ongecontroleerd en voor de belastingdiensten onzichtbaar karakter door het Zwitserse banksysteem. De transacties worden buiten de boeken om uitgevoerd door Engelssprekend en niet op de loonlijst voorkomend ‘veiligheidspersoneel’. Deze mensen voeren de dagelijkse zaken van het geheime Bilderberg netwerk uit. De Zwitserse overheid weet van deze transacties uitgevoerd door de grote banken, maar staat er machteloos tegenover.

    In zijn interview met Peter Odintsov haalde de Zwitserse bankier de namen aan van Josef Ackermann (Duitsland) en Christine Lagarde (Frankrijk) als hoofdrolspelers binnen de Bilderberg connectie. Hij heeft het ook over het satanisme en de pedofilie die op een verborgen wijze stevig zijn verankerd binnen de Bilderberg groep.

    Vraag: Kunt u ons meer vertellen over uw betrokkenheid bij het Zwitserse bankbedrijf?

    Antwoord: Ik ben een groot aantal jaren bij Zwitserse banken werkzaam geweest en stond op de nominatie om opgenomen te worden in de Raad van Bestuur van een van de grootste Zwitserse banken. Door mijn werk was ik betrokken bij de uitbetaling in contant geld aan een persoon, die een president van een buitenlandse mogendheid had vermoord. Ik was deelnemer aan de vergadering waarin tot uitbetaling aan de moordenaar werd besloten. Het bezorgde me hevige hoofdpijn en knaagde aan mijn geweten. Het was niet het enige geval waarin sprake was van groot kwaad, maar het was wel het ergste wat ik heb meegemaakt.

    Het betrof een handgeschreven betalingsopdracht, die moest worden uitgevoerd in opdracht van een buitenlandse inlichtingendienst. De betaling was bestemd voor de moordenaar van een leider van een vreemde mogendheid, dit wist iedereen die deelnam aan de bewuste vergadering. En deze zaak stond niet op zichzelf. Wij ontvingen vaker dergelijke handgeschreven opdrachten van buitenlandse inlichtingendiensten om van geheime rekeningen personen uit te betalen, die ‘revoluties’ in beweging hadden gezet of mensen hadden omgebracht. Ik kan uit eigen ervaring bevestigen, dat het klopt wat John Perkins beschrijft in zijn boek ‘Bekentenissen van een Economische Huurmoordenaar’. Het systeem waar hij het over heeft, bestaat echt en Zwitserse banken zijn hierbij betrokken.

    Vraag: Perkins’ boek is vertaald in veel talen, waaronder Russisch. Kunt u ons zeggen welke bank het betreft en wie de verantwoordelijke(n) zijn?

    Antwoord: Het gaat om één van de toentertijd top drie Zwitserse banken en het ging om de executie van de president van een derde wereld land. Maar ik wil hierover niet teveel op details ingaan, want ik kan zeer eenvoudig door hen getraceerd worden als ik te specifiek word. Mijn leven zou daardoor in gevaar komen.

    Vraag: Kunt u wel de naam van een persoon noemen die voor deze bank werkzaam was?

    Antwoord: Nee, maar ik kan u verzekeren dat het werkelijk gebeurd is. Er waren meerdere mensen in de vergaderkamer. De voor de uitbetaling verantwoordelijke medewerker vroeg ons of het akkoord was om zo’n enorm bedrag aan de betreffende persoon uit te betalen, waarop een van de directeuren het akkoord bevestigde.

    Vraag: Kwamen dit soort zaken vaker voor? Ging het via geheime rekeningen?

    Antwoord: Ja, dit was een speciale rekening, die werd beheerd door een bijzondere afdeling. Alle gecodeerde brieven vanuit het buitenland kwamen daar terecht. De belangrijkste brieven waren met de hand geschreven. We moesten deze eerst decoderen en het ging zonder uitzondering om betalingsopdrachten voor het ombrengen van mensen, financieren van ‘revoluties’, stakingen en meer activiteiten van diverse aard. Ik weet zeker, dat mensen die bij de Bilderberg groep behoorden, betrokken waren bij deze opdrachten. Ik bedoel, dat zij daadwerkelijk opdracht gaven om personen te executeren.

    Vraag: Kunt u ons zeggen om welk jaar of decennium het ging?

    Antwoord: Ik kan niet zeggen in welk jaar, maar het speelde in de tweede helft van de vorige eeuw.

    Vraag: Had u gewetensproblemen over het werk dat u deed?

    Antwoord: Ja, ik had er grote problemen mee. Ik kon er tijden niet van slapen en het leidde tot mijn vertrek bij de bank. Nogmaals, als ik u te veel details geef, dan word ik opgespoord.

    Meerdere geheime diensten, meest van Engelssprekende landen hebben opdracht gegeven om onwettelijke activiteiten te financieren, zelfs voor het vermoorden van mensen die bij Zwitserse banken werkzaam waren.

    We moesten op instructie van buitenlandse mogendheden betalingen verrichten voor de moord op mensen, die bijvoorbeeld niet deden wat de Bilderberg groep, het IMF of de Wereldbank van hen eiste.

    Vraag: Dit is wel heel schokkend, wat u nu zegt. Waarom voelt u zich gedrongen om hierover nu mededelingen te doen?

    Antwoord: Omdat de Bilderberg groep op dit moment bijeen is in Zwitserland. Verder omdat de toestand in de wereld er met de dag slechter op wordt. En omdat de grootste Zwitserse banken betrokken zijn bij onethische activiteiten. De meeste van deze activiteiten blijven buiten de boeken. Het gaat om een veelvoud van wat zichtbaar wordt gemaakt. Er vindt geen controle op deze transacties plaats en van belastingheffing is geen sprake. Het gaat om enorme bedragen met heel veel nullen.

    Vraag: Het gaat dus om miljarden?

    Antwoord: Nee, om veel meer! Het gaat om biljoenen, niet gecontroleerd, illegaal en onzichtbaar voor welke belastingdienst dan ook. In feite is dit een grootschalige diefstal van de mensheid. Ik bedoel, gewone mensen betalen belastingen en houden zich aan de wet. Wat hier gebeurt druist compleet in tegen onze Zwitserse waarden, zoals objectiviteit, eerlijkheid en betrouwbaarheid. De discussies die zich afspeelden tijdens de vergaderingen waaraan ik deelnam gingen compleet in tegen onze democratische principes. Voor de duidelijkheid de meeste topmensen van Zwitserse banken zijn Anglo-Saksisch; Amerikaans of Brits. Zij hebben geen respect voor onze neutraliteit en onze waarden. Zij zijn tegen onze opvattingen over democratie. Ze gebruiken ons Zwitserse banksysteem slechts voor hun illegale doeleinden.

    De enorme hoeveelheden geld die door deze lieden wordt getransfereerd, werd uit het niets gecreëerd. Ze gebruiken het om over de hele wereld de mens en menselijkheid te vernietigen, louter vanwege ongelimiteerde hebzucht. Ze zijn uit op macht en verwoesten het financiële systeem en de economie van hele landen, zoals Griekenland, Spanje, Portugal en Ierland. Zwitserland komt als laatste aan de beurt. De Chinezen worden door hen als werkslaven gebruikt.

    Een persoon zoals Josef Ackermann, een Zwitsers staatsburger en topman bij de Duitse bank, gebruikt zijn macht louter om zijn hebzucht te bevredigen, zonder het geringste respect voor zijn medemens. Er lopen verscheidene rechtszaken tegen hem in Duitsland en ook in de Verenigde Staten. Ackermann is een Bilderberger. Hij heeft minachting voor welke nationale overheid dan ook, inclusief die van zijn geboorteland.

    Vraag: Zegt u hiermee, dat de personen die u aanduidt aanwezig zijn op de Bilderberg conferentie in juni in St. Moritz, Zwitserland?

    Antwoord: Ja

    Vraag: Dus de personen over wie u spreekt hebben op dit moment een machtspositie?

    Antwoord: Ja. Ze hebben een gigantische hoeveelheid geld tot hun beschikking en wenden het volgens plan aan om de economie van landen te vernietigen om deze elders op te bouwen. Bijvoorbeeld de afbraak van de industrie in Europa en Noord Amerika en de opbouw hiervan in China. Tegelijkertijd worden Europa en de V.S. opengesteld voor de import van Chinese producten. De beroepsbevolking in Europa en Noord Amerika zal het steeds moeilijker krijgen om nog (passend) werk te vinden. Alleen het slecht betaalde (en niet bij het opleidingsniveau passende) werk blijft over. Hun werkelijke doel is de vernietiging van de economieën van Europa en Noord Amerika. (Griekenland zou dus het voorland zijn van wat ons allemaal te wachten staat)
    Vraag: Denkt u dat het feit dat de vergadering, die nu in St.Moritz wordt gehouden een symbolische waarde heeft? Ik bedoel, in 2009 was de conferentie in Griekenland, in 2010 in Spanje en kijk wat er met die landen is gebeurd. Is dit een slecht teken voor Zwitserland?
    Antwoord: Ja. Zwitserland is een van de belangrijkste landen voor hen, vooral vanwege de enorme concentratie van geld. Men komt daar bijeen, omdat men los van alle andere doelstellingen die worden nagestreefd er vooral op uit is om de waarden te vernietigen waar Zwitserland voor staat. Voor hen is het land een obstakel, omdat het geen deel uitmaakt van de Europese Unie, niet de euro heeft geadopteerd, niet gecontroleerd kan worden vanuit Brussel, enzovoort. Als ik spreek over waarden, dan heb ik het niet over de grote Zwitserse banken, omdat die niet meer Zwitsers kunnen worden genoemd, want ze worden vrijwel geheel geleid door Britten en Amerikanen. Ik heb het over de echte Zwitserse geest, die gekoesterd en gedeeld wordt door de gewone Zwitserse mensen.

    De plaats waarop de vergadering plaatsvindt heeft absoluut een diepere betekenis, zoals u opperde. Hun uiteindelijke doel is een elite te vormen in een wereld waarin zij de absolute macht hebben en de mensheid door armoede tot totale slavernij te brengen.

    Vraag: Denkt u echt dat het doel van de Bilderberg groep het scheppen is van een wereldheerschappij, waarin multinationals de controle over de mensheid gaan uitvoeren en waarin geen sprake meer is van soevereine (democratische) landen?

    Antwoord: Ja en Zwitserland is het enige land waarin nu nog sprake is van een werkelijke directe democratie. Daarom wordt de integriteit van de Zwitsers als een sta-in-de-weg beschouwd, die moet worden opgeruimd. Ze gebruiken daarbij chantage tactieken als ‘too big to fail’ en bailouts bij bijvoorbeeld de UBS Bank en brengen hiermee het land diep in de schulden. Hetzelfde hebben de Bilderbergers overigens ook gedaan met veel andere landen. Maar omdat Zwitserland een sterke financiële sector heeft, evenals IJsland dat had, is dit land extra kwetsbaar voor hun financiële manipulaties. IJsland ging, zoals u weet failliet en de financiële sector stortte compleet in.

    Vraag: Gaat dit ook met de EU gebeuren?

    Antwoord: Vanzelfsprekend! De EU zit al in de ijzeren greep van de Bilderberg groep.

    Vraag: Wat zou er volgens u kunnen worden gedaan om hen tegen te houden?

    Antwoord: Dit is precies de reden waarom ik dit interview met u ben aangegaan. Het gaat om de waarheid. Dat is de enige manier! Stel het aan de kaak, confronteer ze! Ze houden er niet van om in de schijnwerper te worden gezet. Er moet tot in de details duidelijkheid komen over de gang van zaken in de bankensector en alle andere sectoren in de samenleving.

    Vraag: U zegt dat het grootste deel van de Zwitserse bankensector niet gecorrumpeerd is en dat er een paar grote banken zijn, die het financiële systeem misbruiken voor hun onwettelijke activiteiten?

    Antwoord: Ja. De grote banken leiden hun kader op volgens ‘Anglo-Saksische’ waarden. Ze worden opgeleid om hebzuchtig en niets ontziend te handelen. Hebzucht vernietigt mensen in Zwitserland en over elders in de wereld. Wij hebben het grootste aantal banken per 1000 inwoners opererend binnen onze grenzen. De kleinere en middelgrote banken leven de regels van fatsoen en ethiek zonder uitzondering na. De multinationale banken vormen het probleem. Ze zijn niet Zwitsers en beschouwen zichzelf ook niet als zodanig.

    Vraag: Denkt u dat het goed zou zijn, dat de Bilderbergers aan de kaak worden gesteld en dat wordt getoond wie ze in werkelijkheid zijn?

    Antwoord: Ik denk dat de zaak Strauss-Kahn ons goede kansen biedt, omdat het onder de aandacht brengt dat mensen in dergelijke posities vaak geestesziek zijn en vol psychische afwijkingen zitten. Daardoor kan men ook onder druk worden gehouden om te doen wat hen opgedragen wordt. Er zijn onder hen lieden, die vrouwen verkrachten, anderen hebben een sadomasochistische voorkeur of zijn satanist of pedofiel. (meer hierover in ‘operatie doofpot’). In sommige bankgebouwen, zoals in de Rothschild Bank in Zurich ziet u bijvoorbeeld duidelijk satanische symbolen.

    Mensen in topposities kunnen worden gechanteerd vanwege hun psychische afwijkingen. Ze volgen de opdrachten die ze krijgen op en als ze dat niet doen dan vallen ze door de mand. Hun reputatie wordt vernietigd, of ze worden vermoord als ze niet doen wat van hun geëist wordt.

    Vraag: Denkt u dat Ackermann een bepalende invloed heeft, omdat hij deel uitmaakt van het sturend comité van de Bilderberg groep?

    Antwoord: Ja, maar er zijn naast hem veel anderen, zoals Lagarde, die waarschijnlijk de volgende IMF baas zal worden. Lagarde is Bilderberger, evenals Sarkozy en Obama. Ze zijn van plan om het internet te controleren, omdat het internet nog steeds een platform is voor vrije meningsuiting. Ze willen het onder controle krijgen en gebruiken daarvoor terrorisme, de bestrijding van pedofilie en andere schokkende zaken als excuus om de vrijheid op internet in te perken.

    Vraag: Dus daar bent u bang voor?

    Antwoord: Ik ben er niet alleen bang voor, ik ben er zeker van dat het gaat gebeuren. Zoals ik zei geven ze opdracht om mensen te executeren, dus ze zijn in staat tot vreselijke dingen. Als ze denken dat ze de controle zouden kunnen kwijtraken, zoals het geval is met de volksopstanden in Griekenland, Spanje en wie weet straks in Italië, dan zouden ze de Gladio netwerken en methodes weer kunnen gaan gebruiken. Ik kende het Gladio Netwerk van nabij. Zoals u weet hebben ze ‘terroristische’ bewegingen gesteund, betaald met Amerikaans geld en bedoeld om het politieke systeem in Italië en andere Europese landen onder controle te krijgen. Voor de moord op Aldo Moro is hetzelfde betalingssysteem gebruikt als waarover ik u verteld heb.

    Vraag: Was Ackermann betrokken bij dit betalingssysteem?

    Antwoord: (Glimlach) …U bent de journalist. Kijk naar zijn carrière, hoe snel hij de weg af heeft gelegd naar de hoogste top…

    Vraag: Wat zou er volgens u gedaan kunnen worden om hen af te stoppen?

    Antwoord: Er zijn veel goede boeken op de markt, die achtergronden verklaren en verbanden leggen, zoals bijvoorbeeld het eerdergenoemde boek van Perkins. Hieruit wordt duidelijk, dat deze lieden echt huurmoordenaars inschakelen. En niet alleen dat, zij hebben een wereldwijd controlesysteem tot hun beschikking. Het is moeilijk om dergelijke figuren te ontmaskeren, omdat ze er alles, letterlijk alles, voor over hebben om hun macht te behouden en het geld om hun praktijken te camoufleren.

    Vraag: Hoe kunnen we ze dan tegenhouden?

    Antwoord: Zoals ik al gezegd heb, door de waarheid. We hebben hier te maken met werkelijk niets ontziende misdadigers. Het is erger dan genocide. Deze mensen zijn bereid tot en in staat om miljoenen mensen te vermoorden, uitsluitend om de macht en controle te behouden.

    Vraag: Kunt u uitleggen waarom de massamedia in het westen volledig zwijgen over de Bilderberg groep?

    Antwoord: Omdat er een afspraak is gemaakt tussen hen en de mediabazen. Er wordt niet over gesproken. De media worden gekocht. Een aantal van hen (de mediabazen) worden uitgenodigd voor de conferenties onder voorwaarde dat er niet mag worden gesproken of geschreven over wat men ziet en hoort.

    Vraag: Is het waar dat er een binnenste kring is in de Bilderberg organisatie, die kennis heeft van de werkelijke agenda en dat het grootste aantal gewoon doet wat er van hen wordt gevraagd?

    Antwoord: Ja, er is een binnenste kring, gevormd uit gewetenloze mensen, in de regel satanisten en in de buitencirkel de naïeve, soms idealistische en minder goed geïnformeerde mensen. Er zijn in de buitencirkel mensen, die in de waan verkeren goed te doen.

    Vraag: Volgens gepubliceerde documenten en mondelinge verklaringen, besloten de Bilderbergers destijds in 1955 om de Europese Unie en de euro in het leven te roepen. Met andere woorden, er worden door Bilderbergers verstrekkende besluiten genomen en hun invloed is groot.

    Antwoord: Ja en u weet dat de Bilderberg groep werd opgericht door de Nederlandse prins Bernhard en de directeur van Occidental Petroleum (Rothschild). Laatstgenoemde onderhield nauwe contacten met de communisten in de Sovjet-Unie. De Bilderbergers waren vanaf het begin actief aan beide kanten van het ijzeren gordijn, maar in werkelijkheid zijn het fascisten, die alles en iedereen onder controle wilden houden en mensen uit de weg ruimden die als obstakel worden gezien.

    Vraag: Is het betalingssysteem dat zoals u heeft uitgelegd en dat buiten de normale activiteiten om wordt uitgevoerd, compleet afgescheiden en geheim?

    Antwoord: Bij de banken waarin dergelijke transacties worden uitgevoerd, weten de gewone medewerkers niet wat er gaande is. Het is als een geheime dienst binnen de bank. Zoals gezegd, worden de transacties buiten de boeken gehouden, zonder enige controle van buitenaf. Sommige van deze activiteiten worden binnen het bankgebouw uitgevoerd, andere er buiten. Zij hebben hun eigen afdeling, alleen toegankelijk voor geautoriseerde medewerkers.

    Vraag: Hoe slagen zij erin om deze transacties buiten het internationale SWIFT betalingssysteem te houden?

    Antwoord: In het begin stonden de transacties soms op de gewone transactielijsten (Clearstream listings). Door er valse namen tussen te zetten, wekten zij bij degenen die de lijsten controleerden de indruk dat de lijsten onjuist waren. Daardoor werden de vergissingen gecamoufleerd. Je ziet dat ook zij wel eens fouten maken. Uit die eerste lijsten kan veel informatie worden gehaald. Mensen, die hun bevindingen over het onderzoek van die lijsten rapporteerden, kregen een rechtszaak aan hun broek of werden gedwongen ontslag te nemen.

    Desondanks blijft de enige en beste aanpak om de waarheid te vertellen en hun duistere praktijken aan het licht brengen. Als wij ze niet afstoppen, dan zijn we binnenkort hun slaven.

    Like

     
  9. jolo

    juni 10, 2016 at 12:03 pm

    Met de globalisering, europaisering(ukraine) wordt dit alsmaar erger?
    En er wordt geen rekening met de waarden van onze soevereiniteit gehouden?
    Gauw inkrimpen, volg Britten, of vorm een noordelijk deel, want Europa groeit uit nzijn jasje en kan het daardoor niet meer overzien?

    Like

     
    • robvdz

      juni 10, 2016 at 12:11 pm

      Mijn idee! Men herkent de boom aan zijn vruchten…
      Zie de nazi erfenis binnen de EU en de vunzige plannen die ons alles behalve vrij en veilig maken en kies dan potverdome! Al was het maar voor de kinderen die later in een wereld moeten opgroeien zonder trots te kunnen zijn op hun voorgangers.

      Like

       
      • bernadette

        juni 10, 2016 at 2:01 pm

        robvdz ,

        Ik heb al je berichten in deze topic van je… met aandacht gelezen.

        En ten eerste vind ik het héél moedig van je dat je met vlijt en ijver die 36 steden tochten hebt doorlopen van 24 februari tot 5 april , én dat waren zeker koude maanden te noemen.
        Je missie om aanlopende mensen in straten en op pleintjes , eens wakker te kunnen schudden
        en hen proberen eens als realist de wereld in te laten kijken wat er zoal gaande is , zo ook
        het referendum omtrent Oekraïne e.d dat heb je toch maar gedaan , en daar mag je zeker trots op zijn . En zeker begrijp ik je innerlijke verontwaardiging , dat je met een gevoel rond loopt ,
        moedeloos te worden ,als je mensen vraagt wat TTIP inhoudt , en zij daar wat nonchalant op kunnen reageren

        De film ,, They Live ,,
        Tja, men moet die gezien hebben om werkelijk te gaan beseffen ,,in wat voor een stramien,,
        de mensen hun leven door moeten brengen . Het is werkelijk stunning .

        Rob …voel je vrij om je in deze topic te uiten , over je innerlijke ingevingen ,
        zodat de meelezende site bezoekers er ook enige helderheid in kunnen verkrijgen.

        Van Yvonne , die hier ook heel vaak linkjes plaatst, heb ik deze nog even overgenomen ;
        want hier kunnen wij allemaal beslist niet in mee .. Werkelijk ziek dit .

        Van Yvonne ;

        Europese leiders aanwezig
        Er zijn in deze duurste en grootste tunnel van Zwitserland al 9 doden gevallen

        Als je goed oplet zie je dus dat de tunnel instort (op een film die ze erachter draaien)

        Alles staat in het teken van Baphomet
        en de dans heet de zombie dans

        Laten ze deze tunnel straks instorten?

        Like

         
        • bernadette

          juni 10, 2016 at 2:13 pm

          Deze had Yvonne geplaatst met enig commentaar van verslaggevers erbij ;

          Like

           
        • robvdz

          juni 10, 2016 at 11:47 pm

          Film zit tjokkievol met zeer dubieuze zooi. Van gevallen engelen, demonen, inderdaad baphomets, les trois seurs suisse. enz enz. Ik vraag mij af welk doel dit choreografische giga werkje dient.
          ‘T is mijn ding niet.
          Een tunnel naar de hel of een tunnel van de hel.

          Like

           
  10. Lidy

    juni 10, 2016 at 6:16 pm

    Like

     
    • bernadette

      juni 11, 2016 at 6:49 pm

      Lidy ,

      Het Beste toespraak filmpje zal zeker menigeen wat helderder laten inzien.
      Hoe ons beeld naar Dieren toe zeker bijgesteld moeten worden naar Respect voor al het leven
      Ten eerste moeten alle oormerken UIT de oren van Varkens , Schapen, Geiten, Runderen.
      Men houdt daar tot op heden geen rekening mee , dat die oormerken de meridianen in de oorschelp ernstig verstoren . Wat invloed heeft op het neurotisch zenuwgestel .
      De dieren worden daar een beetje dom van / in volksmond wat mak.
      Het dier raakt door het oor-druk-merk zijn natuurlijk dierlijk instinct kwijt om zich in vrije natuur te kunnen handhaven zoals het geschapen is om in vrije natuur op het land van aarde te kunnen over-leven in kuddes . Komt de politiek er tussen met regels wetten en verplichten de boeren om hun vee te oormerken om via Barcodes af te kunnen lezen wat het product Dier oplevert aan winst op vlees , melk, nageslacht productie e.d.
      Gelijk eender de mens als Boerderij vee / mensenvolk wordt beschouwt met BSM nummer …wat brengt die de overheid-staat op ?

      Dieren worden allemaal individueel gechipt in alle dierentuinen.
      Ook wettelijk ..verplicht de katten en honden , paarden , gevogelte ?
      Kleine Baby’s via vaccinatie injecties / minuscule chipjes gelijk één druppel luchtbelletje ?
      Oudere mensen en chronisch zieken b.v via Griep chip-vaccinaties ?
      12 jarige meisjes baarmoederhals kanker chip- prikje .
      Gaat men op vakantie naar tropisch continent, verplicht cocktail -chipvaccinatie?
      Zwangere vrouwen ook even een rodehond chip-vaccinatie ?
      Vraag blijft.. wie heeft een beter leven de mens of de koe ?
      WIJ GAAN VOOR MENS ÉN DIEREN VRIJ OP DEZE AARDE
      MET IEDER ZIJN LEEF en DEEL HABITAT .
      Eerst moeten de Dieren verlost worden van die hinderlijke meridianen verstorende Oormerken ,

      Het is een belachelijke gezicht , én een vernedering voor her DIER in ZIJN.

      Like

       
  11. Madeloes

    juni 10, 2016 at 9:11 pm

    een stukje uit de update van Neil Keenan zie ook de reviews

    http://neilkeenan.com/

    What About Other Countries?

    Most of our attention has been focused on what is happening in the united States and the United States Inc. and not on the rest of the countries of the world. So let’s take a few moments and look around at where each of us lives.

    Start by looking at your driver’s license, national identity card, passport, car registration, house and land titles and generally anything that YOUR government has issued to you.

    In all incorporated countries YOUR NAME will be in capital letters. That tells you that YOUR government has created a “straw man” / “straw woman” in your given name and that it now considers you to be a SLAVE (and in the U.S. “an ENEMY OF THE CORPORATE STATE”).

    Now this is a rude awakening for most people, so now go out and tell all your friends and people you meet to look at their documents to see their NAMES in capital letters, too, and tell them what that means is they too are SLAVES to the corporate government (New World Order).

    Remember that as SLAVES, you own NOTHING! Look closely at all deeds and title documents, and you will probably find that you are only a “tenant” not the “owner.”

    SLAVES CANNOT OWN ANYTHING! You have been scammed beyond belief!

    Here’s the “fun part”: Now that you know that your country is run by a “Corporation” and CEO (not Presidents or Prime Ministers) under Admiralty (UCC Commercial) Law, you need to find out “WHO OWNS THE CORPORATION.”

    This may take some digging. Many Catholic countries are owned by the Vatican which owns the Crown in London (City of London – a Corporation), and thus many Commonwealth countries are domiciled there. Some are registered in island tax havens, while others may have been incorporated locally.

    The UN was set up by the French Government, and the UN owns the IMF, which owns the United States of America Inc. which is bankrupt, as are many other incorporated countries.

    Now all corporations have SHAREHOLDERS, so WHO ARE THEY? They also must have a Board of Directors, so WHO ARE THEY? Now if you can find out this, things will get very interesting indeed!

    How about the Corporation’s Annual Balance Sheet and Profit and Loss Statements? All Corporations have to file these statements somewhere.

    Perhaps the UN? If there is a debit, there must be a credit. This is what the Collateral Accounts are all about!

    The Bank of International Settlements (BIS) is supposed to facilitate balances between countries. Can you find this information?

    You may also have fun digging into WHO OWNS YOUR CENTRAL BANK? Dig deep and you will probably find that it is a banking cartel controlled by the Rothschild’s or their local stooges, Knights Templar of Freemasons or BAR members, but not by your country’s citizens. Do your research. Find out the truth. It will shatter any complacency!

    This example details an investigation into the corporate government of New Zealand:

    The New Zealand Government: A United States SEC Registered Corporation

    Now comes an even more fun part! Let’s create a database of these crooks and slavers!

    It is time to expose them. You and the rest of the world have a right to know!

    Let’s broadcast it! Shame on them – let’s add them to the Group K No Fly List!

    We need the assistance of all of you in exposing this global scam, so start asking questions of your so-called government. It all has to be on record somewhere. And if not or if they cannot prove the legitimacy, then they are illegal / unlawful and should be brought to a corporate court (international court of justice) to be charged with fraud along with many other legal infringements.

    So please join in the fun and share your findings for YOUR country, state, county, city or whatever they claim to have incorporated. Name the culprits. Shine the spotlight on them. Tell them “THE JIG IS UP!”

    Then read Judge Anna’s postings on how to reclaim YOUR CORPORATE NAME into “your name.” She has shared a step by step process by which to do this.

    There are also other ways of tracing back the “Trust” that YOUR Government set up in YOUR NAME and the CREDIT balance that is there. In the U.S. this is done using your Social Security Number that can be traced back to your “Trust” Number and Account that is listed on the NY Stock Exchange!

    On the front side of your Social Security Card is your public-side Account Identity and on the reverse side of this card is a red serial number, signifying your private-side (hiding your “Security Trust Account”) which creates the Money Bonds that the bank gets and then turns into their Money Credit, which they loan to You-a-Corporation franchise, or to their fortune 500 Corporations.

    I bet you didn’t know that, huh? DIG! DIG! DIG!

    Other countries may use your I.D Number and list your “Trust” overseas somewhere. FIND IT! Just keep asking the right questions. PUT THE PRESSURE ON THEM!

    …and you may just find that there is a pot of gold at the end of this rainbow!

    Good luck to all of you – you Magnum-sized P.I’s

    Neil Keenan, Group K & King Farouk

    zie ook

    Klik om toegang te krijgen tot redalert.pdf

    met liefde en de toestroom van al de nieuws lichtfrequenties blijf ik geloven in een veelbelovende toekomst voor ons allemaal ;) !!

    Like

     
    • robvdz

      juni 10, 2016 at 11:18 pm

      In de rechtbank zal bij aanvang van de zitting gevraagd worden aan iedereen om te gaan staan bij het binnentreden van de rechters en officieren. Door dit te doen heb je jurisdictie verleend aan die club. dan zal er gevraagd worden: ” bent u, die en die ”? Waarop de meesten als goed getrainde pavlov honden antwoorden met, ”ja”!
      Dan is eigenlijk de bijl al gevallen.
      1e Je hebt jurisdictie gegeven aan de lieden in de zwarte rituele toga, de priesters.
      2e Je hebt erkent dat jij je naam bent.
      Die naam is de corporatie die ingeschreven staat bij de burgerlijke admin. onder jouw naam en daarbij het bsn. Het burger slaven nummer.

      Als je zegt ik BEN niet mijn naam maar degene die u voor u ziet en niets meer of minder.
      In dat geval kan het gesprek niet verder gevoerd worden met iemand die zich niet identificeert met de rechtspersoon onder die naam maar zich bekend maakt met een eigen naam zonder het naam protocol waarmee de machinerie zich manifesteren.
      Dan kan alleen nog itimidatie, dreigingen of sluwe strikvragen de rechter de gelegenheid bieden om de hamer te laten vallen.
      Gewone agenten hebben te weinig achtergrond en geestelijke bagage om hier adequaat op te kunnen reageren.
      Maar… je bent je naam niet!

      Like

       
  12. bernadette

    juni 11, 2016 at 10:08 am

    robvdz ,,

    Ja, je uitleg is correct.
    Goed , Rob.. dat je dat even uiteen legt voor andere lezende ogen hier.
    WIJ zijn Niet onze naam , die ze bij geboorte aan ons gegeven hebben.

    Én de Universele wetten staan BOVEN politieke verzonnen wetten .

    Dit hieronder is wat we zijn in bewustzijn met elkaar ;

    Like

     
    • bernadette

      juni 11, 2016 at 10:21 am

      Like

       
      • bertmaathuis

        juni 11, 2016 at 1:47 pm

        Zoals (volgens het boek de bijbel) de man van Nazareth (Jezus) ook zei:
        Ik ben die ben. (!)
        (En [hij zei] niet eens : Ik ben die ik ben.)

        Het gaat dus om het léven! Om ZIJN. Om zelfbevestiging. (Maar wat is Zelf?)
        En [het gaat] dus absoluut niet om verslaving, onderwerping, angst.
        Weest dus niet bevreesd!

        Bernadette; ik meen dat het van belang is om duidelijk onderscheid te maken tussen iemand’s gedrag en iemand’s ware wezen (zijn). Echter, het gedrag van veel mensen dekt nou niet bepaald hun ware aard; zo is mijn mening. Integendeel. Zie je dat ook zo?

        Like

         
        • bernadette

          juni 11, 2016 at 5:10 pm

          bertmaathuis,,

          Ja , zo moeten wij dat ook zo aan voelen van elkaar.
          Als je bijvoor-beeld in de trein komt te zitten , in een coupe , en er zit tegenover je iemand ,
          die je dan tijdens de trein trip een beetje in je op kunt nemen , vanwege het uiterlijk gedrag
          hoe iemand dan kijkt (oogcontact) het mimiek van zijn /haar gelaat .
          Dan vorm je daar automatisch een beeld van.
          Dat kan een negatief innerlijk gevoel geven. Zo van laat maar zitten zo.
          Terwijl je bijvoorbeeld ook een gesprek kan beginnen, waarvan de wederzijdse interactie zo prettig
          en gemeenschappelijk verloopt , dat je tot het besef komt ,,wat een fijn mens,,is dat.
          Heerlijk gewoon ..DAT gevoel. Het wordt dan ook een aangename wederzijdse trein reis,
          waarna men daarna ieder op eigen wijze de trein uit stapt ,en ieder zijn eigen weg via perron
          verlaat met een goededag gevoel. Dat is toch mooi zo.
          Het sausje van kleur wat men vanaf geboorte over zich heen gesaust kreeg heeft daar dan ook niets mee te maken. Het gaat toch uiteindelijk over het samenhorigheid gevoel ,waar we allemaal op zoek naar zijn, en wat al in ons innerlijke zit . Dus ook in het alleen zijn met jezelf , daar hoef je jezelf beslist niet eenzaam in te voelen . Want we zijn eigenlijk in alles al het complete .

          Trouwens er zijn toch al velen vriendschappen ontstaan tijdens treinreizen ,
          zowel zaken vriendschappen als ook passionele liefdes relaties .

          Connectie maken met elkaar tijdens vakanties , op de werkvloer, moestuinen activiteiten met elkaar
          Ikzelf zou het best fijn vinden om in kleine woon gemeenschappen te leven met elkaar ,
          In verbinding leven met elkaar , zorgend voor elkaar ,met in ieder zijn stuk vrijheid naar gelieve.
          Ieder zijn unieke talenten laten ontplooien , ook in taakjes wat een ieder prettig vindt om elkaar daar in harmonie in aan te vullen op natuurlijke wijze .

          Echter wat men hedendaags aantreft in treinen ,op perrons ,
          of men nu in Breda , België , Londen verkeert .
          Een sfeer van vervreemding ,, ieder z’n ding. / oordopjes in , starend op mobieltjes, ipads ,
          Afwezig starend vanuit zichzelf contactloos met de buiten wereld .
          Occupied in the mind . Gehersenspoeld . gehypnotiseerd . al levende in die schermpjes van het technische computerbrein schijnwereldje.
          Tja..a wake up call zal toch komen.. soon or later.

          Hier een mooie gewaar-wording met o.a Jan van Rossum;

          Like

           
    • robvdz

      juni 11, 2016 at 11:10 am

      Ik ben mij zeer goed bewust van het bestaan van deze zaken die men wetten noemt en aantal daarvan bepaald nu mijn modus operandi waaronder transmutatie en relativiteit.
      Nu ben ik politiek/maatschappelijk gericht nadat ik jarenlang en nog steeds op zoek ben naar de ultieme energiebron. De herontdekking van de Aether is er een belangrijk onderdeel van.
      Daarin vind ik ook de verklaring van het begrip tijd en de massatoename van de Aarde.
      Nu is de tijd kennelijk aangebroken om op een andere manier te manifesteren.
      Nooit gedacht dat ik ooit in een soort politiek vaarwater zou komen maar de manier waarop dit gebeurt is zo verschrikkelijk anders als alles wat gangbaar is. Logisch, omdat je dingen niet kunt oplossen op het zelfde niveau als waarop ze zijn ontstaan.
      Ik hunker naar de zonnige kant van de 21e eeuw.
      Na alle karmische ronden die velen hebben gelopen zijn even zovelen evolutionair klaar voor de volgende sprong naar een niveau die voor de betroffenen niet hoeft worden uitgelegd.
      Tijdens de 36 steden toer kwamen we mensen tegen die elkaar begrepen vaak zonder é”en woord te hoeven zeggen. DAT zijn de zielsverwanten waar ik mijn kracht aan wil wijden.
      Alleen dienend leiderschap is wat ik wil bedrijven en zo zit de rest van de club ook in elkaar.
      Daarom noemen wij ons in alle nederigheid ook: De Schoonmakers.
      We willen een goed begaanbaar pad hakken in de verstikkende politieke jungle opdat zij die verder willen en met name de huidige kinderen die met andere begaafdheden zijn geboren dit pad kunnen gebruiken om de toekomst vorm te geven zoals dat karmisch voor hen bedoeld is.
      Een samenleving die zoveel meer harmonie tentoon kan sprijden en daarmee welbevinden voor het verbonden levende wezen.
      Kan er nog tijden over doorgaan…

      Like

       
      • bernadette

        juni 11, 2016 at 10:21 pm

        robvdz,

        Heb net de opname van hierboven beluisterd , en ja ..daar zitten vele High Lights tussen
        die zeer van belang zijn , zoals de Ether energie in oervorm ,zo ook het water in oervorm,
        en het magnetisch veld rondom de roterende aarde en andere planeten .
        En de steen der wijze , angst bestaat niet ,het is gewoon een opkomende emotie.
        Ego masker afzetten en loslaten , Krishnamurti gaf je ook even aan.

        Ik heb de 2de opname van hieronder ook bekeken , en die vond ik persoonlijk net zo belangrijk ,
        zeker toen je de Stroomspoel liet zien , en dat andere zogenaamde mislukte porto type , wat mij meteen deed denken aan zijn grote broer ; De Reus CERN
        Ik weet zeker dat ze jou heel blij maken , met een dagje uit naar Genéve Zwitserland met een complete rondleiding in die stargate portal vortex met z’n duizenden magneten in a narrow tube in a ring , genaamd Earth Schuman Resonance.
        Dan ben ik zo benieuwt naar wat je daarna ons te vertellen hebt , of heb je al een idee wat de reden is , waarom die in (ons ,, al het leven,, ) nadeel werkt , of heel misschien in ons voordeel?
        Met het vooruit- zicht richting 21ste eeuw waar jij ook naar hunkert ?

        Like

         
        • bernadette

          juni 11, 2016 at 10:27 pm

          Rob ….More CERNS to concerne …het houdt de mensen toch bezig ,
          zeker nu men er achter komt dat er meerdere in werking zijn op onze Moeder aarde ;

          Like

           

Reageer maar: what's on your mind?