RSS

´Met microchips krijgen we het volk er wel onder!´

21 jul

microchip_2967897bIk was even een aantal dagen geheel afwezig en ik duik meteen in de enorme hoeveelheid emails, geplaatste links onder ‘heb jij een link’ (waarvoor dank), reacties en nieuwsfeiten. Een explosie aan informatie, dus ik moet me weer flink inlezen. Er komen vast weer een aantal artikelen aan. Mijn oprechte excuses als ik geen respons kan geven, maar alles wordt gelezen.

De misselijkmakende technologie van de elite en de Bilderbergers, die ik overigens echt zie als een laatste strohalm waar ze zich -al verliezende- aan vast grijpen, kent werkelijk geen grenzen.

‘Met microchips krijgen we het volk er wel onder’. Dat is wat de regerende psychopaten nu werkelijk nog denken!

De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma is middenin het proces van het wereldwijd uitrollen van het agenda 21-programma weer eens actief en nu met ´remote controlled´ implanteerbare microchips die anticonceptiemiddelen bevatten. Zo kan een zwangerschap op afstand worden gestimuleerd of tegengehouden. Helemaal conform ´agenda 21´ waarin de machthebbers bepalen wie er wanneer al dan niet zwanger mag zijn. Gates, die maandag schijnbaar op één dag nog 48 miljoen rijker geworden is door een bedrijf in Geleen, steekt nooit onder stoelen of banken dat zijn vaccinatie-programma´s er zijn voor de depopulatie. Ze ontwikkelen virussen als H1M1, varkensgriep, ebola, etc. en worden inmiddels schatrijk aan het wereldwijd uitzetten van vaccinaties. Trap er niet in, zou ik zeggen, maar lach ze vierkant uit. Alleen angst houdt je eronder.

Het idee ontstond na een bezoek van Gates aan het ‘Massachusetts Institute of Technology’ (MIT) twee jaar daarvoor, waar hij  Gates soft killprofessor Robert Langer vroeg om een manier om geboortebeperking in en uit te schakelen via afstandsbediening.

Robert Langer verbond de Gates foundation aan Microchips, een bedrijf uit Massachusetts, dat over een licensie beschikt om microchip-technologie te gebruiken. Ze zijn een partnerschap aangegaan om een technologie te ontwikkelen die dit jaar wordt uitgezet als een test en volop in gebruik moet zijn in 2018.

Het lijkt allemaal ver gezocht, maar zoals ik al eerder schreef is tijdens de Bilderberg conferentie van dit jaar door één van de aanwezigen, voormalige DARPA directeur en nu Google-vertegenwoordiger Regina Duncan, gesproken over een ontwikkelde microchip die zich in de maag nestelt door deze in te slikken. Deze chip zorgt voor een biologisch identificatie-systeem voor het bedienen van mobiele telefoons, auto’s, geldautomaten, openen van deuren, etc. Deze chip is inmiddels goedgekeurd. Daarnaast waren er deelnemers aanwezig zoals Google voorzitter Erich Schmidt en Demis Hassabis, Vice President of Engineering voor Google DeepMind, aldus the Guardian. Als je hieraan meedoet, en er zijn van die gladiolen die zich nu al vrijwillig laten chippen, ben je volledige remote- en mindcontrolled robot van de elite.

Hoe gestoord ze ook zijn en hoe machtig ze ook lijken: ze gaan het niet redden, zeker niet nu het spirituele bewustzijn van de mensheid op volle toeren vooruitgang boekt. Ik kan de dag bijna niet afwachten dat hun spel voor altijd over is. Het is en blijft nu wel zaak dat we bij de les blijven, nergens in mee gaan, het hoofd koel houden en vooral anderen blijven wakker schudden en elkaar ondersteunen in dit proces. Het gaat nu allemaal heel snel.

Zie hier bijvoorbeeld ook het artikel over Genocide en agenda 21 op het blog van de Pensioenactivist. Een lang, maar zeer interessant artikel met vele link-verwijzingen en historische feiten die tot op de dag van vandaag bewust nog steeds verzwegen worden.

Onlangs zagen we DARPA (dat staat voor Defense Advances Research Projects Agency)  nog voorbijkomen in een uitzending van RT, omdat ze een methode hebben ontwikkeld om het zenuwstelsel van militairen op afstand te kunnen bedienen. In latere instantie kan dat systeem ook voor andere doelgroepen dienen onder de bevolking, hebben ze bedacht. Ik heb deze korte video (3 min.) even ondertiteld, zodat je zelf kunt beoordelen of we hier te maken hebben met zeer gestoorde figuren of ‘weldenkende’ mensen die het beste voor hebben met de mensheid en de planeet. Oordeel zelf, maar blijf wakker!

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘humanity’ en mogen gerepubliceerd worden, mits het auteursrecht en de bronvermeldingen worden gerespecteerd.

 
25 reacties

Geplaatst door op juli 21, 2015 in agenda 21, Big Pharma, Microchips

 

Tags: , , , , ,

25 Reacties op “´Met microchips krijgen we het volk er wel onder!´

  1. Pastoor Geudens

    juli 21, 2015 at 7:09 pm

     
  2. Sophietje

    juli 21, 2015 at 8:29 pm

    GESTOORDE FIGUREN NATUURLIJK…

    hoeven we na alle daden toch niet zo heeeeel lang over na te denken..
    :-P

    Like

     
  3. nan

    juli 21, 2015 at 8:38 pm

    Wow wat een tekst
    Implanteerbare microchips die anticonceptie middelen bevatten?? Van een afstand te bedienen? En die militairen die dit toegediend krijgen om hun zenuwstelsel te controleren en aan te vullen naar “hun”behoefte? De cabal bedoel ik daar mee. Ik kreeg net een groot geluid te horen via mijn rechter oor. Van wat mij verteld is dat ik mijn verstand moet gebruiken (geluid nog na) Maar wat dat ondertussen behelst weet ik even niet meer…. En dat moet volop in gebruik zijn in 2018? hoe willen zij dat voor elkaar krijgen? Is dit dan een plan B nadat “zij” het evt en hopelijk verloren hebben van de buitenaardsen (buiten onze planeet). Ik vind dit te ver gaan. Als dit waar is wat voor “mensen”houden wij (de aarde) nog over? Wat gebeurt er met die militairen met hun ziel, dat word toch een botsing, een verward persoon. Qua individu..En wat mij op valt net zoals medere mede mens, is dat, elke keer een stuk openbaar wordt na enige tijd dat blijkbaar ten gunste van geld ondemocratische maatregelen genomen werden. Net zoals nu.
    Gegroet, Nan
    Ps ik hoop Irma dat jouw/jullie contrast “stukje” qua familiezaken opgelost is

    Like

     
    • Irma Schiffers

      juli 21, 2015 at 10:46 pm

      Dat was het oorspronkelijke plan en ze gaan gewoon door met dat plan ontwikkelen en uitvoeren, maar dat gaan ze echt niet kunnen. 2018… benieuwd in welke cel ze dan zitten of ongeacht waar ze zich dan bevinden.. ;-)

      PS. welk contrast bedoel je precies?

      Like

       
      • nan

        juli 24, 2015 at 6:20 pm

        Hoi irma
        Mijn fout. Bedoelde het goed. Het woord contrast hoort er niet in thuis, in die zin
        Vriendelijke groet nan

        Like

         
  4. Sophietje

    juli 21, 2015 at 8:51 pm

    If Vaccines Don’t Cause Brain Damage, Why Is GlaxoSmithKline Paying Out $63 Million to Vaccine Victims?

    http://www.globalresearch.ca/if-vaccines-dont-cause-brain-damage-why-is-glaxosmithkline-paying-out-63-million-to-vaccine-victims/5463716

    Like

     
  5. Johan Bosman (werktuigkundige)

    juli 21, 2015 at 9:08 pm

    Niet meer stemmen mensen. Geen zaken doen met terroristen.

    Like

     
  6. Annelies Jelgerhuis

    juli 21, 2015 at 11:43 pm

    Pffff… dan had die schutter op het strand in Sousse/Tunesie een chip in zijn lijf want ik heb gehoord dat hij onder de coke zat maar dat krijg je echt het land niet in…Echt ik kan niet wachten Irma!
    Voorzichtig praat ik erover in mijn omgeving maar mensen vinden het moeilijk te bevatten ook al geloven ze dat dingen niet kloppen…

    Like

     
    • Irma Schiffers

      juli 22, 2015 at 12:13 pm

      Er zijn momenteel wereldwijd heel veel mensen die als robots die 1% aan het dienen zijn. Maar wat geprogrammeerd kan worden, kan ook ‘gedeprogrammeerd’ worden. En kijk dan maar eens wat er verandert ;-)

      Like

       
  7. Vrijheidl

    juli 22, 2015 at 12:38 am

    Wat een walgelijke video van deze dame, je zou haar zo over het bureau trekken en haar een paar klappen in haar gezicht willen geven, zo van, wordt jij nu eens even goed wakker meiske, allemaal gemind controlde en goed betaalde puppets van de elite die dit soort filmpjes durven te presenteren.
    Wat ik denk en voel is dat veel aanslagen (false flags) uitgevoerd worden door mensen, die onder invloed staan van de elite, wellicht op afstand gechipt en als een robot de aanslagen mogen uitvoeren, althans denk ik…De dader(s) word(en)t daarna meestal dood geschoten!
    Degene die wel worden opgepakt zijn heel vaak acteurs, genoeg op internet te vinden, kijk naar de dame die meerdere malen is gesignaleerd als een actrice, o.a. the Sandy Hook aanslagen. Hoeveel zouden deze lieden betaald krijgen, je kunt per slot van rekening solliciteren bij een bureau die mensen goed betaald om deze rol te mogen vervullen, wow, bad karma…..
    .
    Een medium en een goede vriendin, vertelde mij, zodra al deze lieden, Rutte, Dijsselbloem en al die andere politici die hen voorgingen, dat zijn er nogal veel, bij de Bilderbergconferentie zijn geweest, worden ze gechipt en gemind controlled, op afstand wellicht…. zijn ze onder de controle van deze elite/cabal/illimunatigroep. Als ik zie hoe deze Rutte veranderd is, van jonge hond, in een complete psychopaat, dan kan ik concluderen dat hij niet meer is wie hij was, idem dito Dijsselbloem/Paardenbloem:).
    Ik wil hierbij het niet goed praten wat al deze lieden op hun geweten hebben, maar deze lieden bouwen ook voor ons een collectief karma op en ooit krijgen wij ook deze rekening gepresenteerd, helaas….maar kijk dan naar Amerika en Israël hoeveel karma zij hebben opgebouwd, decennialang, ik vermoed en voel dat zij daarvan straks de rekening krijgen gepresenteerd, dit is het Schemitajaar, eindigend op 23 september a.s. Jonathan Cahn heeft de boeken The Harbinger en The Schemita geschreven en wat hij verteld lijkt me een logisch verhaal. De mensheid heeft zoveel karma opgebouwd, met daarbij Amerika en Israél als de ergste landen, dat er vroeg of laat iets afschuwelijks gaat gebeuren en ik vrees dat wij, in Europa daarvan straks de rekening krijgen gepresenteerd, Griekenland is het begin…..van het ineenstorten van de euro in alle eurolanden en ja….helaas zijn ook wij straks aan de beurt.
    Dat men onrust verwacht in Europa moge duidelijk zijn, vele navolanden hebben hun marineschepen al gestationeerd in de wateren van Europa, dit is het begin…..de rollercoaster zal beginnen, helaas is de mensheid nog niet genoeg ontwaakt, blijkbaar zijn de vakanties en de barbeques nog te belangrijk, men wil het niet weten, horen of voelen, voor hen zal het nog een pittig laatste jaar 2015 worden. Ik ga mensen niet meer informeren, als de schaapjes willen blijven slapen, prima, uiteindelijk, klinkt misschien hard, maar ik ben dat echt niet, wie niet wil horen, zal toch uiteindelijk moeten voelen. Per slot van rekening zijn wij medeplichtig aan hetgene zich nu hier ontvouwt in deze tijden, zolang de mensen nog steeds blijven stemmen op de verkeerde partijen, zal men ook op de blaren moeten zitten voor wat men heeft gekozen, dus niet mekkeren als het straks allemaal uit zal lopen.
    Moeder aarde zal straks nog flink tekeer gaan, let maar eens op….karma, karma, karma

    Like

     
  8. Dick

    juli 22, 2015 at 1:13 am

    Irma,
    Complimenten weer voor dit artikel….mn de ( vele ) links..
    het begint zo langzamerhand te duizelen met feiten wat er allemaal komen gaat..
    maar zoals je zegt..
    blijf wakker…WIJ zijn de weldenkende mensen..
    die alles kritisch volgen..
    niks geloven..

    WIJ..
    die de toekomst kunnen bepalen / bekritiseren /
    om duidelijk te maken dat de gestoorde elite gewoon beesten zijn..
    en geen graantje menselijkheid in zich hebben..
    beesten..in de vorm van een mens…die zelf al geimplanteerd zijn..??

    Like

     
    • Irma Schiffers

      juli 22, 2015 at 12:45 pm

      Zelf geïmplanteerd zijn, zeker! Technologie die voor de mensheid was bestemd om er goede dingen mee te doen zoals energie opwekken die niet belastend is voor het milieu, ziektes opheffen, etc. Allemaal gekaapt, maar het komt terug bij ons, echt waar! De echte harteloze (reptielen-)mensen krijgen steeds minder ‘voeding’ -zolang wij uit onze angst en dus ‘gehoorzaamheid’ blijven- dus die leggen echt het loodje binnenkort.

      Like

       
  9. formidabele

    juli 22, 2015 at 10:53 am

    wat als je denkt aan de experimenten met LSD met soldaten in de jaren zestig
    dat wordt met de media steeds meer zichtbaar

    Like

     
  10. ezra70

    juli 22, 2015 at 1:04 pm

    Vanuit mijn vakantieadres 300km verderop even reageren…
    Lekker tussen de boeren in een klein dorpje in Sauerland zonder chemtrails lekker je hersens ontspannen.
    Wél laptop mee want alles gaat zo snel momenteel dat je niet los kan laten.
    Vanmiddag lekker met de kleintjes naar een speeltuin en genieten van het jonge leven dat wij bij ons hebben. Zo zonder zorgen zouden wij ons ook moeten en mogen voelen.
    Misschien onze voorlopig laatste vakantie?? Wie zal het weten.

    Hier nog een paar links van Jon Rappoport die op zéér hoge leeftijd nog steeds scherpe analyses geeft waar je mee verder kan en die je sterk maken.

    New time, new life
    https://jonrappoport.wordpress.com/2015/07/20/new-time-new-life-2/

    The vaccine matrix: covert birth control, female sterility
    https://jonrappoport.wordpress.com/2015/07/15/the-vaccine-matrix-covert-birth-control-female-sterility-2/

    Like

     
  11. jhon

    juli 22, 2015 at 2:01 pm

    Baya beach club in Rotterdam heeft het initiatief

    Like

     
  12. slavernij2013

    juli 22, 2015 at 6:31 pm

    Ja, de totale controle kent geen grenzen meer. De wakkeren zien het aankomen. De ultieme controle is straks iedereen te merken met een chip of soortgelijk apparaatje in voorhoofd of rechterhand overeenkomstig Openbaring 13:16-18
    TRAP ER MAAR NIET IN!!!!!!

    Zie ook: http://slavernij.wordpress.com en http://www.openbaring.org/lucid.html het 666 universeel controlesysteem van het beest

    Like

     
  13. JoGer

    juli 22, 2015 at 9:02 pm

    Ik voel, nee, eigenlijk weet ik dat die wereldregering er niet zal komen. Het NWO-schip is zinkende, en dat weten ze heel goed. Daarom gaat het allemaal zo snel, omdat ze hopen dat het ze op die manier alsnog al gaan lukken om die NWO te installeren. Wij zullen dan hoogstwaarschijnlijk door een moeilijke tijd heen gaan, maar uiteindelijk zal de cabal worden verwijderd. Ikzelf heb dagelijks het gevoel of er iemand met de vingers door mijn haar strijkt precies op de plek waar mijn kruinchakra zich bevind, en op die momenten gaan mijn emoties met mij op de loop. Mijn reiki en heldervoelen worden steeds krachtiger. Afgelopen zondag bijvoorbeeld had mijn dochter een bonkende hoofdpijn, en tijdens een reiki behandeling zei ze plots ‘je lijkt wel een stofzuiger mam, want mijn hoofdpijn is helemaal weg.. opgezogen. Zij heeft regelmatig last van heftige hoofdpijn, em dan help ik haar, maar dit, en zo snel, had zij nog niet meegemaakt. Ascentie? Ik hoop het.

    Gaia zal straks niet meer zijn zoals wij haar altijd gekend hebben, maar het is misschien een troost voor iedereen dat moedertje aarde straks een prachtige planeet om op te wonen zal zijn. Loslaten is stoppen met iets vast te houden. And go with the Flow….

    Like

     

Reageer maar: what's on your mind?