RSS

COVID-19, de officiële documenten achter deze ‘plandemie’

17 jul

engelse vlag

covid19Deze video, inclusief alle officiële documentatie die erin wordt besproken, toont aan dat de COVID-19 pandemie een ‘oefening’ is, gepland en georganiseerd vanuit de WHO, de VN, de Bill & Melinda Gates Foundation; kortom Agenda 21 en Agenda 2030. Gelukkig is de relatie met de WHO nu door Trump beëindigd; dat zou Europa ook moeten doen, maar lees even verder en je zult zien dat de EU (en zeker Nederland) onderdeel is van deze lang geleden afgesproken ‘plandemie’.

Een omvangrijke gedocumenteerde bevestiging van datgene wat velen onder ons al langer met zekerheid wisten: de gehele wereldwijde COVID-19 shutdown is onderdeel van een live training en simulatie-oefening die wordt gerund vanuit de gewetenloze WHO en de Verenigde Naties, zoals gedocumenteerd is in hun ‘Global Preparedness Monitoring Board (15 leden!)- jaarlijkse verslag van 2019 en hun International Health Regulations treaty van 2005. Daar hebben 194 of 196 landen hun handtekening onder gezet (waaronder Nederland, zie onder andere ‘boardmember’ onze Nederlandse Sigrid Kaag van D66). Zie hiervoor vanaf 16’29”.  En, niet verbazingwekkend, ook Dr. Anthony Fauci maakt er deel van uit.

Dit heeft gezorgd voor de oprichting van een Global Government (van de WHO en VN en de top van de internationale DMPB) samen met hun sponsors, de Bill & Melinda Gates Foundation, de Wellcome Trust en andere niet nader genoemde donors.

De afspraak die vastgelegd is in de documenten, is dat voor september 2020 deze wereldwijde oefening moest zijn uitgevoerd. Wie verbaast dit nog? Helaas heb ik geen tijd om deze video te vertalen en ondertitelen (duur 1 uur en 40 minuten). Maar zeer de moeite waard om de video te bekijken en te delen waar je maar kunt. Blijf wakker en volg je eigen route bij het zoeken naar de waarheid!

PS: is het dan ook nog louter toeval dat dit fragment uit de TV-serie The Dead Zone, aflevering ‘Plague’ uit 2003 (!) melding maakt van het Corona-virus met als de enige oplossing HCQ ? Think for yourself.

Alle officiële documenten kun je vinden onder de video op YouTube.

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen geheel of gedeeltelijk worden gepubliceerd, mits de bronnen worden gerespecteerd.

 

 
 

Tags: , , , , , , , ,

124 Reacties op “COVID-19, de officiële documenten achter deze ‘plandemie’

  1. Lianne

    juli 17, 2020 at 12:40 pm

    Dank Irma voor je onderzoek!! Ik ga het nog bekijken, maar ben als healthprofessional geshocked door wat er nu plaatsvindt in de wereld! Laten we het samen stapje voor stapje ten goede keren.

    Geliked door 2 people

     
  2. nan

    juli 17, 2020 at 3:39 pm

    Hoi irma, sterkte met nog met het verlies van je oude maatje.

    Mirrorsoftruht 1. blogspot.com.
    Daar staat in (laptekst scrol naar onderen over onze “onze eigen wilpie” ) :
    Dat prins Constantijn werkte als consulaat voor Booz Allen en Hamilton in Londen en voor Rand Corporation in Europa. Rand is partuculiere onderneming die militaire oparaties en wapensystemen adviseert, ontwikkelt en plant, waardoor kunstmatige inteligentie die wordt gebruikt om mensen in de samenleving aan te vallen.
    De foto daaronder vind ik frapant= een foto met trump en een ander stel (baron of zo iets) met 2 dochters. Die 2 dochters vind ik iets lijken op wilpie’s zijn dochters, 2 ervan. Kijk naar de haar dracht.
    Foto geschopt/geplakt of waarheid? Geen idee

    Like

     
  3. Leon Vrins

    juli 17, 2020 at 4:10 pm

    Uiterst vermoeiend verhaal, o.a. door de vele herhalingen. Dat we, door simulering van grootschalige besmetting door wat voor virus dan ook, ons moeten voorbereiden op een uitbraak in werkelijkheid van een dodelijk virus, lijkt me niet verkeerd. Wel als die voorbereiding inhoudt dat er daadwerkelijk een link virus de wereld ingestuurd is. Of dat inderdaad nu het geval is wordt in deze videoboodschap niet aangetoond, wat niet wil zeggen dat het dus ook niet waar is. Hier openbaart zich het steeds weer opduikende probleem: hoe kan je nu spijkerhard bewijzen wat waar is en wat nep. Enkele maanden geleden las ik in het blog ‘Channeling Erik’ dat het coronavirus ontwikkeld is als biologisch wapen in een laboratorium in Wuhan, maar dat het niet de bedoeling was geweest het te laten ontsnappen, dit als door Erik zelf gegeven informatie. Heel in het kort: Channeling Erik is opgezet door Elisa Medhus, arts en moeder van van Erik, die zelfmoord pleegde toen hij 20 jaar was. Hoewel atheïste, ging ze toch op zoek naar mogelijkheden om contact te maken met haar overleden zoon en uiteindelijk vond ze diverse mediums die in staat zijn contact te maken met overleden mensen. Dat dit kan is wetenschappelijk bewezen, maar ook hier is weer het probleem: hoe goed is het medium in staat contact te leggen en de verkregen informatie correct weer te geven, dus hoe betrouwbaar is de informatie. Diverse keren is 9/11 aan de orde geweest, waarbij één van de mediums voorgaf via Erik contact te hebben gemaakt met de kapers van wie Mohamed Atta de woordvoerder was, die beweerde dat alles wat de autoriteiten bekend hadden gemaakt klopte. Een tijdje later was het Erik zelf die duidelijk aangaf dat het Pentagon door een raket was getroffen en niet door een vliegtuig, hetgeen mij zeer waarschijnlijk lijkt. Als alles dat in de video wordt aangedragen klopt vind ik dat toch heel merkwaardig, omdat het allemaal openlijk in de genoemde documenten is weergegeven. Toch een kwestie van interpretatie?

    Like

     
    • bertmaathuis

      juli 18, 2020 at 4:49 pm

      Ik meen dat het ene wat ze verkondigen wél waar is, en het andere niet.
      Maar hoe kom je er achter wat wél en wat níet?

      Ze stichten verwarring (in ons overdenken, ons peinzen).

      Laten we onze intuïtie gebruiken!
      Dan kunnen we de puzzelstukjes wél op hun juiste plaats leggen!

      Nog meer onthullende informatie: https://www.youtube.com/watch?v=xXMbDMFR4I8 (1 kwartier)

      Like

       
  4. Ronald

    juli 17, 2020 at 9:45 pm

    Het is de serie The Dead Zone enthe aflevering ‘ The Plague.

    Like

     
  5. John

    juli 18, 2020 at 12:24 am

    Dank Irma.
    Kort en bondige info. Boeiend tot het laatst. Het ontmaskeren van de WHO, de feiten over een nieuw griep virus die niet dodelijker is gebleken dan wat normaal is in een stevige virus seizoen. De wetenschappelijke cijfers geven wereldwijd het bewijs. Langzamerhand krijgen we inzicht in de achtergronden. Tijd om de verantwoordelijken ter verantwoording te roepen. Ik wens allen veel wijsheid.

    Like

     
    • Leon Vrins

      juli 18, 2020 at 7:08 pm

      Los van de vraag of het allemaal klopt kan ik de video toch niet als kort en bondig beschouwen. Ik denk dat de getoonde info ook in een half uur gepresenteerd had kunnen worden.

      Like

       
  6. Martine

    juli 20, 2020 at 6:08 pm

    New virus simulations, this time for a LETHAL VIRUS.
    Annual report on global preparedness for health emergencies (WHO/UN)
    Page 10.

    Progress indicator(s) by September 2020
    • The Secretary-General of the United Nations, with the Director-General of WHO and Under-Secretary-General for Humanitarian Affairs strengthens coordination and identifies clear roles and responsibilities and timely triggers for a coordinated United Nations systemwide response for health emergencies in different countries and different health and humanitarian emergency contexts.
    • The United Nations (including WHO) conducts at least two system-wide training and simulation exercises, *including one for covering the deliberate release of a lethal respiratory pathogen.*
    • WHO develops intermediate triggers to mobilize national, international and multilateral action early in outbreaks, to complement existing mechanisms for later and more advanced stages of an outbreak under the IHR (2005).
    • The Secretary General of the United Nations convenes a high-level dialogue with health, security and foreign affairs officials to determine how the world can address the threat of a lethal respiratory pathogen pandemic, as well as for managing preparedness for disease outbreaks in complex, insecure contexts.

    Pdf here:
    https://duckduckgo.com/?q=gpmb+annual+report+2019&t=brave&ia=web&iai=r1-0&page=1&adx=sltb&sexp=%7B

    GPMB = Global Preparedness Monitory Board
    Met onze eigen minister Sigrid Kaag als Board member voor deze genocide agenda !!!

    Like

     
    • Treowd

      juli 24, 2020 at 10:40 pm

      https:// efile.fara.gov/docs/3301-Exhibit-AB-20200714-38 .pdf

      Like

       
  7. Treowd

    juli 24, 2020 at 11:48 pm

    Een al wat iets eerdere serie maar toch nog zeker relevant ivm mogelijk bewijzen richting EMF -5G en de mogelijke verbinding met covid 19
    Elite Full Throttle – Part 1 (volg de linken onder de video…)

    Like

     
  8. bor

    juli 26, 2020 at 3:21 pm

    Misschien ben ik simpel en snap het niet helemaal en kan me iemand het me uitleggen? Het officiële document:A word at Risk sept 2019 van de global preparedness monitoring bord staat op pagina 10 de alinea:
    Progress indicator(s) by September 2020
    • The United Nations (including WHO) conducts at least two system-wide training and simulation exercises, including one for covering the deliberate release of a lethal respiratory pathogen.
    Dus dat hele Corona gedoe waar we nu inzitten is gewoon een experiment?
    En minister mevrouw Sigrid Kaag is een afgevaardigd van dit Board????

    Like

     
    • Irma Schiffers

      juli 26, 2020 at 3:40 pm

      @Bor, correct! Gisteren kreeg ik deze video toegestuurd door Janneke Monshouwer.

      Met Nederlandse ondertiteling, dankzij Cafe Weltschmerz. Als je dit beluistert zie je hoe lang dit plan al in de ‘pijplijn’ zit en wat de volgende stappen zijn. Daarom is het zo ontzettend belangrijk om de waarheid en het door Orwell geschreven boek ‘1984’ te lezen/te kennen. Alleen door erkenning en informatie kunnen we aan een oplossing werken. Met elkaar!

      Like

       
  9. Treowd

    juli 28, 2020 at 9:26 pm

    Creeer de wereld die je wenst door in alle oprechtheid voor waarheid te gaan ter florering van de gehele mensheid…..zie die wereld al voor je en volg je hart en het zal zich manifesteren …omarm het als een eensgezind Collectief…..
    De wet van creatie..

    Luciano – We Need To Unite

    Like

     
  10. Treowd

    augustus 7, 2020 at 11:27 am

    Vanwege het belang, aansluitend op dit topic en artikel, deze videolink herhaald!

    Andrew Kaufman on the Highwire w/Del Bigtree 7-16-20

    Like

     
    • Sophietje

      augustus 25, 2020 at 2:58 pm

      Ten aanvulling op jouw link, welke overigens onthult dat de klokkenluider die stelt dat de covid patiënten weleens aan iets anders overleden zijn lijkende op high altitude disease, daar vergelijkt kaufman het met cianide vergiftiging welks kennelijk diezelfde symptomen geeft. Dat is nogal wat!
      Dank voor die link.
      Ik hier een mooie aanvulling op het geheel.
      Dr. tenpenny legt uit hoe het mRna vaccin werkt of eerlijk gesteld hoe eerdere onderzoeken met RNA covid-vaccin op dieren een immer dodelijke afloop hadden.
      Het schijnt zo te zijn dat de vaccinaties een desastreuze immuunreactie geven. Dan beseffende dat de tests op dieren dodelijk bleken daarnaast dat de al wettelijk geregeld verkorte testtrials nu ook nog is met spoed wegens het zwaar dodelijke (not) A virus (not) ontwikkeld of in elkaar gezet worden, en on top of it all, het al juridisch rond is dat er niemand aansprakelijk gesteld kan worden als het net zo dodelijk blijkt te zijn als de tests op de dieren in 2005.
      Ik zou anders zeggen geef mij. Portie maar aan fikkie, maar die gun ik m ook niet.

      Graag delen.

      Like

       
      • Leon Vrins

        augustus 25, 2020 at 4:36 pm

        Ik weet niet genoeg van het item vaccineren om het betoog van dr. Tenpenny te weerleggen. Wat mij zeer tegenstaat van haar en Kate is, dat ze te keer gaan als een soort internetmissionarissen.
        Als het werkelijk allemaal klopt wat ze beweren over God en het niet werkzaam zijn van vaccins, dan ben ik toch heel benieuwd hoe het komt dat destijds in de jaren vijftig van de vorige eeuw, toen een grootscheepse vaccinatie plaatsvond tegen polio, er vooral slachtoffers vielen onder die bevolkingsgroep die zo volledig op God vertrouwde dat vaccineren uit den boze was. En dan ook weer die ongefundeerde aanbidding van Trump. By the way, wat heeft die windbuil tot nu toe gedaan en aangekondigd alsnog te zullen gaan doen om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk Amerikaanse burgers hun stem kunnen gaan uitbrengen bij de komende presidentsverkiezingen?
        Voorlopig lees ik alleen maar berichten dat hij maatregelen heeft genomen of wil gaan nemen om de posterijen, die wellicht een belangrijke rol gaan spelen bij de verkiezingen, het werken een stuk moeilijker te maken (sluiten van een aantal sorteercentra) en ze ook financieel af te knijpen.

        Like

         
        • Sophietje

          augustus 25, 2020 at 8:59 pm

          Laat duidelijk In dat er nu meer ingezet wordt op nieuwe vaccinaties zoals baal gates dit zo mooi stelde in zijn Ted talk, die een rol zouden moeten spelen in het omlaag brengen van de CO2 Doelend op de populatie reductie. Waarom wordt die motivatie en gedachtegang door onze overheden niet afgewezen? Waarom stelt men blind vertrouwen in dit instituut van Bill gates, van gavi en de who.

          Kijkend naar de geschiedenis van vaccinaties lijkt het mij enorm belangrijk om juist de kanten te tonen die zo dubieus zijn en niet de betaalde wij van wc eend stories. Als men al de geschiedenis en de uitspraken van de hoofdrolspelers in deze als Bill gates, de historie van UN, de who en hoe die ineens van nietszeggende NGO naar wereld leidend instituut gegaan is, ze denken dat ze de baas In , (sorry maar ik heb mijn stem niet uit kunnen brengen BTW als ik dat kon zou ik ze wegstemmen om hun idealen die niets met onze gezondheid te maken hebben maar om macht en geld en het in plaats brengen van technocratische dictatuur. Wat we nu meemaken met de covid regels is een lesje gehoorzaamheid. Over de mondkapjes is al uitgekomen dat dit gaat om het beïnvloeden van gedrag. Dit is tegen de grondwet, dit is een wereldwijd experiment op de burgers, ik beroep mij op de Neuremberg code welke stelt dat er niet zonder expliciete toestemming op ons geëxperimenteerd mag worden. Dit blijkt niet alleen uit de mondkapjes echter ook uit de komende fasttrack vaccinaties. Ik ben geen testrat. Ik stel persoonlijk dan ook meer vertrouwen in God dan in testvaccinaties.

          Los daarvan,
          Als je de hele wereld aan een jaarlijks vaccin kunt dwingen is dat HEUL VEUL winst voor big Pharma. En al is er niks nakkes Nada aan de hand, de who krijgt jaarlijks geld van onze belastingcentjes, voor het geval dat er iets zou uitbreken. Dat “iets” is imo dus betaalde machtswellust. Daar elk bewijs voor covid ontbreekt als je goed de video van treowd bekijken en durft verder te onderzoeken, richting pcr testen en valse positieven en
          Ga
          Zo
          Maar
          Door
          !
          Mensen worden gesmoord met kapje en gesmoord omdat ze het kapje weigeren.
          Door een bewust onmenselijk ambtenaar is dan mijn gedachte.

          En dat is nog maar het kapje, nog niet het vaccin waar dik aan verdient word.

          Dat ze niets om gezondheid geven blijkt maar weer:

          https://www.globalresearch.ca/lawsuit-claims-gardasil-merck-human-papilloma-virus-vaccine-caused-severe-vaccine-induced-injuries-teen/5721944

          Waar het Trump aangaat, zitten wij op een lijn ook hij is overigens voor de fasttrack vaccinaties.
          Niet
          Mijn
          Vriend
          Dus.

          Dit was weer even mijn 2cent.

          Like

           
          • Leon Vrins

            augustus 25, 2020 at 9:39 pm

            Bovenstaand relaas schijnt mede bedoeld te zijn als antwoord op mijn reactie op de videofilm met dr. Tenpenny. Voor alle duidelijkheid: ik sluit niet uit dat zo ongeveer alles wat over corona beweerd wordt door overheden, RIVM e.w.d.m.z. onzin is, maar ik ben het niet eens met de uitspraak van Tenpenny en Kate dat geen enkel vaccin werkt en altijd schadelijk is, hetgeen ik illustreerde met mijn opmerkingen over polio en de slachtoffers van die ziekte die vooral vielen in niet gevaccineerde kringen, die vaak diep gelovig waren. Blijkbaar hadden ze het verdiend in de ogen van hun God.
            Laat ik het maar houden op die treffende zinsnede van schrijver Bob den Uyl: “Gods wegen zijn duister en zelden aangenaam”.

            Like

             
            • Treowd

              augustus 26, 2020 at 12:35 am

              Beste Leon Vrins het is bekend geworden dat ook de poliovaccins vaak nog meer schade kunnen toebrengen, de WHO heeft haar vaccinatieplan zelfs moeten aanpassen. Het is zelfs zo dat de vaccinaties zelf, ook voor polio kunnen zorgen. Er komt meer schade voort uit het vaccineren dan niet te vaccineren in zeer vele gevallen, er zijn andere en betere natuurlijke wegen die met het lichaam mee werken dan dat het allopatische syteem aan symptomen veinst te kunnen oplosssen….Daar zit heel wat scheef…..
              En mogelijk zijn het de wegen van de valse god van deze materieele wereld die jij hier tracht aan te halen; de Ware heeft perfecte machines voor ons gecreerd (onze lichamen…) op deze reis en manifestatie. Het zijn zij die trachten te sleutelen aan die perfectie die zorgen voor allerlei duistere en onaangename praktijken…

              Like

               
              • Leon Vrins

                augustus 26, 2020 at 10:02 am

                Beste Treowd,

                Ik kan me niet herinneren dat er destijds kinderen polio kregen ondanks/dankzij de vaccinatie, wel dat kinderen uit zwaar christelijke gezinnen de pineut waren. Mijn vrouw kende een gezin waar maar liefst drie kinderen de ziekte kregen. Levenslang dus. Ik weet niet of nu nog hetzelfde vaccin wordt gebruikt als destijds, ik vrees van niet. En wat die perfecte machines betreft die de Ware heeft gecreëerd kan ik alleen maar opmerken dat ie kennelijk nogal vaak z’n dag niet had, gelet op de vele krakkemikkige exemplaren, waarmee ik weer niet wil zeggen dat de blauwdruk niet goed is. Gelukkig hebben we tegenwoordig medici die in heel wat van die gevallen aanzienlijke verbeteringen hebben bewerkstelligd, waarmee ik natuurlijk weer niet wil zeggen dat er nooit vreselijke fouten zijn gemaakt en zeker niet dat alle medicamenten die ze ons door de strot willen duwen allemaal even prachtig zijn, quod non. Is het dan overigens niet waar dat de pokken definitief de wereld uit zijn geholpen dankzij wereldwijde inenting? Wel zijn daarbij enkele slachtoffers gevallen. Ik heb ooit een man ontmoet die daardoor hersenvliesontsteking opliep met als gevolg een zware verstandelijke handicap, die had dus pech maar verder ken ik helemaal niemand die ooit last heeft gehad van die pokkenprik.

                Like

                 
                • Treowd

                  augustus 26, 2020 at 8:17 pm

                  THE REAL CAUSE OF POLIO – MASS ACIDIC CHEMICAL POISONING!
                  https://www.drrobertyoung.com/post/the-real-cause-of-polio-mass-acidic-chemical-poisoning

                  Like

                   
                  • Leon Vrins

                    augustus 26, 2020 at 10:39 pm

                    Flinke kluif en zeer de moeite van het lezen waard. Dat pesticiden een grote rol spelen bij het veroorzaken van ziektes lijkt me heel plausibel. Blootstelling aan die troep doet het lichaam niet bepaald goed. Zo’n vijftig jaar geleden heb ik menig boek over die dingen gelezen, waarvan Silent Spring van Rachel Carson wel het bekendste was. Dat er een sterke correlatie is tussen polio en blootstelling aan allerlei chemische rotzooi kan, gelet op de getoonde grafieken, niet ontkend worden. Maar of er ook een duidelijke directe causale relatie is kan daaruit niet zonder meer afgeleid worden. Denkbaar is dat door die blootstelling aan pesticiden het lichaam veel minder of helemaal niet meer in staat is weerstand te bieden aan allerlei virussen, zoals bijv. het poliovirus. Correlatie en causaal verband zijn nu eenmaal verschillende fenomenen. Ik heb even gegoogled op polio in Nederland en uit alle informatie kwam toch duidelijk naar voren dat alleen niet gevaccineerde mensen de ziekte kregen, vaak woonachtig in delen van de Biblebelt. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat uitgerekend in die gebieden de blootstelling aan pesticiden en ander chemisch ongemak aanzienlijk groter was dan elders, dus die oorzaak kunnen we laten vervallen, althans voor Nederland. Laat ik het nog duidelijker stellen: zonder poliovirus is er geen polio.

                    Like

                     
                    • Treowd

                      augustus 27, 2020 at 12:32 am

                      Beste Leon Vrins, Had een antwoord geformuleerd, maar er gebeurde wat met mijn reactievakje mijn vingers raakten een verkeerde combinatie van toetsen en weg reactie…
                      Inderdaad een best flinke kluif , niet alleen pesticiden kunnen een grote rol spelen maar emf en radiogolven ook, even buiten het geven van een direkte causale relatie of niet, de volgende vragen;
                      Is er ooit werkelijk een zuiver polio danwel ander virus geisoleerd geworden?
                      Heeft men tijdens die isolering aan de juiste criteria voldaan?
                      Mag men aannemen dat er virussen bestaan die als indringers en externe besmettelijke bron een gevaar vormen voor de menselijke gezondheid?
                      Welke bewijzen kan men hiervoor aandragen?
                      Zal morgen wat dieper ingaan op de materie, was een lange dag vandaag maar zie uit naar een verdere discussie. Mvg Treowd

                      Like

                       
                    • Treowd

                      augustus 27, 2020 at 12:33 am

                      Sorry moest zijn – gegeven ipv geven…

                      Like

                       
                    • Treowd

                      augustus 27, 2020 at 12:56 am

                      Om alvast een richting aan te geven is het misschien raadzaam om volgende korte video te beluisteren waarin aan dr. Andrew Kaufman volgende vraag toegeworpen wordt;
                      Rondom het tijdstip 4:30
                      “Has a virus ever been shown to cause a disease in any human being? ”
                      Antwoord: ” No it has not ”
                      Een boude uitspraak van Kaufman?
                      Laten we het bespreekbaar maken en onze meningen, gedachten hierover uitwisselen :-)

                      Like

                       
                    • Treowd

                      augustus 27, 2020 at 1:02 am

                      Zie je wel de vermoeidheid slaat toe, vergat de link toe te voegen….

                      I need a Diaper change and my Imaginary Crown

                      Like

                       
                    • Treowd

                      augustus 27, 2020 at 11:00 am

                      Aanvulllend:
                      Het onderzoek van dr. Robert O Young wijst duidelijk uit dat er een relatie bestaat tussen vaccinatie en het pieken van het aantal polio gevallen. Verder laat het onderzoek ook zien dat er een afname ontstaat van het aantal polio gevallen na verplaatsing en wederom een stijging door het gebruik van DDT en andere industrieele pesticiden in de zogeheten derde wereldlanden. Alsmede dat er belangenverstrengeling aanwezig is bij het aandragen van onderzoeksresultaten om de efficientie van vaccinatie aan te kunnen tonen. Naar mijn mening zefs een handtekening aanwezig die gelijkend is aan problem, reaction, solution hetgeen in de huidige plandemie ook duidelijk naar voren aan het komen is….maar dat is meer vanuit een helikopterview…. :-)

                      Like

                       
            • Leon Vrins

              augustus 26, 2020 at 6:32 pm

              Uitgesproken mening, dat wel, maar substantieel bewijs wordt helaas niet meegeleverd.

              Like

               
              • Treowd

                augustus 26, 2020 at 7:39 pm

                Merkwaardige observatie? De pot verwijt de ketel….je roept van alles beste, maar dat is meer het napapagaaien van….De man onderbouwt op afdoende onderbouwde wijze waarom de testen niet voldoen maar tevens een misleidende operatie zijn….zoals de gehele plandemie

                Like

                 
                • Leon Vrins

                  augustus 26, 2020 at 8:04 pm

                  Ik heb het dus over die Italiaan, niet over Kaufman, die in het gesprek met Icke duidelijk aangeeft waar de schoen wringt.

                  Like

                   
                • Treowd

                  augustus 26, 2020 at 8:12 pm

                  Je komt wat vooringenomen over beste Leon Vrins, heb het idee dat er toch wel meer dan voldoende onderbouwing aangedragen is, en dat is dat virussen zoals men wil doen aannemen niet kunnen bestaan en dus beschouw ik je conclusies als weinig onderbouwd en substantieel verder niets bewijzend. Op bijzondere wijze wijs je niets echt volledig af maar onderbouw je contra ook echt niets, merkwaardige manier van discussieren…reageren

                  Like

                   
                  • Leon Vrins

                    augustus 26, 2020 at 8:28 pm

                    Beste Treowd,
                    Waaruit zou mijn vooringenomenheid dan blijken? Als ik aangeef dat Kaufman duidelijk aangeeft waar de schoen wringt? Als ik de vraag stel of het al dan niet waar is dat door wereldwijde injectie de pokken definitief de wereld uit zijn geholpen? Het moge duidelijk zijn dat ik niet gediend ben van godsdienstfanatici en andere fundamentalisten, die alles zo vreselijk zeker weten en meteen beginnen te stuiteren als anderen de euvele moed hebben hun twijfels over het e.e.a. te etaleren.
                    Misschien moet je mijn bijdragen nog een keer lezen, maar dan met de vereiste aandacht en niet te snel conclusies trekken die eigenlijk nergens op slaan.

                    Like

                     
                    • Treowd

                      augustus 26, 2020 at 8:50 pm

                      Je voor ingenomenheid aangaande dat vaccinaties polio uitgeroeid zouden kunnen hebben, je verdere aanname dat er een dodelijk virus zou kunnen bestaan waartegen de overheid ons zou moeten beschermen….

                      Leon Vrins: Uiterst vermoeiend verhaal, o.a. door de vele herhalingen. Dat we, door simulering van grootschalige besmetting door wat voor virus dan ook, ons moeten voorbereiden op een uitbraak in werkelijkheid van een dodelijk virus, lijkt me niet verkeerd. Of dat inderdaad nu het geval is wordt in deze videoboodschap niet aangetoond, wat niet wil zeggen dat het dus ook niet waar is. Hier openbaart zich het steeds weer opduikende probleem: hoe kan je nu spijkerhard bewijzen wat waar is en wat nep.

                      Dacht dat dat al best duidelijk was geworden maar je hebt je natuurlijk niet verdiept in de materie die dr. Andrew Kaufman aandraagt?

                      Leon Vrins:
                      Ik weet niet genoeg van het item vaccineren om het betoog van dr. Tenpenny te weerleggen. Wat mij zeer tegenstaat van haar en Kate is, dat ze te keer gaan als een soort internetmissionarissen.
                      Als het werkelijk allemaal klopt wat ze beweren over God en het niet werkzaam zijn van vaccins, dan ben ik toch heel benieuwd hoe het komt dat destijds in de jaren vijftig van de vorige eeuw, toen een grootscheepse vaccinatie plaatsvond tegen polio, er vooral slachtoffers vielen onder die bevolkingsgroep die zo volledig op God vertrouwde dat vaccineren uit den boze was.

                      THE REAL CAUSE OF POLIO – MASS ACIDIC CHEMICAL POISONING!
                      https://www.drrobertyoung.com/post/the-real-cause-of-polio-mass-acidic-chemical-poisoning

                      Leon Vrins:
                      Het moge duidelijk zijn dat ik niet gediend ben van godsdienstfanatici en andere fundamentalisten,

                      Waar zijn die godsdients fanatici en andere fundamentalisten? Je bent eigenlijk gewoon een discussie aan het ontwrichten onder een zinvol artikel waaronder zinvolle aanvullingen aangedragen worden. En met tactische non-argumentatie verder aan het ontregelen, dat is wat jij doet…
                      Duidelijk zichtbaar, dus aan het ontregelen en als je nu wederomheel erg ontdaan reageert heb je toch je zin maar verder niets substantieel aangedragen…. Wat wil jij dan?
                      Wat is je doel?

                      Like

                       
          • Sophietje

            september 5, 2020 at 12:12 pm

            …”in the near future, every person who enters a public space could be identified, instantly, by AI matching them to an ocean of personal data, including their every text communication, and their body’s one-of-a-kind protein-construction schema. In time, algorithms will be able to string together data points from a broad range of sources—travel records, friends and associates, reading habits, purchases—to predict political resistance before it happens. China’s government could soon achieve an unprecedented political stranglehold on more than 1 billion people.”…

            Neem aub de moeite om de hele link te lezen en te delen. China is de proeftuin in nederland testen ze het ook al. Bedenk daarbij ook de green screen deepfake ai tech die je tv en radio overneemt.

            https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2020/09/china-ai-surveillance/614197/

            Like

             
  11. hcmaat

    augustus 23, 2020 at 10:02 pm

     
  12. Treowd

    augustus 23, 2020 at 11:44 pm

    Bombshell Evidence that COVID RNA Base Pairs are Identical to Chromosome 8 Human DNA

    Like

     
      • Treowd

        augustus 26, 2020 at 12:51 am

        Chromosome 8 w/ David Icke and Dr. Kaufman

        Like

         
        • Treowd

          augustus 26, 2020 at 12:54 am

          Mocht er censuur op youtube plaats vinden, dan is de video beschikbaar op bitchute:
          Chromosome 8 w/ David Icke and Dr. Kaufman
          https://www.bitchute.com/video/4mqdwuT9YYWH/

          Like

           
          • Leon Vrins

            augustus 26, 2020 at 11:02 pm

            Onder jouw bijdrage van 8:50 staat geen mogelijkheid van beantwoorden, dus doe ik het hier maar.
            Wat die godsdienstfanatici betreft heb ik toch duidelijk aangegeven wie ik daarmee bedoelde. Dat jij meent dat ik de discussie wil ontregelen is jouw mening, ik probeer allen maar weer te geven wat ik vind van het gebodene en als je de moeite neemt goed te lezen wat ik schreef zal je toch moeten toegeven dat ik zo hier en daar instemming betuig. Dat ik vaak twijfel laat ik ook merken, ik behoor nu eenmaal niet tot de kudde klakkeloze navolgers. En waar heb ik beweerd dat vaccinaties polio uitgeroeid zouden kunnen hebben? Ik heb wel de vraag opgeworpen of het al dan niet waar is dat door vaccinaties wereldwijd de pokken zijn uitgeroeid, dit als tegenwicht tegen de veronderstelling dat vaccinaties niet in gunstige zin werkzaam zouden (kunnen) zijn.

            Like

             
            • Treowd

              augustus 27, 2020 at 12:09 am

              Beste die mogelijkheid staat boven aan de reactie , boven iedere reactie staat het linkje – beantwoorden – die kun je gewoon aanklikken…
              Toch doe jij dat niet echt duidelijk je mening geven en daardoor kom je over alsof je dat uit tactische overwegingen doet.. maar gezien je verdere sportieve gedrag om toch gewoon de discussie verder aan te gaan , geef ik toe dat dat mischien te ver gezocht is geweest , juist in deze tijd is alles mogelijk, mijn excuus bij deze mocht ik daarin verkeerd beoordeeld hebben en mijn mening niet kloppen.
              Je hebt gelijk dat als polio te verwooorden was mijn fout, het betrof de uitroeing van pokken maar ook daarover zijn de bevindingen, onderzoeken verdeeld. Helaas moet ik je een link verschuldigd blijven omdat er zeer veel censuur plaats heeft gevonden, maar pokken schijnt een zeer onschuldige aandoening te zijn die vanzelf over blijkt te gaan zonder werkelijk ernstige gezondheidsschade, sterker nog het versterkt het immuun systeem.

              Like

               
              • bertmaathuis

                augustus 27, 2020 at 12:55 am

                 
              • Leon Vrins

                augustus 27, 2020 at 8:49 am

                Grapje: zo onder zo boven. Het linkje staat toch echt altijd onder iedere reactie, behalve als het er niet staat. Dat van pokken zal ik ook eens gaan opzoeken, ben benieuwd wat ik tegenkom.

                Like

                 
                • Treowd

                  augustus 27, 2020 at 10:40 am

                  Inderdaad; zo onder zo boven schijnt ook overal op te gaan soms zelfs omgekeerd haha..
                  Er gebeuren soms rare dingen met browsers, externe manipulatie?
                  Beste ook bij pokken bestaat er een relatie met vaccinatie programma’s en verder is het mogelijk polio te relateren aan de groene revolutie aangestuurt door de Rockefeller foundation en neem maar aan dat dit niet op toeval berust. In het onderzoek van dr. Robert O Young komt die relatie ook naar voren. Just connecting some dots here! :-)
                  http://whale.to/a/smallpox_hoax.html

                  Like

                   
                  • Treowd

                    augustus 27, 2020 at 10:48 am

                    Verder: Ben jij bekend met de terrain theory van Antionne Bechamp?
                    Mocht het enige voorbaat hebben Martin Vrijland heeft het in een artikel in relatie tot de huidige plandemie samengevat:
                    https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/coronavirus-covid-19-waar-we-maurice-de-hond-en-willem-engel-niet-over-horen-deel-2/

                    Like

                     
                    • Leon Vrins

                      augustus 27, 2020 at 5:09 pm

                      Ik heb het verhaal gelezen en de bijgevoegde video’s bekeken, d.w.z. gedeeltelijk.
                      Het komt er dus kennelijk op neer dat een virus niet leeft, dat besmetting niet mogelijk is en dat ziektes niet het gevolg zijn van een besmetting door een virus maar door ongezond leven en een ongezonde omgeving. Dat roept bij mij toch een vraag op. Als ergens in een beperkt gebied een heleboel mensen in korte tijd bepaalde ziekteverschijnselen gaan vertonen, bijv. die bij polio horen en al die mensen zijn niet gevaccineerd, wat kan dan de oorzaak zijn van die ziekte(verschijnselen) als alle wel gevaccineerde mensen de ziekte niet krijgen, uitgaande van de veronderstelling dat de ziekte niet veroorzaakt wordt door een virus en dat vaccineren niet helpt? In het verhaal van Martin Vrijman en de meegeleverde video’s heb ik het antwoord op deze vraag niet kunnen vinden.
                      Als een virus niet leeft kan het dus ook niet muteren, dus alle verschillende griepvirussen die in de loop der tijd zijn opgedoken zijn eigenlijk een soort nepnieuws?

                      Like

                       
                    • Leon Vrins

                      augustus 27, 2020 at 5:22 pm

                      Ik heb het verhaal gelezen en de bijgevoegde video’s (gedeeltelijk) bekeken.Het komt er kennelijk op neer dat een virus niet leeft, dat besmetting niet mogelijk is en dat ziektes eigenlijk door iets anders dan een virus worden veroorzaakt. Dit roept enkele vragen op. Als ergens in een beperkt gebied in korte tijd een heleboel mensen die niet zijn gevaccineerd ziekteverschijnselen gaan vertonen, bijv. die bij polio horen, terwijl van alle wel gevaccineerde mensen niemand de ziekte oploopt, hoe is dat dan mogelijk ervan uit gaande dat een virus niet de oorzaak is en (dus) vaccineren ook niet kan helpen de ziekte te voorkomen? Als een virus niet leeft, kan het dus ook niet muteren? Zijn al die verschillende griepvirussen die de wereld zijn rondgegaan dus nepnieuws?

                      Like

                       
              • Leon Vrins

                augustus 27, 2020 at 4:21 pm

                Even gegoogled op pokken en heel wat gevonden dat op iets heel anders wijst dan jij hier te berde brengt. Afhankelijk van de virusstam overlijdt 30 tot 50% van de besmette mensen. Wie niet overlijdt houdt er vaak een afschuwelijk aangetaste huid aan over. Uiteindelijk is de ziekte in de hele wereld uitgeroeid dank zij wereldwijd vaccineren. Het vaccineren is voor een klein aantal mensen slecht afgelopen, de hoogste schatting is 100 per miljoen entingen.(0,01%) Het vermoeden bestaat dat het virus door enkele landen nog ergens is opgeslagen. Irak, N-Korea, Frankrijk, Rusland, de V.S.(hoe ziek kan je zijn)

                Like

                 
                • Treowd

                  augustus 27, 2020 at 8:55 pm

                  Zo verkoopt men vaccinaties beste, strikt zakelijk bezien en leugens zijn geoorloofd (o what a tangled web we weave when we lie and decieve..) en tevens volgens een agenda…..meerlagig…Maar ik begrijp je sceptische houding (enige dissonantie…?), tracht het aan te dragen ter overweging… :-)

                  Like

                   
                  • Treowd

                    augustus 27, 2020 at 9:12 pm

                    Beste Leon ga me verder verdiepen en probeer een degelijk onderbouwd antwoord te formuleren op je vraagstelling. Beetje drukke dag vandaag (energiewise….) dus kom er nog op terug…

                    Like

                     
                    • Treowd

                      augustus 28, 2020 at 10:21 am

                      Heb de vraagstelling nogmaals kritisch bekeken en het kan mogelijk oxidatieve stress zijn uitgelokt door veranderende omgevingsfactoren introductie van wi-fi , weersmodificatie, voedselmodificatie gebruik van bepaalde pesticiden in de landbouw waardoor het lokale voedsel voor toxische omstandigheden zorgt en thermische reacties plaats hebben in het lichaam. Het kan eigenlijk door een tal van factoren kunnen ontstaan. En ja men manipuleert onderzoeksresultaten e.d. o.a via
                      propaganda technieken en vervalste onderzoeksresultaten. Misschien is het raadzaam om volgende video aandachtig te bekijken en bij je vraagstelling en kritisch onderzoek te belijken of de bronnen in je onderzoek waarlijk betrouwbaar kunnen zijn. Heb onder dit artikel voldoende materiaal aangedragen om aan te tonen dat er behoorlijk wat scheef zit in het algemeen in het allopatische mediische systeem en hun bestrijdings’kunde’….
                      Volgende video laat zien hoe men in het algemeen tot indentificatie van virussen komt en dat zou je toch genoeg wakker moeten schudden om nog kritischer te kijken over wat je tegenkomt aan onderzoeksresultaten in het algemeen, dat betreffende als je er wat verder inkijkt bij nadere inzage niet zo’n onafhankelijke mainstream bronnen. Deze methode, aan de Kochś postulates is eigenlijk nooit voldaan bij het isoleren en indentficeren van virussen in het algemeen…

                      “The Rooster in the River of Rats”

                      https://www.bitchute.com/video/SHtzvoQL3bl0/

                      Like

                       
                    • Leon Vrins

                      augustus 28, 2020 at 7:27 pm

                      Er staat weer geen antwoordlinkje onder jouw reactie van 28 augustus, net zoals dat ook ontbrak onder mijn laatste twee reacties, waarvan de eerste pas na 13 minuten geplaatst bleek te zijn wat ik pas zag toen ik mijn reactie herhaalde, vandaar dat ik het linkje onder deze reactie gebruik.
                      Mijn vraag heeft betrekking op de jaren vijftig toen er zo hier en daar in korte tijd veel mensen polio bleken te hebben. Er was geen wifi, voedselmodificatie was er nauwelijks, pesticidengebruik in de landbouw was in Nederland nog niet zo enorm als later, maar zelfs als de verklaring van de ziekte in die factoren zou liggen, blijft mijn vraag onbeantwoord, want daarin gaat het er om hoe het kan dat die ziekte alleen niet-gevaccineerde mensen trof. Hadden al die wel gevaccineerden dus geen last van al die ziekteverwekkende zaken? Merkwaardig toeval zou dat toch zijn…..en nog onverklaarbaar bovendien. Als alle door jou genoemde factoren werkelijk zo’n grote invloed zouden hebben, dan moet iedereen daar toch last van hebben en de gevolgen daarvan vertonen, zowel toen als nu.
                      Ik blijf het zeggen, alle ‘deskundigen’ ten spijt: ziektes zoals pokken, polio, griep en vele andere waaronder corona, worden in eerste instantie veroorzaakt door een virus. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen die in aanraking komt met een virus ook daadwerkelijk last ervan krijgt, dus ziekteverschijnselen gaat vertonen, verre van dat. Het zullen hoogstwaarschijnlijk vooral de zwakkere broeders en zusters zijn die echt ziek worden, met alle gevolgen van dien, waarbij sommigen het niet overleven, anderen wel maar wel met blijvende gevolgen en weer anderen uiteindelijk volledig zullen herstellen. Bepaalde (omgevings)factoren zullen zeker een rol spelen, maar dat zal voor iedereen verschillend zijn. Ik ken inderdaad mensen die zonder te weten dat er een antenne voor één of ander netwerk in de buurt is, dat wel degelijk voelen. Gelukkig betreft het maar een heel kleine groep.

                      Like

                       
                    • Treowd

                      augustus 28, 2020 at 10:04 pm

                      Beste kzie waar jij naar toe wenst te gaan , blijft jij ook maar virussen promoten hetgeen verder op geen enkele wetenschappelijke basis berust, succes verder!
                      Wat je niet ziet, of mogelijk niet wenst te zien (al dan wel of niet volgens agenda ?) dat wil je mogelijk dan ook niet zien…duidelijk!

                      Like

                       
  13. Treowd

    augustus 27, 2020 at 11:15 am

    Like

     
    • Leon Vrins

      augustus 28, 2020 at 10:32 pm

      Sorry Treowd, ik wilde reageren op jouw reactie van 10:04, maar daar staat weer geen link dus ik pak deze. Je geeft dus weer geen antwoord op mijn vragen maar geeft wel een ongefundeerde veronderstelling dat ik virussen zou willen promoten. Niets is minder waar! Ik wil ze wel graag de wereld uit hebben. Ik heb geprobeerd via enkele logische vragen antwoord te krijgen op voor mij onverklaarbare combinaties van zaken en tot nu toe heb ik het antwoord daarop nergens gevonden, ook niet in wat hier allemaal wordt aangedragen. Nog een laatste poging, in de hoop dat je nu eindelijk inhoudelijk reageert. Als er geen virussen bestaan, kan er ook geen besmetting plaatsvinden. Het oplaaien van bepaalde ziektes, zoals polio, pokken en nu ook corona, moet dan een andere oorzaak hebben. Op meerdere plaatsen bleken ineens veel mensen bepaalde ziekteverschijnselen te vertonen, bijv. die bij polio horen, in een tijd dat een aantal ziekteverwekkende verschijnselen nog niet of nauwelijks bestonden. Wel bleek dat veel besmette personen streng christelijk waren en derhalve niet gevaccineerd. Volgens jou maakt dat dus niets uit, want virussen bestaan niet en vaccineren is derhalve nutteloos. Zet die grijze massa nu eens in werking en produceer een plausibele verklaring voor dit geheel.

      Like

       
      • Treowd

        augustus 28, 2020 at 11:07 pm

        Beste Leon , aanrader neem ook vooral de linken onder het artikel mee.
        o.a. deze : https://wakkeren.nl/virologie-is-pseudo-wetenschap/
        En wat betreft je onbeantwoorde vraag: Iets wat in feite niet bestaat valt daarmee ook niet te weerleggen cq te verklaren; Dat men onderzoeksresultaten vervalst en passend maken op vaccinatiebeleid maakt het nog niet tot een waarheid… wel diegenen die een bepsalde uitkomst wensen te zien danwel wensen aan te nemen als zijnde het een waarheid….

        Like

         
        • Leon Vrins

          augustus 31, 2020 at 2:18 pm

          Beste Treowd,
          Je blijft hardnekkig. Volgens jou hebben pokken dus ook nooit bestaan en konden ze dus ook niet door vaccinatie uit de wereld geholpen worden. Dat in bepaalde gebieden wel gevaccineerde mensen niet een bepaalde ziekte opliepen en een aantal niet gevaccineerden wel is volgens jou dus ook nooit gebeurd?! Alle hier geopenbaarde theorieën ten spijt, voornoemde zaken hebben wel degelijk plaats gevonden. Zet die oogklepjes toch af en toe eens af. Jij doet op deze manier toch een beetje aan geschiedsvervalsing. En wat het coronavirus betreft het volgende. Ik heb er totaal geen verstand van, maar vandaag vertelde een vriendin mij een treurig stemmend verhaal over een echtpaar waar zij al dertig jaar mee bevriend is. Enkele maanden geleden raakten beide echtelieden besmet met corona, samen met nog vijf anderen na bezoek van een feestje. Of hier een virus in het spel was laat ik even in het midden. Feit is dat ze er nog steeds gigantisch veel last van hebben. Zware vermoeidheid, tijdens het schrijven van een woord ineens niet meer verder kunnen, van die dingen dus. Dat wijst er dus niet op dat, zoals sommige lieden beweren, corona eigenlijk een soort griepje is en als zodanig aangepakt zou moeten worden. Bij een gewone griep zou dat niet gebeuren, daar herstel je van als je die overleeft.

          Like

           
      • Leon Vrins

        augustus 31, 2020 at 3:17 pm

        Als virussen niet echt bestaan, waar waren die Chinezen in dat laboratorium in Wuhan dan eigenlijk mee bezig? Dus die arme vleermuizen en schubdieren zijn ook al vals beschuldigd? Je kan toch niet ontkennen dat er zo hier en daar heel wat mensen zijn doodgegaan aan iets dat niet zomaar als een griepje weggezet kan worden, al was het maar omdat de ermee gepaard gaande verschijnselen op belangrijke punten verschillen van de griepverschijnselen. Ik heb zelf enkele malen griep gehad en in ieder geval nooit problemen met de ademhaling gehad.

        Like

         
        • Sophietje

          september 1, 2020 at 9:57 am

          Beste Leon,
          Persoonlijk sta ik niet achter de stelling dat virussen niet bestaan. Wat ik wel begrijp is dat soms het virus deeltje An zich niet eens de symptomen kan veroorzaken maar bijvoorbeeld wel zoals neem de bacterie dan even als voorbeeld de uitscheidings stofjes zoals bij tetanus bv. Een sterke antioxidant inzetten bij thetanus draagt dan al bij aan het genezingsproces bv. (Doe dit niet onbegeleid maar mbv een kruidenarts svp een met kennis van esoterische oliën .)Een vaccinatie voor een ziekte brengt ziekte in het lichaam alsmede de drager van het vaccin. Die stoffen zijn veelvuldig besproken en de gevaren zijn geduid. Niet door de makers. Een lichaam een immuunboost ( uitgezonderd bij autoimmuunziekten ) geven is simpelweg wijzer, en daarmee ondersteun je het lichaam naar het afvoeren van gifstoffen door de ziekte en herstel.
          Wat kaufman stelde waar ieder kennelijk overheen leest is dat bij het isoleren van het covid deeltje het daarna niet gepurificeerd is en teruggelaatst in een lichaam. Daarmee stelling nemende dat de symptomen niet herhaald konden worden. Wat betreft de symptomen van covid welke zijn dit dan? Niemand heeft mij een lijst kunnen overleggen. Longklachten die niet op onderzocht werden als zijnde longontsteking
          Direct op IC leggen slapende houden met immuunremmers (!) En zonder gebruikelijke trombose medicatie wat standaard procedure zou zijn maar nu even niet wat de bloedpropjes zou kunnen verklaren met de dood tot gevolg. Is dat covid of nalatigheid.
          Veel te lezen Leon, over des scam

          Like

           
          • Sophietje

            september 1, 2020 at 10:01 am

            Sorry , bij de laatste zin kennelijk op versturen getikt.
            Er is veel te lezen en te bevragen. Als blijkt bv
            Dat mensen op IC bewust geen trombose middel is toegediend mag ik hopen dat er onderzoek gaat plaatsvinden vanuit een overheidsorgaan waar geldelijk gewin nog geen rol speelt.

            Like

             
          • Leon Vrins

            september 1, 2020 at 10:38 am

            Beste Sophietje,
            Dank voor je reactie. Laat ik benadrukken dat ik de wijsheid niet in pacht heb en ook na het lezen en zien van vele bijdragen hier zal daar geen verandering in komen. Waar ik moeite mee heb is, dat sommigen zo vreselijk zeker zijn van een aantal zaken zonder daar, in mijn ogen althans, voldoende ondersteunend materiaal voor aan te dragen. Ik sta, hoewel sommige bijdragen mijnerzijds iets anders lijken te suggereren, ook huiverig tegenover sommige vaccins. Zo heb ik me nooit tegen griep laten vaccineren en het anticoronavaccin komt er bij mij (voorlopig) ook niet in, gelet op de enorme haast en gretigheid waarmee men bezig is dit te ontwikkelen. Ook het feit dat aan vaccins stoffen toegevoegd worden die niet allemaal even prettig zijn voor het lichaam draagt niet bij aan animo tot vaccinatie. Wat mijn ideeën rond pokken en polio betreft en de daarbij behorende vaccinaties van meer dan een (halve) eeuw geleden, verander ik niet van mening, de resultaten spreken voor zich. Dat tegenwoordig veel slachtoffers zijn gevallen door het gebruikte poliovaccin kan en zal ik niet ontkennen en dat moet grondig onderzocht worden hoe dat mogelijk is geweest.
            Of Bill Gates c.s. hier iets mee te maken heeft weet ik niet, ik blijf voorzichtig met het omarmen van allerlei beweringen hieromtrent, evenals met veel dingen die beweerd worden over door en voor een bepaalde elite opgezette kindermisbruiknetwerken. Dat er wereldwijd kinderen op gruwelijke wijze worden misbruikt is wel aangetoond, maar dat betekent niet dat alles wat hierover gezegd en geschreven wordt waar is. Een voorbeeld. Lange Frans laat op zijn blog of podcast een filmpje zien waarop enkele aanbiedingen van bol.com worden getoond. Het betreft kinderboeken die voor een krankzinnige prijs worden aangeboden en hij vindt dat verdacht. Ik trof in de NRC een artikel aan waarin dit besproken werd en de schrijver vertelde dat hij contact had gezocht met bol.com. Zo kwam hij te weten dat het ging om een heleboel boeken, waardoor de prijs ineens weer normaal bleek te zijn. Ik heb zowel het filmpje als het aanbod van bol.com opgezocht en toen begreep ik het misverstand bij Lange Frans. Op de pagina bij bol.com was nergens te zien dat het niet om één exemplaar ging maar om een veelvoud. Ik heb daarna contact gezocht met bol.com en ze geadviseerd de pagina aan te passen om dit soort bizarre misverstanden uit de weg te ruimen, want waar draaide het misverstand om (niet door Lange Frans beweerd overigens): die hoge prijs voor de artikelen zou een verkapte aanwijzing zijn voor een mogelijkheid een kind te ‘bestellen’ om allerlei rottigheid mee uit te halen. Verhalen in die richting trof ik aan bij andere complot’denkers’. Vandaar mijn actie naar bol.com. Moraal van dit laatste deel van mijn verhaal: wees voorzichtig en terughoudend met het omarmen en verder verspreiden van bizarre verzinsels.

            Like

             
            • Sophietje

              september 1, 2020 at 3:01 pm

              U kon het niet nalaten om toch even het woord complot denkers te plempen.. :)
              Ach het is u ook maar aangeleerd denk ik dan.
              Ik ben blij dat er mensen zijn die zich op een onderwerp storten,daar al hun tijd en energie in steken om vervolgens tot weloverwogen conclusies te komen. Die ze vervolgens weer delen. Debat staat ons vervolgens vrij beste Leon.
              Het tij staat gunstig voor u want hier is een mooi aanzetje tot verdere studie/onderzoek wat betreft de polio vaccins.

              Wat mij dan opvalt is hoe vaak complot denkers gelijk bleken te hebben, helaas bleek het leed vaak al geschied.
              Overigens ga ik even verder zoeken naar de info crisprCAS proteïne die in de nieuwe rna vaccinaties gebruikt worden. Er was iets met “unintended side effects “. …

              Like

               
              • Leon Vrins

                september 1, 2020 at 10:24 pm

                Beste Sophietje,
                Ik gebruikte het woord complot’denkers’ hier bewust,om een ellenlange omschrijving even niet te hoeven toepassen. Vandaar dat ik die twee schuine streepjes aan beide kanten van het woord denkers zette. Ik ga nu niet de taalkundige betekenis daarvan uitleggen, ik had gehoopt dat je ze zou zien en begrijpen. Dat mensen die door anderen als complotdenkers worden aangeduid gelijk kunnen hebben weet ik ook.Wat ons over de moord op JFK en 9/11 is voorgeschoteld door de autoriteiten en zo ongeveer alle media in binnen- en buitenland is daar een sprekend voorbeeld van.
                Ik zeg dit omdat ik over beide zaken veel informatie heb doorgenomen die voor mij onweerlegbaar is. Maar er zijn ook dingen die ik nog niet voor waar aanneem, zoals bijv. pizzagate. De aanhangers van dat verhaal moeten eerst maar eens keihard bewijzen dat zich onder restaurant Comet Ping Pong echt een kelder bevindt, want dat was toch de plek waar die kinderen misbruikt werden?
                Wat James Corbett betreft kan ik alleen maar zeggen dat hij laat zien hoe het hoort. Goed opletten wat wel en wat niet gezegd en geschreven wordt en door wie, zodat allerlei valse claims ontmaskerd kunnen worden. Ik ga zeker nog meer bijdragen van hem bekijken. Misschien zou hij eens naar dat pizzagateverhaal moeten kijken…..

                Like

                 
                • Treowd

                  september 5, 2020 at 6:42 pm

                  Beste Sophietje, beste Leon misschien is het raadzaam om de onder in deze reactie staande videolink te bekijken mogelijk wordt dan duidelijk in welke richting ik wijs en waarom ik van mening verschil met o.a. jullie. o.a. Ja er zijn nog wat twists hier en daar gaande aangaande het bestaan van virussen an sich. :-) En ga er maar vanuit dat ik zeker kritisch gekeken heb naar de materie alvorens mijn stelling in te nemen….

                  Om wat eerder to the point te kunnen komen heb ik het tijdstip van 55:42 geslecteert vanaf dat moment wordt de video interessant met het oog op onze verdere discussie onder dit artikel:
                  https://www.brighteon.com/c1089fc7-a039-44fa-aff8-53ad67d72ba2
                  Maar de video is in het geheel zeer interessant te noemen

                  Like

                   
                  • Treowd

                    september 5, 2020 at 7:43 pm

                    Korte toelichting: Virussen zoals men wil doen geloven in de algemene mainstream concensus als zijnde een externe aanvaller, intruder van de lichaamsbiologie bestaan gewoonweg niet. Wel bestaat er een periodiek opruimingssyteem die zich polymorfisch kan aanpassen ter opruiming en als men dat virussen wenst te noemen dan hebben we er ontiechelijk veel in ons lichaam ‘op de loer liggen’ op aanhoudende ontstane inflammatie in het lichaam…
                    Voorbeeld:
                    https://www.orthofyto.com/of-focus/micronutrienten-en-inflammatie/

                    Like

                     
                    • Treowd

                      september 5, 2020 at 8:35 pm

                      Excuus voor de verschrijving moest consensus zijn natuurlijk….

                      Like

                       
                    • Leon Vrins

                      september 6, 2020 at 7:39 pm

                      Treowd, dat jij vasthoudt aan jouw visie is je goed recht, maar daarom nog niet minder onjuist.
                      Probeer nu eens de vragen en gegevens die ik al enkele malen heb geleverd los te laten op die zienswijze, want als die inderdaad klopt kunnen de zaken die ik noemde niet waar zijn. Pokken, virus, vaccinatie, weg pokken!

                      Like

                       
  14. Sophietje

    augustus 28, 2020 at 9:20 am

     
  15. Sophietje

    augustus 28, 2020 at 9:21 am

    Like

     
  16. Sophietje

    augustus 28, 2020 at 9:23 am

    Like

     
  17. Treowd

    augustus 28, 2020 at 10:44 am

    Dank Sophietje ook nog voor de eerdere 2 cent aanvulling alles bij elkaar toch wel 5 cent waard inmiddels….
    :-) ;-) :-)

    Like

     
  18. Sophietje

    augustus 28, 2020 at 5:51 pm

    Moet er weer even inkomen, na de T.I. “kalltstellung”
    Althans poging tot.. ik moet wel nog op verhaal komen en zal het zeker delen.
    Zij gaat gewoon door. Is niet veranderd maar heeft wel wat spontaniteit verloren. Vast ook maar tijdelijk.

    Ik hoop iig voor n duppie te plaatsen per week ofzo
    Ik doe pas weer aan hartjes als ik ze voel.
    Maar: thanks!

    Like

     
  19. Treowd

    augustus 29, 2020 at 12:30 am

    Graag gedaan Sophietje en oprecht bedoelt! :-)
    Heb een respectvolle reactie achter gelaten bij cafe Weltschmerz onder het laatste artikel ‘Grootschalig testen om te zwendelen’: Willem Engel en Ramon Bril en hier meteen een screenshot van gemaakt , er op hopende dat het doorgelaten zal worden.

    https://ibb.co/1GkvkrB

    Like

     
    • Treowd

      augustus 29, 2020 at 6:16 pm

      Duidelijk!

      Like

       
      • Sophietje

        september 1, 2020 at 3:03 pm

        :(

        Like

         
        • Treowd

          september 5, 2020 at 6:17 pm

          Beste Sophietje niet zo licht geraakt please, mijn sneer ging in deze uit naar cafe Weltschmerz …omdat ze niet zo respectvol met mijn reactie omgegaan zijn, terwijl deze respectvol geplaatst was geworden…. We verschillen niet zo heel erg van golflengte dacht ik op te merken… :-)

          Like

           
          • Sophietje

            september 6, 2020 at 6:27 pm

            Oh ben blij dat ik even kijk naar de reacties, dan ik even het misverstand uit de weg helpen Treowd.

            Het teleurgestelde trekbekkie was om mijn teleurstelling in moderatie en censuur te tonen.

            Like

             
            • Treowd

              september 6, 2020 at 6:36 pm

              Geen probleem! :-) en duidelijk Sophietje.. Fijn dan is dat goed uitgekomen, en heel eerlijk toegegeven begon het eigenlijk na mijn wat onduidelijke reactie (richting wie?…) haha waarin ik zelf – duidelijk! – aangaf, dat bleek achteraf toch nog helemaal niet zo duidelijk te zijn…. Mooi! :-)
              The internet works sometimes also in mysterious ways…..

              Like

               
  20. Sophietje

    augustus 29, 2020 at 1:59 pm

    Like

     
    • Treowd

      augustus 29, 2020 at 6:19 pm

      Ze kunnen het zo mooi inpakken als ze willen nergens is aan ware wetenschappelijke criteria voldaan, de gatekeepers….

      Like

       
      • Treowd

        augustus 30, 2020 at 9:19 pm

        Excuus , misschien is en was dat wat erg zwart wit bekeken achteraf bezien, mogelijk zit er wat indoctrinatie in de weg maar het zicht is niet echt ‘zuiver’te noemen in deze….(mogelijk in het algemeen aangaande virussen….)

        Like

         
  21. Treowd

    september 5, 2020 at 6:56 pm

    De noodzaak van het, een vaccin blijft men pushen volgens agenda?
    Café Weltschmertz over SARS-CoV-2 ‘het bestaan is niet aangetoond’.. maar vaccin blijft nodig
    https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/cafe-weltschmertz-over-sars-cov-2-het-bestaan-is-niet-aangetoond-maar-vaccin-blijft-nodig/

    Like

     
    • Sophietje

      september 6, 2020 at 11:02 am

      De noodzaak baseren zij op de who de who fabriceerde A status en pandemie. Van pandemie is heden geen sprake. De A status is middels daadwerkelijk en gecorrigeerde cijfers , Omdat er veel dubbele tussen zaten of nog zitten, en de sterftecijfers ook niet zuiver bleken als men uitgaat van sterfte met covid 19 of aan covid 19 of verkeerde behandelmethode of nalaten van behandelen. Ik ken mensen die een maand moesten wachten op behandeling wat een longontsteking bleek te zijn die simpelweg antibiotica nodig hadden. Ze waren gelukkig sterk genoeg om die maand te overbruggen zonder medicatie. Weet niet hoe ze dit bij ouderen gedaan hebben. Vervuilde cijfers alom is de strekking van het verhaal.

      De A status mag van tafel i.m.o.

      Like

       
  22. Sophietje

    september 7, 2020 at 4:04 pm

    Like

     
  23. Sophietje

    september 10, 2020 at 1:44 pm

    Hoe ver moet het gaan, geheime coronaquarantaine kampen ??? Ik wil dan toch even een oproep doen aan het collectieve geweten. Als regels mensen breken is het echt tijd om die regels af te schaffen te negeren niet op te volgen en de weg van het hart te volgen.
    Als dat betekent dat het vliegtuig niet op kan stijgen so be IT. Ik zie dat liever dan dat ik de mishandeling van een baby op mijn geweten heb.
    You Have A heart @all, dat zit er toch niet voor niets?

    Like

     
  24. Sophietje

    september 11, 2020 at 11:07 am

    https://www.harrisonpublications.org/covid-19-plandemic-profit-fallout.html

    De pdf plaats ik hieronder.
    Nu even de Nederlandse equivalent vinden.

    Like

     
    • Sophietje

      september 11, 2020 at 11:12 am

      Pdf in het artikel. Ik zie geen mogelijkheid om het op dit moment anoniem te plaatsen via m’n phone. Sorry :)

      Like

       
  25. Sophietje

    september 12, 2020 at 3:30 pm

    Like

     
  26. Sophietje

    september 17, 2020 at 12:21 pm

    Er is een verband tussen cijfers en mensen die de griepvaccinatie hebben ontvangen en de covid zieken. Verzwakking van het lichaam middels het griepvaccin ?

    Uit de wetenschappelijke doos

    Like

     
  27. Sophietje

    september 20, 2020 at 2:28 pm

    Like

     
  28. Sophietje

    september 29, 2020 at 4:09 pm

    Like

     
  29. Sophietje

    september 29, 2020 at 7:01 pm

    BBC,astrozeneca, Glaxo Smith kline, politicie, draaideur, coleman, terechte rant!

    https://brandnewtube.com/v/3s1Ruj

    Like

     
  30. Sophietje

    september 30, 2020 at 9:07 am

    Denis Rencourt

    Like

     
    • Sophietje

      oktober 21, 2020 at 7:13 pm

      Een dialoog tussen Mark Crispin Miller en Robert F. Kennedy.
      Hierin komt het belang van kritisch denken, goed onderwijs, objectieve nieuwsgaring,
      En het herkennen van propaganda, belangenverstrengeling in media overheid en big pharma naar voren.
      Ook spreekt Miller zich uit over de mondkapjes, ( waarvan ik de verschuiving van benoeming zie gebeuren: mondkapjes,mondneus bedekking, en stoffen mond-lapjes deze laatste schijnen al helemaal niet goed te zijn voor onze gezondheid.
      En toch stuurt mijn gemeente het mondvodje naar zijn burgers, welk ik met vriendelijke gevaar in een retour enveloppe zal doe toekomen met begeleidend schrijven. )
      Los vd schade aan de gezondheid en onbewezen werking stelt hij terecht dat wanneer kinderen deze lap voor moeten zij in hun ontwikkeling de non verbale communicatie van gezichtsuitdrukkingen niet eigen kunnen maken.
      Dat en meer zo gemiste inhoud in de gesprekken van vandaag de dag.

      Like

       
  31. Sophietje

    oktober 4, 2020 at 9:44 am

    Like

     
  32. Sophietje

    oktober 5, 2020 at 1:02 pm

    https://muchadoaboutcorona.ca/7-randomized-control-trials/

    Graag delen richting mondkapjes verplichtende scholen.

    Like

     
  33. Sophietje

    oktober 6, 2020 at 2:38 pm

    Crimes against humanity

    alle advocaten verzamelen svp

    Dr Reiner Feullmich

    Like

     
  34. Sophietje

    oktober 11, 2020 at 10:09 am

    Un herd
    De weg die men ook had kunnen nemen volgens artsen.
    Ik denk dat ik deze even naar Hugo stuur aangezien de keuzes die de minister maakt niet aansluiten op de realiteit.
    Het is nooit te laat voor goed advies en nooit te laat om koers te wijzigen. Beetje lullig om erachter te komen dat je een dictatuur in werking zet, onder het valse medical martial law vlaggetje omdat je te weinig vertrouwen had in het herstellend vermogen van het lichaam en meer heil zag in het afnemen van rechten en het jaarlijks afnemen van vaccinaties money cow en baal gates.

    https://viruswaarheid.nl/informeren/covid-experts-er-is-een-andere-manier/

    Like

     
  35. Sophietje

    oktober 12, 2020 at 10:23 am

    Like

     
  36. Sophietje

    oktober 14, 2020 at 1:24 pm

    ARD geeft in extra nieuwsuitzending aan dat er pvergerwageerd is ten opzichte van corona en de sterftecijfers

    Like

     
  37. Sophietje

    oktober 16, 2020 at 1:15 pm

    Deze pdf wordt gedeeld met uitzicht op tekort aan muilkorfjes in een eventuele derde golf in januari, echter lees ik er een uitspraak in van het omt die zelf in de protocollen aan de zorg meegeeft dat men kan handelen maar eigen inschatting en inzicht waar het de muilkorfjes/mondkapjes aangaat. Als dit al gaat om de zorg voor kwetsbaren, neem ik aan dat ook ik als toerekeningsvatbaar persoon mijn eigen inschattingen en afwegingen mag maken mbt het wel of niet dragen van het adembenemende hersenbeschadigingen toxische stoffen leverende co2 circulerende symbolisch voor onderdrukking staande muilkorfjes.
    Te vinden op pagina 5.
    DwZ dat de politiek wederom foutief het advies van het omt tot een plicht ombuigt?
    l.d. broersma (@vertelmewat) heeft getweet: En dan dit.
    https://t.co/5RB0kj5c8D https://twitter.com/vertelmewat/status/1317002670562041856?s=20

    Like

     
  38. Sophietje

    oktober 21, 2020 at 10:41 am

    Er is in Canada een initiatief gestart om de desinformatie van de msm te balanceren.
    Ook wij kunnen in Nederland of in je eigen buurtje een bijdrage leveren aan de verspreiding van aanvullende informatie oftewel die kant belichten die de overheid en de msm ons niet toont opdat mensen een weloverwogen keus kunnen maken met betrekking tot het dragen van een masker of het vrijwillig meewerken of juist integer weigeren aan een of meerdere vormen van het schenden van mensenrechten, dan spreek ik over sociale isolatie wat in gevangenschap een van de uiterst zware en kort durende straffen is daar het een mens zware psychische schade aanbrengt. Ook de contact tracking app toont het respectloze aspect aan vrij bewegen en een onbespied bestaan. Ik zie een aspect ontstaan van het via massa beïnvloeding via msm en onze overheid om de burgers elkaar te laten wantrouwen waar het enkel al het passeren door de wandelgangen en op straat de publieke ruimten aangaat gebaseerd op informatie die makkelijk te ontkrachten is.

    Een hand schudden wordt een misdaad, een knuffel, passeren binnen de anderhalve meter, vrienden ontvangen, een pintje pakken, op straat zonder avondklok, oma bezoeken, vrij bewegen, en last but not least het vrije in en uitademen uw meest basale eerste levensbehoefte.
    Ik weet niet wat er voor nodig is om al uw alarmbellen te doen afgaan, laat wel duidelijk zijn dat we nu terug moeten keren naar dat wat de mens nodig heeft om te leven en te overleven. Om terug te keren naar dat wat vrouwe justitia Dyke voor ogen heeft wetten kan je maken en loslaten middels balans.
    Compassie en mededogen is er onderdeel van.
    Ik vraag aan mijn ( ?) overheid en de eerste kamer hun stappen met terugwerkende kracht te overzien en met voortschrijdend inzicht het pad wat is ingeslagen los te laten daar de mensenrechten met voeten getreden worden.

    Wie wint er in deze vorm? We verliezen dan toch allemaal? Ook de daders.
    Ik ga voor de knufs, de kennisoverdracht, de vrijheid en gezondheid.

    Hugs over masks
    press for truth

    Like

     
  39. Sophietje

    oktober 21, 2020 at 11:01 am

    Mij vind deuze ook heul mooi

    Doet hartje maakt!

    Like

     
  40. Sophietje

    oktober 26, 2020 at 9:18 am

    https://academic.oup.com/cid/advance-article/doi/10.1093/cid/ciaa1491/5912603

    En de conclusie is in de pdf dat er een discrepantie is tussen de pcr testen en de kweek testen zodanig dat dit virus het politieke klimaat cq beleid NIET zou mogen beïnvloeden.
    GrAaG DeLEn
    :)

    Like

     
  41. Sophietje

    oktober 27, 2020 at 4:35 pm

    Like

     
  42. Sophietje

    oktober 27, 2020 at 5:49 pm

    Ik weet niet in hoeverre 5g experimenten een rol spelen in het covid verhaal, waar ik graag op in wil haken is de vaccinatie , blockchain, en neural dust. Dat alles is verpakt in de great reset en wordt op dit moment onderbelicht.
    Decentraliseren met Blockchain wordt door vele als redding gezien echter gaat een aanzienlijke rol spelen in het tracken van onze handelingen. Deze gaan een rol spelen in hun nieuwe streek the game of LIFE.
    Niemand heeft erom gevraagd en toch zal men verrast worden door de impact van sesame credit society die ook ons leven in sluipt.
    De infrastructuur voor de technocratische dictatuur is volgens de sprekers in deze video begonnen met de gaming industrie.
    Hierbij link men al aan gedragingen en beloningen :
    Tokens deze tokens kan men gaan linken aan blockchain
    De lockfowns zijn er in ons te doen wennen aan het leven binnenshuis waaruit een tweede leven online zal ontstaat. Vandaaruit wordt een tweede economie gegenereerd. Denk aan second LIFE gebaseerd op cryptocurrency. Het e learnen van kinderen is het groomen voor de technocratische dictatuur die gepersonaliseerd leren (lees tunnelvisie) AI, die zal uitmonden in leren zonder menselijke invloed. Het kan het kind conditioneren voor wat het maar wil.
    Het AI VR systeem zal informatie over ons bevatten die alomvattend is.( Digital twin universe zal gaan draaien op 6g.) Al uw persoonlijke info wordt nu al verzameld, denk aan cookies chats e-mails eigenlijk alles. Ook uw bewegingen , biometrische gegevens, dit zal gekoppeld worden aan een digital id systeem denk aan aadhaar in India. De vaccinatie zal of een hydrofiel of quantum dot bevatten, ze verwachten dat er meerdere vaccinaties nodig zijn om het trackable systeem op zijn plaats te hebben rond 2030 2035. Nu is dus het gewennen aan lockdowns en verliezen van vrijheden. (Neural dust smart dust etc. Wordt ingezet voor een drie d beeld binnen en buiten. Zowel uw lichaam als uw bewegingen en denken wordt via citie brain gemonitord)
    De tweede digitale economie, lees uw lockdown
    Het zal bestaan uit twee typen economie:
    People tot people (internet of bodies) uw handelingen en conditioneren wordt beloont of bestraft en bestaat ook uit simpele betalingen.
    En uit internet of things, waar handelingen van gekoppelde machines via blockchain currency genereren. Task awarded crypto.
    Wat ik met klem wil benadrukken is dat het een systeem is wat dwingend zal zijn in uw handelen en beïnvloeden van uw handelen ( en denken ) de anderhalve meter maatschappij en Social distancing kan geassocieerd en gelieerd worden aan geofencing.
    Uw voedingsaankopen zullen uw verzekering beïnvloeden. Privileges kunnen worden opgebouwd en afgebroken, denk dan aan persoonlijke vrijheden als voorbeeld.
    Het is een systeem bedacht door big military.
    Kennedy waarschuwde hiervoor is zijn speech at military industrial complex een groot gevaar zou worden.
    (Internet is bedacht door darpa.)
    Embedded, everywhere en surveillance valley van yasha levine wordt aanbevolen als leesvoer.
    Onderzoek het human capital project.
    Doodeng, maar nu we weten wat de plannen zijn na het kijken van deze video kunnen we er ook wat aan doen.
    Stop met het voeden van AI
    moratorium op geoengineering
    Moratorium op 6 G
    Waak ervoor dat cash niet wordt afgeschaft.
    Uitzoeken in welke producten nanoparticles worden gebruikt welke het lichaam verzadigen en ons kunnen beïnvloeden via frequenties. Ban op nanoparticles in voeding, verf, medicatie etc
    Het gevaar erkennen van epd en global health systemen in combi met blockchain.
    En bovenal link up maar dan sociaal accepteer geen online bestaan zonder de echte real LIFE contacten. Vooral dat laatste zal ons ondersteunen in het binden van oplossingen.
    Een lange zit van drie uur, maar de moeite waard de video te bekijken.

    https://wrenchinthegears.com/2020/08/25/the-webinar-youve-been-waiting-for-alison-mcdowell-joseph-gonzalez-and-incite-seminars-present-level-up/

    Dankbaar aan de makers!

    Like

     
    • Sophietje

      oktober 27, 2020 at 5:51 pm

      En ja sorry voor de typos dat is het werk van m’n ai toetsenbord.
      :)

      Like

       

Reageer maar: what's on your mind?

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

 
%d bloggers liken dit: