RSS

Het grote geld: openhartige onthullingen van een insider

17 Mrt

Soms vraag ik me af waarom ik zo hardnekkig blijf doen wat ik doe; het blijven zoeken naar de waarheid en het willen delen van deze bevindingen. Het is een fulltime job die geen geld in het laadje brengt, juist dus meer problemen veroorzaakt. Toch heb ik het gevoel dat dit vandaag de dag -eindelijk- meer vruchten gaat afwerpen in die zin, dat er meer toehoorders zijn die open staan voor een ‘ander scenario’ dan het programma wat we krijgen voorgeschoteld vanaf de geboorte.

Dat werkt ook in de hand dat er steeds meer mensen naar voren treden uit het werkveld waar dingen gebeuren die het daglicht niet verdragen, omdat ze erachter komen hoe het ‘hele spel’ in elkaar zit en daar niet meer aan mee willen doen. Zo ontmoette ik onlangs Ronald Bernard van ‘De Blije B’; de lezers van deze site hebben eerder over hem kunnen lezen en van hem kunnen horen, zie dit artikel. Ronald vertelde heel openhartig hoe hij compleet is vastgelopen omdat zijn geweten na een zeer schokkende ontwikkeling plotseling naar boven kwam drijven.  Ik vind het heel moedig van hem om zijn verhaal aan mij te vertellen en ook nog in het oog van de camera en ik hoop oprecht dat velen hem zullen volgen op weg naar een betere wereld waarin het begrip ‘fake news’ niet méér zal zijn dan een vage herinnering.

Zie hier het bericht en het interview op de site van De Vrije Media. Deel het alsjeblieft zoveel als mogelijk is!

 

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen gerepubliceerd worden, mits de bronnen worden gerespecteerd.

 

 

 

 
22 reacties

Geplaatst door op maart 17, 2017 in Bewustwording, illuminati, Klokkenluiders

 

Tags: , , , , , , , ,

22 Reacties op “Het grote geld: openhartige onthullingen van een insider

  1. dirkroelofs

    maart 17, 2017 at 3:57 pm

    Heel heftig dit relaas.

     
  2. Marion Elzinga

    maart 17, 2017 at 4:11 pm

    de aanhouder wint Irma…..ook al is het stap voor stap… you go girl

     
  3. Franci van Nieuwkerk

    maart 17, 2017 at 4:31 pm

    Heb al zoveel gelezen hierover, weet dat het een verschrikkelijke wereld is! Maar wat goed van deze Ronald om zo eerlijk te spreken, terwijl het nog veel erger is dan hij omschrijft! Chapeau!
    En ook een groot “chapeau” voor jezelf, omdat je enorm veel onderzoek doet!

     
  4. Henny de Waart MauveMassage

    maart 17, 2017 at 4:34 pm

    Hi Irma,

    Dank voor jouw zoektocht. Het is een indrukwekkend interview geworden. Van binnenuit. Je ziet wat het doet met de betrokkenen die hun geweten toch (en gelukkig) tegenkomen in de zwartheid van het duister.

    Warme groet Henny

    Op 17 maart 2017 om 14:03 schreef Irma Schiffers schrijft…

     
  5. Treowd

    maart 17, 2017 at 5:41 pm

    Horace Andy – Money Money

     
  6. nan

    maart 17, 2017 at 6:40 pm

    Een mooi intervieuw, om een klein stukje inzijde te horen van/hoe er gespeeld wordt. Ik hoop op vervolg naar De Blije B.

     
  7. yvonne

    maart 17, 2017 at 8:30 pm

    Zo moedig van deze man!

     
  8. Ina

    maart 17, 2017 at 9:24 pm

    Dank je wel, Irma, ik waardeer het enorm wat je doet! Steeds meer mensen worden wakker, ook dankzij jou

     
  9. NATU 2PERS

    maart 18, 2017 at 1:49 am

    Dank Irma en godert, mooi document! Weer een barst in die muur erbij . Goede reis jullie, liefs voor Spanje vanuit de randstad van ‘peter van holland’.

    Was fijn gisteren , wordt fijn straks in Brabant . Heb t fijn onderwijl,

    Xxxx jp

    Nb: NATU2PERS is ‘mijn’ persbedrijfje waarmee ik oa rechtzaken kan videofilmen.

    😇🙏🏻😉

    Verstuurd vanaf JP’s iPhone

    >

     
  10. alainbos

    maart 18, 2017 at 8:16 am

    Ik zal dit posten op mn facebook pagina…
    Zelf heb ik wel zin om certificaathouder te worden maar omdat ik leef vanuit mn uitkering en heb eigenlijk iedere 100 piek voor mezelf nodig.
    Maar hoor nu ook dat je meer kan doen via de aanmelding op deblijeb.nl

    dank voor het delen van de radioshow, ik moet nog 3 kwartier….

     
  11. tedsdam

    maart 18, 2017 at 12:05 pm

    Echt 1 van de heftigste interviews die ik heb gezien en het bevestigd wat ik sinds een paar jaar al geweten heb.Bedankt Irma je bent een moedig mens!

     
  12. DonQuijotte

    maart 18, 2017 at 6:50 pm

    Ik ben bang dat Ronald een fantast is. Ik kom zelf uit een soortgelijke situatie maar zijn verhaal is niet consistent. Waarom?

     
    • Irma Schiffers

      maart 19, 2017 at 2:57 pm

      Wedervragen:
      waarom zou Ronald zo’n risico gaan lopen als hij nu doet?
      Waarom zou hij gekozen hebben voor een leven zonder inkomen (zoals wij allemaal) en zich al jaren -net als wij- dagelijks belangeloos bezig houden met het opzetten van een nieuw initiatief? Een initiatief dat van ‘ons allemaal’ is en ons ook allemaal ten goede komt als het eenmaal loopt? Waarom zou je niet het verschil kunnen ‘voelen’ tussen iemand die een verhaal vertelt of vanuit zijn gevoel praat? Hij is niet de enige, maar wel de eerste in dit land die met dit verhaal komt. Er zijn duizenden insiders die hiermee zitten, waarvan er niet zo heel veel meer leven, omdat ze hun verhaal hebben gedaan. Het is tijd om wakker te worden. Durf maar naar voren te stappen. Bovendien, we maken niet allemaal hetzelfde mee en zijn uniek met en op ons eigen pad, dus het afmeten aan onze eigen ervaringen is hetzelfde als appels en peren vergelijken.

       
      • DonQuijotte

        maart 19, 2017 at 3:10 pm

        Waarom leeft Ronald nog? Het verhaal met de volle geldwagens is gelogen alsook het verhaal over short gaan/c.q dumpen van de Lires. Het is een kopie van het verhaal over George Soros en het Britse Pond. Natuurlijk kun jij voelen wat je wil maar hetzelfde geldt voor mij @Irma. Dat voor wat betreft de appels en peren. Ik kan je zeggen dat ik al heel lang heel wakker ben. Ik heb dus ook kunnen constateren dat de alternatieve media massaal geïnfiltreerd is/wordt sinds de msm aan hun vrije val zijn begonnen waarvan jij getuige had kunnen zijn toen je nog in Hilversum werkte. Verder heb ik veel respect voor jou, je blog en het vele werk dat je doet hoor!
        Liefs.

         
        • Irma Schiffers

          maart 19, 2017 at 3:18 pm

          Zelf kies ik ervoor om niemand van leugens te betichten totdat het tegendeel is bewezen. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en als je daar niet bij geweest bent kun je er niets over zeggen. Jij weet vanuit je ‘gevoel en intuïtie’ dus net zo goed als ik dat duisternis tegen het licht gaat lopen, dat gaat niet lang meer duren. Zoals hij zelf vertelt noemt hij geen namen. Er zijn er momenteel veel meer die ‘nog leven’, juist omdat ze naar buiten treden en in groten getale. Dat maakt die duisternis momenteel snel zwakker. ‘Hun’ tijdlijn is al veranderd…!

           
          • DonQuijotte

            maart 19, 2017 at 3:23 pm

            Ik schreef; Q. Ik kom zelf uit een soortgelijke situatie UQ.

            Ik ken deze Ronald niet.
            Ook ik heb gekozen voor een oprecht leven dan maar zonder geld. Het heeft mij ook alles gekost.

             
      • DonQuijotte

        maart 19, 2017 at 3:18 pm

        P.S. Het grote gevaar van maatschappij kritisch/wakker worden is dat mensen zomaar allerlei wilde verhalen/sprookjes gaan geloven. Goedgelovigheid zegt veel over de vele GOEDE wakkere mensen want hun referentiekader zijn ze zelf. Hier schuilt ook het grote gevaar voor de beweging en ligt de kans voor onze tegenstanders!!!

         
        • nan

          maart 19, 2017 at 6:33 pm

          Hallo DonQuijotte
          Ongeacht wat deze man verteld, er zit een grond van waarheid in. Links om of rechts om. Hoe die grond er werkelijkheid uitziet weten we niet. Af gezien van wat hij van uit zich zelf verteld. En jij weet op jouw manier hoe jouw grond eruit ziet. En wat jij er nu mee doet en wil vanuit jouw gevoel.En wat is nou ondertussen nog een Goede wakkere mensen?Een mens die de media en alternatieve media volgt? Wat voor mijn (idee) een wakkere mens is die zijn eigen hart leert kennen, en die daarop reageert, en volgt. en zo zijn mede mens ontmoet.En dat heeft niets met berichten te maken. Lees het en doe daarna wat je er mee wilt. Ik sta niet in zijn voeten. Wel in mijn eigen voeten, waar ik het met mijnzelf mag ontdekken.Goed of beter of anders.Hoe of wat is aan mijn zelf.Dit bericht laat ik gewoon in het midden. Ik neem het waar en laat het los, ongeacht van wat ik er van vind en vond.En me e.v.t. raakte.Maar laat ook weer los.
          Vrienelijke groet nan

           
          • DonQuijotte

            maart 19, 2017 at 6:46 pm

            Dank je wel Nan. Ben het met je eens. Het verhaal an sich klopt ook wel en daarom mag/is het zelfs goed dat het gebracht wordt. In de praktijk loopt het wat anders maar een kniesoor die daar een breekpunt van maakt.

             
  13. formidabele

    maart 21, 2017 at 11:12 am

    Rockefeller ondanks zijn leeftijd van 102, neemt al dat geld ook niet mee?

     
  14. jolo

    maart 24, 2017 at 3:26 pm

    Nu de banken allen er mee mogen spelen staan de burgers schaakmat?

     

Reageren: what's on your mind?

 
