RSS

‘Germanwings’ nog steeds een raadsel, ook in Frankrijk

12 Apr

 

laserWe reizen virtueel maar eens even naar Frankrijk om te kijken wat daar zoal verschijnt in de diverse media, want het geijkte ‘niks-nieuws’ over vliegtuigen die uit de lucht vallen als vogels begint onderhand groteske vormen aan te nemen. Ik ‘surf’ dit keer niet alleen, want al kan ik met een aantal talen goed uit de voeten, de Franse taal hoort helaas niet in dat rijtje thuis.

Op 31 maart schreef namelijk het NRC  ‘Alle lichamen crash Germanwings geborgen’. Vijf dagen later, op 5 april schrijft Elsevier onder andere dit tegenstrijdige bericht: ‘Doordat het vliegtuig vrijwel geheel verpulverd is, was de zoektocht naar lichamen extreem moeilijk.  De openbaar aanklager in Marseille Brice Robin zei eerder deze week dat 150 DNA-profielen zijn geïsoleerd uit de meer dan 2000 monsters die op de plaats van de crash zijn gevonden. Hij zei hierbij ook dat het niet zeker is dat het om DNA van alle slachtoffers gaat. Hierover zou binnen twee tot drie weken duidelijkheid moeten ontstaan.’ Tja, dat zou dus ook van bergbeklimmers kunnen zijn die daar ooit voet hebben gezet op die bergachtige bodem.

Onverenigbaar dus, en dan natuurlijk nog dit: Een helikopter-piloot van de luchtmacht van Air France kwam met de verklaring dat er helemaal geen lichamen waren; getuigen wisten te melden dat het vliegtuig al in de lucht ontplofte en volledig verpulverd was… DNA profielen dus letterlijk en figuurlijk uit het ‘stof’ gehaald?

(zie deze onderstaande video: NL ondertiteld)

Het is en blijft nog steeds een groot raadsel, die crash met het vanuit Spanje vertrokken toestel van de Duitse ‘Germanwings’ in Frankrijk, waar al langer vreemde verhalen de ronde over doen, zoals ik al in mijn vorige artikel schreef. En net zoals bij de MH17 blijft dit ook in nevelen gehuld, ook al lijken ze hier geen doofpot voor te willen aanrukken. Het was immers direct al duidelijk wat de toedracht was. Hoe bizar.

Samen met mijn collega Noëlle van der Bruggen, die de Franse taal dus wel machtig is, ben ik op zoek gegaan naar informatie die beter in het mysterieuze plaatje lijkt te passen dan het ‘pulp-nieuws’ wat de mainstream media ons keer op keer probeert te verkopen of beter gezegd: de voorgeschreven ‘journalistiek’ die de papegaaien van het Rothschild-wereldpersburo menen te moeten overbrengen aan een blijkbaar ‘zwakbegaafde’ bevolking.

Reseau Int.

Noëlle plukte het volgende bericht van ‘Réseau International’ van het internet:

Réseau International uit Frankrijk schrijft op 28 maart 2015: ´Genoeg leugens over de crash met Airbus A320’

‘De co-piloot heeft zich absoluut niet van het leven beroofd. Deze jonge piloot was 100% capabel om te vliegen, zeker omdat in een land als Duitsland de normen nog veel strikter zijn dan in de andere landen.’

Het strikte regelement waar men naar verwijst met betrekking tot de fysieke en mentale gezondheid van piloten en de strikte voorwaarden waar ze aan moeten voldoen is bij ministerieel decreet vastgelegd, zo wordt gemeld.

‘Getuigen in Orange hebben gezien dat er explosies en rook uit het vliegtuig kwam voordat het ging dalen. Bovendien zegt een piloot van de Franse luchtmacht die bij het reddingsteam betrokken was, dat er vele brokstukken waren die over grote afstanden verspreid lagen en ze werden stroomopwaarts gevonden. Dat betekent dus dat de explosie al eerder plaatsgevonden heeft. Volgens deze piloot van de Franse luchtmacht werden er geen lichamen gevonden.’

Dit wordt dus ook bevestigd in bovenstaande video.

Wikistrike.com schrijft op 30 maart 2015: ‘Crash van A320 naar de FBI’

‘Frankrijk heeft de hulp van de FBI ingeroepen om mee te helpen met het onderzoek. Vandaag is het de beurt aan Israël dat acht reddingswerkers gestuurd heeft om lichamen te bergen. De aankomst van de Amerikanen en de Israeliërs zal ongetwijfeld de complottheorieën voeden en niet zonder reden. Want één van die theorieën komt rechtstreeks uit het Kremlin, want het Kremlin heeft gezegd: de NATO heeft de 24e maart een misser gehad met hun HELLAD (High Energy Liquid Laser Air Defense) teneinde een oefening met een intercontinentale testraket te verijdelen. Volgens Haaretz heeft ZAKA, de Israelische organisatie voor interventie en bergingswerk, de slachtoffers willen bergen.

Het team bestond uit acht leden en is zondagavond of maandagochtend aangekomen volgens het buro van de Isrealische eerste minister. Oorspronkelijk is de ZAKA opgericht om menselijke resten te bergen tijdens terroristische aanval. Met als doel de joodse begrafenisrituelen te respecteren.

De crash van de A320 heeft talrijke theorieën doen ontstaan om de motivatie van de co-piloot te verklaren, die is de zondebok geworden.
Bron: Ghisham Doyle

(Bovenstaande cursief geschreven artikelen zijn vertaald uit de Franse pers)

FBI?  Israël? Laser…?

Bovenstaande optie spookt bij mij al langer door het hoofd. Het verpulveren van dergelijke materie hebben we immers eerder gezien in 2001 met een aantal gebouwen in de VS en de MH370 is blijkbaar ook in rook opgegaan. En het toeval wil dat in beide gevallen ook Israël en VS op bijzondere wijze betrokken waren. Daar heb ik ook al genoeg over geschreven.

Een andere optie die genoemd wordt en in verband gebracht wordt met de crash en die onder ‘de meest geavanceerde wapens’ kunnen vallen is de CERN Hadron collider (deeltjesversneller), zoals je onder andere kon lezen in een artikel van de collega’s van NineForNews.nl

De Franse autoriteiten hebben ook inmiddels verklaard dat de videobeelden van de laatste paar seconden die gemaakt zou zijn met een smartphone en daar gevonden werd, ook al niet echt zijn. Welke bergingswerker doet zoiets en meldt die kaart daar zogenaamd ongeschonden gevonden te hebben?

Als je daarnaast zet dat piloot en Air France kapitein en woordvoerder van het nationale toezichtcomité op de veiligheid van de luchtvaart Gerard Arnoux beweert dat hetgeen in de cockpit zou zijn gebeurd echt niet kan, dan weten we in ieder geval zeker dat ook deze zaak weer stinkt en in de kast van de ‘politieke’ doofpotten gezocht moet worden.

Hieronder tref je nog een video aan (vertaald uit het Frans en NL ondertiteld) van een Franse agrariër die als ooggetuige een verklaring aflegde. Ik zou zeggen: wordt vervolgd…

© Irma Schiffers en Noëlle van der Bruggen

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘humanity’ en mogen gerepubliceerd worden mits voorzien van bronvermelding

 
14 reacties

Geplaatst door op april 12, 2015 in German Wings, Politiek

 

Tags: , , , , , ,

14 Reacties op “‘Germanwings’ nog steeds een raadsel, ook in Frankrijk

  1. Peter Vereecke

    april 12, 2015 at 6:33 am

    Beste Irma,

    Chapeau en proficiat voor je artikels en je onafhankelijk & gepassioneerd wroeten naar de waarheid.

    Ook ik ben geïntrigeerd door de ware toedracht, die wellicht heel complex is.

    Enerzijds lijkt veel erop te wijzen dat men de verborgen technologie meer en meer gaat gebruiken.

    Anderzijds lijkt ook de signatuur van elite niet te ontbreken. Net als 7/1 ( aanslagen in Parijs ) blijkt ook de dag van deze ramp in rode letters genoteerd op de Satanische agenda , vooral als een gelegenheid om jonge meisjes te offeren ( cfr de leeftijd van de Duitse meisjes ) …

    Ik wil mij daar persoonlijk niet al te zeer op focussen, maar het is een van de vaststellingen waar je niet kan naast kijken.

    Maar zoals je zelf ook in een vorig artikel onderbouwde is er ook een relatie met de passagiers, vooral dat Spaanse Intel-team.

    En dan zijn er ook hier de crisis-acteurs, de meldingen dat er al berichten over het ‘ ongeval ‘ zouden geweest zijn nog voor het gebeurde, …

    Kortom alle ingrediënten voor een stevige complotkluif zijn aanwezig.

    Genegen groet,

    Peter Vereecke

    peter_vereecke@hotmail.com

     
    • Irma Schiffers

      april 12, 2015 at 6:43 am

      Beste Peter, fijn dat je hier even voorbij komt. Geen onbekende naam voor mij en duidelijk een ´makker´ in de strijd. Het gaat niet alleen om vliegtuigen die uit de lucht vallen, nietwaar? :-) En ja, wat je hier aanhaalt is té erg voor woorden, maar wegkijken kan ik ook niet. We zullen het samen moeten doen en daar is het, zoals ik al vaker schreef, tijd voor. Ze gaan niet vanzelf weg, ook dat is al gebleken in de afgelopen tijd (eeuwen). Dat 2015 het jaar mag worden van de grote kentering. Let´s go for it!

       
  2. nestorcappaert

    april 12, 2015 at 9:37 am

    Hoi Irma, ik zie dat je nu toch gebruik maakt van een tolk voor de vertalingen uit het Frans. Ik had je dat reeds voorgesteld (Frans-Nederlands) maar je was toen enkel in het omgekeerde geïnteresseerd en daar is mijn Frans niet goed genoeg voor. Weer mooi werk van jullie beiden. Ik heb ook op Peter zijn blog gekeken over dit onderwerp, maar ik blijf wel met een vraag zitten in verband met die metaalmoeheid en dergelijke door de radioactiviteit in de hogere luchtlagen. Diegenen die verantwoordelijk zijn voor alle rotzooi, verplaatsen zich juist het meest per vliegtuig, meer dan eender welke gewone burger. Maar hun vliegtuigen hebben er blijkbaar weinig last van. Als er eens een machthebber naar beneden komt, zoals de Poolse tweelingpresident ,of in Ruanda destijds, kan je er van op aan dat het ook een gewenst ongeval is en niet omwille van metaalmoeheid. Die selectiviteit blijft me dwars zitten, want klopt niet met kansberekening of waarschijnlijkheid.

     
    • Irma Schiffers

      april 12, 2015 at 10:42 am

      Ha Nestor! Frans is inderdaad niet de eerste taal waar ik aan denk met al die bezoekers van over de hele wereld :-) Dat was ik alweer vergeten en ooit dacht ik nog een Franse versie te moeten hebben, maar dat blijkt niet nodig. Andersom inderdaad de laatste tijd des te meer omdat Frankrijk ineens wel even een paar keer in de picture is gekomen, wie had dat gedacht. Europa ontkomt ook niet aan de rommel, en nu ook blijkbaar de scandinavische landen niet, waar zogenaamd oorlogsbewegingen worden gemaakt.

      Ik vrees dat degenen die echt verantwoordelijk zijn niet in vliegtuigen zitten – maar eerder dieper onder de ‘grond’ :-) of nog hoger. Degenen die sproeien voeren uit wat ze wordt opgedragen en hebben geen idee, en nog weer anderen beschikken over technologie (waar we het ook weleens over gehad hebben) waar wij niet over kunnen/mogen beschikken, dus schadelijke stoffen raken alleen de ‘schadelijke insecten’ die wij schijnen te vertegenwoordigen. Het blijft een weird verhaal en we gaan echt steeds vaker van dit soort dingen zien. Eén ding scheelt moeten we maar denken: ineens is het hele zooitje wakker! ;-)

       
      • nestorcappaert

        april 12, 2015 at 11:06 am

        Wakker worden begint meer en meer, maar de zombies die het niet “willen” zien vormen toch nog steeds de meerderheid. En velen blijven bang om te reageren, zeker onder hun eigen naam. Ze durven nog steeds niet zichzelf te zijn. Gelukkig zijn hier de meeste uitzonderingen te zien. Het hindert mij wel dat de anonieme manipulators mijn avatar de laatste weken in een anoniem wit mannetje veranderd hebben, maar mijn naam is gelukkig nog behouden gebleven. Ik zie dat dit bij Peter ook het geval is, terwijl hij op zijn blog toch duidelijk zichtbaar is. Internet blijft een rare en onbetrouwbare bondgenoot.

         
  3. Maarten Bas

    april 12, 2015 at 12:59 pm

    Yes, de spijker op z’n kop, verpulverd vliegtuig? geen stukje groter dan een vierkante meter te vinden; never dat ik dat ga geloven!!

     
  4. nestorcappaert

    april 12, 2015 at 5:08 pm

    Hallo Irma, off topic, maar er komen belangrijke tegengeluiden over de Russische invasie in Oekraïne, want blijkbaar afkomstig van het hoofd van de Franse geheime dienst.

     
  5. yvonne

    april 13, 2015 at 12:08 am

    Hoor eens hoe hysterisch er hier gereageerd wordt over rechtszaak chemtrails met Peter Vereecke………….

     
  6. Pastoor Geudens

    april 13, 2015 at 2:26 pm

    Dit is op 2012-2019: de grote verdrukking herblogd.

     
  7. Lightheart

    april 19, 2015 at 5:30 pm

    GermanWings is an Airbus 320 airplane.

    Airbus Germany GmbH has published a patent on the 19th of march 2015.

    The patent can be found on the following link

    http://worldwide.espacenet.com/searchResults?ST=advanced&compact=false&IN=Kotzias+bernhard&locale=nl_NL&submitted=true&DB=EPODOC

    Inventor = Bernhard Kotzias and others
    Applicant = Airbus Defence and Space GmbH

    Title: energy generating device and energy generating method and also control arrangement and reactor vessel therefor.

    Device is a cold fusion energy device, providing a technology which is capable of producing energy autonomously without the need of any outside energy source input like e.g. fossil fuels, nuclear fuels, coal or whatever.

    Cold Fusion has been e realistic source of energy at least from 1989 when Stanley Pons and Martin Fleischmann presented to the global press community their cold fusion experimental results which were debunked right away by a.o. professor Steven Jones.

    Many experimenters have replicated the cold fusion experiments and have continued their research in this cold fusion line.

    Cold fusion as a viable and reliable source of energy without the extremely environmental destructive effects of radioactivity produced by nuclear fission plants has been suppressed since 1989.

    Powers that be prefer to continu the highly destructive nuclear fission path.

    Fukushima is providing evidence they intend to use nuclear fission to destroy humanity.

    Germany may well be our last hope to change the course.

    Germany’s kanzler has made the brave decision to go for Die EnergieWende. Now Germany has to decide to bring Die Energiewendie up onto a highly technological and fysical leve.

    This a.o. viable technologies is cold fusion.

    Airbus GmbH has patented an example of this cold fusion technology.

    Other technologies may follow suit.

    Cold fusion devices can drive any process in need of energy without all the environmental destructive effects of fossil fuel, coal, browncoal, nuclear uranium fuel or whatever.

    Cold fusion devices can supply energy on any desired moment in contrast to wind and solar PV cells which depend on the availability of wind and / or sun.

    Germany has to decide to leave its course of supporting the USA policies without asking any questions.

    Germany has to decide where in the mean time it still is occupied by a foreign military force, i.e. occupied by USA military forces.

     
  8. Q

    mei 3, 2015 at 4:04 pm

    You Tube:Germanwings hoax—Germanwings hoax crisis actors….mh17 hoax—mh17 hoax crisis actors

     

Reageren: what's on your mind?

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

 
%d bloggers liken dit: