RSS

Nog meer doofpotten van seksueel misbruik open!

26 mei

misbruikNa mijn andere artikel van afgelopen week ‘Doofpot seksueel misbruik springt open’  krijgt deze kwestie een vervolg. En gelukkig!  Het wordt toch echt tijd dat de schellen van de ogen gaan vallen bij de helaas nog vaak slapende massa. Dit zijn zeker zaken die aan de kaak gesteld moeten worden en eindelijk steeds meer uit de hoek van de ‘complot-theorieën’ worden getrokken.

Zo kwam de NOS twee dagen geleden met een item over Boeddhistische monniken en leraren in Nederland die zich tientallen jaren schuldig hebben gemaakt aan seksueel misbruik van zowel mannen als vrouwen en soms ook minderjarigen. De NOS meldt dat na de schandalen in onder meer de Katholieke kerk ook de slachtoffers van misbruik door boeddhistische leiders naar voren komen. De slachtoffers die bereid zijn naar buiten te treden vinden het hoog tijd dat er niet langer wordt gezwegen zoals in de katholieke kerk is gebeurd. Lees het hele artikel hier op de site van de NOS.

Op zich vind ik het zeer verrassend dat Bas de Vries, net-redacteur bij de NOS met een onderzoek naar misbruik bezig is. Nu kunnen we alleen maar hopen dat hij zich niet beperkt tot de Boeddhistische kring en dat ook hij zijn blik verruimt naar onder andere het politieke toneel, want dat er mensen geslachtofferd worden zodat de hogere echelons buiten schot blijven, kunnen we wel een beetje verwachten met al die kokende en stomende doofpotten in die kringen. Corbett

Het toeval wil dat ik dus (voor Yanis Varoufakis tussendoor even voorbij kwam met zijn brief over de EU) naar aanleiding van het vorige artikel over misbruik bezig was om een aflevering van The Corbett Report van James Corbett over misbruik aan het vertalen en ondertitelen was. Dat heb ik nu kunnen afmaken en al is het een aflevering van 1 uur en 8 minuten, het is zeer de moeite waarde om deze helemaal te bekijken. Corbett is een Canadees, woont in Japan en was onlangs nog in Nederland voor een lezing aan de Groningse universiteit alsmede in Amsterdam.

speak outHij begint met de zaak van Jimmy Savile, raast door naar de zaak van Jeffrey Epstein, vervolgens naar de Demmink-zaak en neemt ook het Franklin-schandaal nog even mee. Namen, documenten en interviews. Hij geeft heel veel links naar belangrijke info-sites over dit onderwerp, maar toont ook een heel interessante reactie van prof. Dr. Tjeerd Andringa van de universiteit in Groningen, en houdt naar aanleiding daarvan een interview via Skype. Deze man draagt mogelijke oplossingen aan voor dit enorme omvangrijke probleem en leert ons een niet alledaags woord: Kakistocratie.

Ik had het er persoonlijk wat lastig mee, want het is zeker niet mijn favoriete topic (highly disturbing!) en dat is wellicht de reden dat ik er tot nog toe weinig over heb geschreven. Maar dat neemt niet weg dat ik het niet gevolgd heb en het heel erg belangrijk vind dat ook deze doofpot-kwesties nu eens helemaal moeten openbreken, naast alle andere propaganda-shit die over ons wordt uitgestrooid en die gedicteerd wordt door een zeer misdadige groep (de beruchte 1%) die steeds meer voor het voetlicht komt, hetgeen ze juist niet willen. Duisternis kan niet meer bestaan als er licht bij komt, nietwaar? Het is 2015 en ik schreef het al eerder: ‘2015, een jaar van -nog meer- waarheid’ en die is niet meer te stoppen. In ieder geval niet als het aan de alternatieve media ligt. En gelukkig maar!

Zie hier de video met NL ondertiteling (vergeet de ondertiteling niet aan te zetten!)

PS. In bovenstaande video wordt verwezen naar de documentaire ‘Conspiracy of silence’ van Discovery Channel die uiteindelijk niet mocht worden uitgezonden. Op onverklaarbare wijze trok Discovery Channel de support in en betaalde Yorkshire TV de half miljoen dollar terug die het gekost heeft om deze te maken. De ruwe versie van die documentaire vind je hier (niet ondertiteld)

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘humanity’ en mogen vrijelijk gerepubliceerd worden, zolang het auteursrecht en de bronvermelding wordt gerespecteerd.

 

Tags: , , , , , ,

13 Reacties op “Nog meer doofpotten van seksueel misbruik open!

  1. JanmetdePet

    mei 27, 2015 at 10:14 am

    En zo gaat het door en we kunnen het met ons allen blijkbaar niet stoppen.

    Like

     
  2. nan

    mei 27, 2015 at 7:11 pm

    Deze video geeft wel aan waar ik al een beetje bang voor was qua internet/computer. Ik schreef een xje aantal jaren terug in mijn schrift dat ik de onderdelen in mijn lichaam wou/wilde eruit halen wassen oppoetsen (zuiveren) en terug zetten.En waarom schrijf ik dit. Omdat blijkbaar iedereen zijn eigen ding heeft in deze nu wereld (ook ik).Een wereld die we met zijn allen hebben gecreërd hebben van wat het nu is. Ook internet. Toen ik dat in mijn schrift schreef was dit nog allemaal niet bekend, was er ook nog geen internet. Maar dit is wel van wat er nu gebeurt in mijn optiek/gedachte. Ik ben het met irma eens (zie: gewoon spiritualiteit.nl haar tekst) we mogen met twee benen op de grond blijven staan ook ik. En laten we met zijn allen sterk genoeg zijn(ook ik) om dit Deze Walgelijke praktijk te stoppen. Op een goede manier in leren, de liefde voor ieder zijn eigen ik.
    Vriendelijke groet nanet

    Like

     
  3. John Exalto

    augustus 4, 2015 at 8:29 am

    Irma, goed dat je de mensen wakker probeert te maken. In Nederland verkeren de meesten in een droomtoestand.Ik wil je graag hier even op attent maken http://www.courtofages.com/orders1.html Procedures tegen de doofpotten van het Vaticaan en de RK kerk tegen Satanisch Ritueel kindermisbruik i.v.m. doofpot constructies onder “Common Law” Onder Natural law is er geen uitweg voor de misbruikers. Met jouw kennis kun je een bijdrage leveren door bijvoorbeeld deel te nemen in de Grand Jury. Er zijn al veel bevelen verstuurd. Rise together bestaat uit vele onderdelen. KIjk ook eens op deze facebook pagina https://www.facebook.com/groups/NaturalLawAmerica/701978279908910/?notif_t=group_activity Als ik in nederland iets kan betekenen dan kun je even contact opnemen.

    gr

    Like

     
    • Irma Schiffers

      augustus 6, 2015 at 9:51 pm

      John Dank je voor de link. Ik pak ongetwijfeld de draad weer op in mijn activiteiten, maar momenteel krijg ik hier met de een na de andere bizarre crisis te maken en eergisteren verloor ik plotseling in een paar uur tijd mijn ‘gezonde, speelse’ witte herder tussen allerlei andere idiote dingen door. Ben al twee weken ‘on the run’ (ziekenhuisbezoek iedere dag en zelfs de afgelopen twee nachten daar moeten blijven op een gastenkamer). Ik kom daardoor nauwelijks ergens anders aan toe. Maar ik kom weer ‘terug’ als deze storm is gaan liggen!

      Like

       
      • John

        augustus 7, 2015 at 8:53 am

        Dank voor je reactie. Veel sterkte bij je persoonlijke omstandigheden. Wellicht kunnen we later nog eens contact hebben.

        Like

         
  4. Gerrit Tienkamp

    mei 10, 2016 at 12:16 pm

    Dit is op Gerrit Tienkamp herblogden reageerde:

    Like

     

Reageer maar: what's on your mind?