RSS

De waarheid is transparant (David Wilcock in 4 delen)

27 nov
engelse vlag

EN

loesje_waarheidTerwijl er steeds meer en meer naar buiten komt en naar de oppervlakte komt drijven wat jarenlang, zo niet eeuwenlang onder het tapijt geschoven is, mede met behulp van de mainstream media, zit de wereldwijde ‘Alliantie‘ waar ik al vaker over heb geschreven in diverse artikelen, echt niet stil.

Ik besef dat ik -samen met mijn collega’s- een archief aan het opbouwen ben. Een archief dat steeds meer wordt gevonden en ‘geraadpleegd’, in tegenstelling tot de dwaze non-archieven van de reguliere media die sensatie brengen en angst aanjagen in het moment, ten faveure van een relatief kleine groep machthebbers die daarmee op langere termijn hun snode plannen verwezenlijkt zullen zien. Geduld is ons daarbij een noodzakelijk kwaad gebleken, want het doordringen van de ‘transparante’ (maar wel alles doordringende) waarheid gaat maar heel langzaam.

Maar nu zien we een steeds groter wordende groep wakkere of ontwakende mensen die achterdochtig worden door de idiote dingen die wereldwijd aan het gebeuren zijn. Wanneer je zelf logisch gaat nadenken en ook nog over intuïtie -en dus een open hart- beschikt om te zoeken naar de kern van de dingen, heb je het ‘lot’ uit de loterij in handen, al word je daar in eerste instantie waarschijnlijk niet blij van. Je bent namelijk dan wel in staat om uit de angstmodus te komen, je niet langer te laten ‘onderdrukken’ of zaken op de mouw te laten spelden. Join the club!  Want samen kúnnen we het doen en samen moeten we het doen!

In dit kader kan ik zeggen -gezien ook de vorige artikelen die ik gevoelsmatig nu moest schrijven- met de steeds erger wordende misdaden in de wereld tegen de mensheid, dat het tijd is voor ‘disclosure’. En ik ben daarin niet de enige.David Wilcock

Voor wie bekend is met David Wilcock: ja, ik heb alles vertaald wat hij nu aan informatie naar buiten brengt in een zeer uitgebreid artikel in vier delen. En wat overigens nog vele updates gaat krijgen, zo meldt hij. De volledige data-dump die aanstaande is vanuit diverse landen en bronnen probeert hij daarmee enigszins voor te zijn, voor degenen die straks overweldigd zullen raken omdat ze nietsvermoedend zijn, en dat is vanzelfsprekend ook de achterliggende gedachte van mijn blog. Stukje bij beetje informatie krijgen en jezelf ontwikkelen in je kennis over alles wat er gebeurt, helpt om het telkens een plek te geven, te verwerken, het je eigen te maken zodat je op een gegeven moment het hele plaatje ziet, zonder dat het in één keer als een overweldigend verpletterend blok beton op je kop valt.

Ik heb deel 1, 2 en 3 en 4 nu af, en zou nog een deel 2 moeten komen volgens David Wilcock.  Het was een enorme klus door de links, de afbeeldingen en de vertaling en daarom deed ik het in delen, maar ik vind het dermate belangrijk dat ik meende dit te moeten doen. Er kunnen zaken in benoemd worden die je even niet zo snel kunt plaatsen of misschien ook (nog) niet wilt aannemen, maar lees dan alsjeblieft door. Het gaat over het algemeen om zeer belangrijke alledaagse feiten die spelen in de wereld en direct zichtbaar zijn om ons heen. Blijf zelf denken en voelen wat klopt voor jou, het gaat erom dat we niet alleen maar eenzijdige informatie krijgen zoals nu het geval is.

Deel 1 gaat voornamelijk over de handel en wandel van de banken, waar uiteraard al veel over geschreven is, zoals o.a. door Joris Luijendijk die onlangs zowaar en verdiend de publieksprijs ontving voor zijn boek ‘Dit kan niet waar zijn’, Ewald Engelen, Ad Broere, Willem Middelkoop, Follow the money, etc.  Maar dit gaat nog een flinke stap verder, omdat David meent dat het nu hoog tijd is voor ‘disclosure’. Overigens, toen hij het artikel had geplaatst ging zijn site voor vele uren plat, waarschijnlijk door een DDos-aanval. Maar daar wordt nu op geanticipeerd dus het is gewoon weer vindbaar via diverse servers.

Het is een lijvig artikel, maar het is zeer leesbaar geschreven en zeker niet ‘saai’ zoals hij ook zelf zegt. Ik ben het met hem eens, anders zou ik deze moeite van het vertalen niet hebben gedaan.

Zie hieronder het hele artikel, met de eerste delen over de banken, het financieren van terrorisme en het enorme aantal zogenaamde zelfmoorden onder bankiers in de afgelopen jaren, inclusief een lijst met links naar alle mediaberichten daarover en deel 2 over de banken en over ISIS.

DEEL 1: DISCLOSURE SHOWDOWN: The War For The Truth (NL vertaling)
DEEL 2: ISIS ontmaskerd
DEEL 3: ISIS een kopje kleiner gemaakt
DEEL 4: Deze idioterie komt eindelijk tot een einde!

© Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen gerepubliceerd worden mits de bronnen worden gerespecteerd.

 

 

 

 

 

 
24 reacties

Geplaatst door op november 27, 2015 in Bankiers, False Flags, ISIS

 

Tags: , , , , ,

24 Reacties op “De waarheid is transparant (David Wilcock in 4 delen)

  1. Lauri Fransen

    november 27, 2015 at 1:39 pm

    Wauw Irma, wat ben jij goed bezig! Ik had het artikel al in het Engels gelezen, maar het is zeer waardevol dat het nu ook in het Nederlands te lezen is. Veel mensen hier kennen het werk van David Wilcock nog niet. Hij heeft de meest recente inside-informatie, omdat hij in contact staat met vele klokkenluiders. Klasse!

    Like

     
  2. Irma Schogt

    november 27, 2015 at 2:02 pm

    Je bent geweldig!!!!

    DANKJEWEL!!! Heb DW gisteren gelezen, wat enorm goed dat jij het verspreidt!

    Groetjes,

    Irma

    Like

     
  3. jeanine hoefnagels

    november 27, 2015 at 2:08 pm

    ik kende deze man ook nog niet en ga het lezen. Het begint al veelbelovend. Dank voor je inspanningen en ik hoop dat het weer wat beter met je gaat.

    Like

     
  4. phpstolle

    november 27, 2015 at 2:53 pm

    Topper Irma!

    Like

     
  5. yvonne

    november 27, 2015 at 3:42 pm

    In één woord geweldig dat je deze vertaling op je genomen hebt Irma, en voor mij voelt het absoluut als de waarheid! De wereld wordt eindelijk wakker………..

    Like

     
  6. Faugeres

    november 28, 2015 at 11:43 am

    Hulde! Ik ken zijn werk al een aantal jaar, wat een klus!!!

    Like

     
    • bernadette

      november 28, 2015 at 12:53 pm

      De waarheid is transparant , en het zit gewoon in ons zelf.
      Hier deze jonge knul Bentinho legt het heel ,,ontspannen,, uit in 3 delen

      En deze zielen kun je gewoon allemaal aanklikken , en doorleef wat zij , jou kunnen brengen ;

      http://www.a-dvaita.nl/interviews.htm

      Een vredig bewust weekend allemaal .

      Like

       
  7. formidabele

    november 29, 2015 at 4:04 pm

    Bedankt voor je vertaling.
    Je hebt je huiswerk uitstekend gedaan, Irma, dit is jou wel toevertrouwd!
    Hopelijk keren we naar de tijd terug van de 70 -jaren, toen alles nog voorspoedig verliep en er een beter toekomstperspectief geboden werd?
    Na de 80-jaren begon de ellende van wereldveranderingen, die alleen op totale vernietiging uit zou lopen? Tenzij er niet gauw op korte termijn verandert?Mogelijk kan je hierbij zodoende jouw bijdrage leveren, in ieder geval succes!

    Like

     
  8. Joris

    november 29, 2015 at 4:06 pm

    wow, heel veel dank!

    Like

     
  9. gert

    december 3, 2015 at 4:07 pm

    TJa, wat zal ik hier nu eens van zeggen…
    Ik zal heel abrupt zijn en ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik misschien te direct (eerlijk) ben.
    De feiten in de tekst waren al min of meer bekend en dat er een onderzoek moet komen is ook al tientallen jaren bekend.
    Het is oorlog en Jij, Irma en ik betalen er vrolijk aan mee, dat willen we misschien helemaal niet maar door onze acceptatie van het huidige “democratische” stelsel hebben wij daarover geen enkele zeggenschap.
    Dat er op hoog niveau en op grote schaal malversaties (zeg maar rustig misdrijven) plaatsvinden is dan ook geen enkele verrassing.
    De gedetailleerdheid van de onderwerpen zou voldoende moeten zijn om vervolging in te stellen maar omdat het OM ook onder controle staat van de Cabal komt hiervan weinig terecht en daarmee is het cirkeltje rond.
    Omdat ik 25 jaar geleden al wist dat er dit soort malversaties op grote schaal plaatsvinden heb ik daarover eens iemand van het OM gevraagd wat ik dan zou kunnen doen; Ook hij zei dat er dan een onderzoek moest plaatsvinden en dat ik dat kon doen met een politieteam maar dat moest dan wel eerst worden toegewezen en goedgekeurd door de landen waar het onderzoek zou plaatsvinden.
    Ik heb daadwerkelijk om een politieteam gevraagd maar kreeg als antwoord dat, hoe nobel ook, er daarvoor geen capaciteit beschikbaar was.
    Toch zou ik nog steeds wel een team willen hebben en daadwerkelijk onderzoek gaan doen (de beerput opentrekken) en ik realiseer mij donders goed dat er meer dan 10 Miljoen Daders zijn en nog veel meer meelopers die allemaal gevonden moeten worden. Dat betekent dat, omdat ik eigenlijk alle 7 Miljard mensen op deze planeet wil controleren, het een misschien wel tientallen jaren durend en zeer omvangrijk onderzoek gaat worden. En dan niet zo’n onderzoek waarbij de uiteindelijke eindconclusies eerst door “derden” gelezen en gecorrigeerd worden maar iets zoals bij TLC waar rechercheurs gevolgd worden met een camera tijdens een onderzoek.
    De schrijver laat zich nogal laatdunkend uit over Hitler maar als hij niet copy en paste heeft toegepast om zijn verhaal te maken zou hij, omdat hij in het begin van de tekst zegt dat de ellende al veel langer duurt, moeten kunnen begrijpen dat Hitler ook vocht tegen dezelfde boeven als degenen waar nu tegen geageerd wordt. Onthoud: ook dat was oorlog, een evenement in de geschiedenis waar we wat van hadden moeten leren maar omdat de boeven hebben overwonnen hoor je alleen de slechte zaken. Door het zwartmaken van Hitler laat de schrijver weten niet echt te begrijpen wat er aan de hand is OF hij is een vriendje van de Cabal die de publieke opinie wil beinvloeden.
    Al met al een goed gedocumenteerd verhaal maar met een vreemde smaak….
    Nogmaals: ik bedoel het goed….

    Like

     
    • Irma Schiffers

      december 3, 2015 at 4:15 pm

      Hoi Gert, in andere artikelen geeft hij wel degelijk aan dat ook daar de mind-control al langer plaatshad. Zelfs eeuwenlang…Dat Hitler doorleefde na zijn zogenaamde dood en gewoon ‘kon’ doorgaan met zijn ‘kornuiten’ is al veel te schokkend nieuws voor de meeste mensen. Voor dit artikel heeft hij er mijns inziens (en wat mij betreft gelukkig) voor gekozen om het tot ons tijdperk te beperken en aldus te belichten. Wie er daarvoor allemaal al fout waren, komt nog of kun je teruglezen in zijn eerdere boeken/lezingen en artikelen. Maar als je daarmee komt, nu – met zoveel struisvogels in de wereld – krijg je de boodschap niet verteld; jij weet vast ook hoe moeizaam dat is. Mede voor mij de reden om het te vertalen. Als hij verder was gegaan dan dit, had ik het waarschijnlijk niet gedaan; ook al is er dus nog veel meer te onthullen, vermoedelijk dus hier ook echt ‘alles op zijn tijd’… toch?

      Like

       
      • gert

        december 3, 2015 at 8:42 pm

        Je hebt helemaal gelijk en ik geniet nog elke keer van je schrijfsels. Ik hoop spoedig een echt politieteam te krijgen zodat we de boeven echt eens schrik aan kunnen jagen. ps. Heb je al gehoord dat de Turken nu Rusland beschuldigen van het opkopen van olie van ISIS. Nu eens kijken hoe gebrainwashed onze media is. Als over een paar weken de halve bevolking loopt te roepen dat het allemaal de schuld van Rusland is dan is de media te sterk en moeten er misschien eerst eens een paar hoernalisten worden “weggewerkt” of aangepakt. Is er trouwens al een jurist of advocaat die naar die opzettelijke leugens (waardoor een heel volk wordt voorgelogen (volgens mij ook een misdrijf)) tzt naar kan kijken? Blijf volhouden en Liefs

        Like

         
        • Irma Schiffers

          december 3, 2015 at 10:47 pm

          Hi Gert, er zijn ‘wereldwijd’ flink wat juristen, advocaten en rechters bezig om het geboefte voor het gerecht te brengen. Dat zal allemaal in één moment gebeuren, geen zorgen daarover. Helaas wordt ons geduld héél erg op de proef gesteld. Hang in there! Liefs terug

          Like

           
  10. Toedeledokie

    december 19, 2015 at 8:59 pm

    Vertalen OK. Analyseren OK.

    Pas wel op voor verborgen agenda’s. These Antithese en Synthese. D.w.z. NATO Poetin NWO.

    Wilcock schrijft wat sommige willen geloven. Blijf dus wel a.u.b. op een onafhankelijke wijze de dingen volgen.

    Like

     
  11. Pipa

    december 22, 2015 at 5:19 pm

    Dit is op kristallijnenpoortblog herblogd.

    Like

     

Reageer maar: what's on your mind?